جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

قیمت بیت کوین با شتاب گرفتن فروش زیر قیمت به کمتر از ۲۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد

بیت کوین برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به کمتر از ۲۰ هزار دلار رسید

قیمت بیت کوین با شتاب گرفتن فروش زیر قیمت به کمتر از ۲۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد

روز شنبه قیمت بیت کوین برای اولین بار از اواخر سال ۲۰۲۰ به کمتر از ۲۰،۰۰۰ دلار آمریکا رسید که نشانه تازه ای از عمیق تر شدن فروش زیرقیمت کریپتوکارنسی ها است.

به گفته کوین‌دسک (CoinDesk) بیت کوین که پرطرفدارترین کریپتوکارنسی است به پایین‌تر از آستانه مهم روانشناختی سقوط کرد و با ۹ درصد کاهش به کمتر از ۱۹۰۰۰ دلار رسید.

آخرین باری که بیت کوین در این سطح قرار داشت نوامبر ۲۰۲۰ بود، که در مسیر رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی حدود ۶۹۰۰۰ دلار قرار داشت.

اکنون ارزش بیت کوین بیش از ۷۰ درصد کمتر از زمانی است که در اوج تاریخی قیمت خود قرار داشت.

اتریوم یکی دیگر از کریپتوکارنسی های پرطرفدار که در هفته‌های اخیر در حال کاهش قیمت بوده است، روز شنبه افت مشابهی را تجربه کرد و به کمتر از ۱،۰۰۰ دلار رسید.

این آخرین نشانه آشفتگی در صنعت کریپتوکارنسی هاست که به دلیل آشفتگی های گسترده تر در بازارهای مالی رخ می دهد. از آنجا که بانک‌های مرکزی نرخ‌های بهره را برای مبارزه با افزایش سریع نرخ تورم افزایش می‌دهند، سرمایه‌گذاران دارایی‌های پرریسک‌تر را می‌فروشند.

موجی از فروپاشی کریپتوها باعث شده که ده‌ها میلیارد دلار از دارایی‌های سرمایه‌گذاران از بین برود و درخواست‌های فوری برای تنظیم این صنعت فارغ از قوانین دولتی را مطرح کرده است.

پلتفرم وام دهی کریپتوکارنسی سلسیوس نتوورک (Celsius Network) اعلام کرد که این ماه تمام برداشت ها و نقل و انتقالات را متوقف می کند، بدون اینکه اشاره ای کند که ۱.۷ میلیون مشتری این پلتفرم از چه زمانی اجازه دسترسی به دارایی های خود را خواهند داشت.

استیبل کوین ترا (Terra) ماه گذشته فروریخت و باعث شد ده ها میلیارد دلار در عرض چند ساعت از بین برود.

کاهش سقوط قبمت کریپتوکارنسی اتریوم    کاهش سقوط قبمت کریپتوکارنسی اتریوم   کاهش سقوط قبمت کریپتوکارنسی اتریوم

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا