جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

بیت‌ کوین در پی اقدامات تنبیهی سازمان نظارتی چین علیه شرکت فعال در کریپتو دچار نوسان قیمت شد

بیت‌ کوین در پی اقدامات تنبیهی سازمان نظارتی چین علیه شرکت فعال در کریپتو دچار نوسان قیمت شد

بیت‌ کوین در پی اقدامات تنبیهی سازمان نظارتی چین علیه شرکت فعال در کریپتو دچار نوسان قیمت شد

بیت‌ کوین روز سه‌شنبه پس‌ازاینکه بانک مرکزی چین و یکی از سازمان‌های نظارتی در پایتخت علیه شرکت متهم به ارائه خدمات مرتبط با کریپتوکارنسی اقدامات تنبیهی اتخاذ کردند با نوسان قیمت مواجه شد.

بیت‌ کوین در پی اقدامات تنبیهی سازمان نظارتی چین علیه شرکت فعال در کریپتو دچار نوسان قیمت شد
Bitcoin Swings as China Regulators Punish Company Over Crypto

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

قیمت بیت‌ کوین که با ۳.۷% افزایش به ۳۵،۰۹۴$ رسیده بود که پس از انتشار خبر دستور بانک خلق چین و شعبه پکن سازمان تنظیم مقررات مالی این کشور برای لغو ثبت رسمی شرکت مسئولیت محدود توسعه فرهنگی پکن کوادو (Beijing Qudao Cultural Development Co Ltd) دوباره سقوط کرد.

بیت‌ کوین تا ساعت ۷:۵۵ صبح به‌وقت نیویورک با ۱% قیمت بالاتر به مبلغ ۳۴،۱۹۴$ معامله می‌شد.

بانک خلق چین و دفتر تنظیم مقررات پکن گفت که مؤسسات خدمات مالی و پرداخت نباید به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم خدمات مرتبط با ارزهای مجازی ارائه کنند. بنا بر اعلام این نهادهای نظارتی فعالیت‌های بازاریابی، تبلیغ و نمایش و تنظیم موقعیت مکانی ممنوع است.

افزایش قیمت‌های بیت‌ کوین پس از گزارش‌های مربوط به ادامه یافتن اقدامات قانونی در چین دوباره از بین رفت.

آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev) از بنیان‌گذاران شرکت نکسو یک شرکت خدمات اعتباری کریپتو مستقر در لندن گفت «اقدامات سرکوب‌کننده چین علیه شرکت‌های تکنولوژیک در عین حال که تأثیر مستقیمی بر کریپتو ندارد نمونه دیگری از زور بازو نشان دادن نهادهای تنظیم مقررات چین علیه صنعتی است که همواره فقدان نظارت بر آن وجود داشته است.» «بیت‌ کوین نیز به همین ترتیب در مخمصه اقدامات قانونی چین گرفتارشده است زیرا به‌عنوان تهدیدی برای یوآن دیجیتال دیده می‌شود.»

چین تمرکز خود بر صنعت کریپتوکارنسی را افزایش داده است، علیه استخراج، معاملات و سایر خدمات مرتبط محدودیت اعمال کرده است و همچنین برای نهادهایی مانند بانک‌هایی که ممکن است چنین تراکنش‌هایی را تسهیل کنند اخطارهایی صادر کرده است.

بسیاری از ماینرها فعالیت خود را تعطیل کرده‌اند یا در حال تلاش برای خروج از کشور هستند و معیارهای اندازه‌گیری استخراج نیز کاهش فعالیت‌ها را نشان می‌دهد.

اقدام چین در حالی صورت گرفت که برخی از پایشگران نمودارها میانگین متحرک ۵۰ روزه بالاتر از ۳۶،۰۰۰$ را به‌عنوان ناحیه بالقوه برای برون شکست گاوی قیمت تحت نظر داشتند.

با این حال بیت‌ کوین پس از سقوط از رکورد تاریخی ۶۵،۰۰۰ دلاری خود که در اواسط اپریل به آن دست‌یافته بود حالا چندین هفته است که در محدوده بین ۳۰،۰۰۰$ و ۴۰،۰۰۰$ گرفتار است.

ترنچف گفت «بیت‌ کوین در طول بخش عمده‌ای از هفت هفته گذشته دارای روند نوسان جانبی بین ۳۰،۰۰۰$ تا ۴۰،۰۰۰$ بوده است.» «به نظرم بیت‌کوین تا پیش از آغاز روند دشوار صعود در آینده نه‌چندان دور در همین روند گرفتار خواهد ماند.»

 

اخبار کریپتوکارنسی    بانک مرکزی چین   صنعت کریپتوکارنسی         اخبار کریپتوکارنسی          صنعت کریپتوکارنسی              اخبار کریپتوکارنسی   

بانک مرکزی چین    صنعت کریپتوکارنسی          بانک مرکزی چین         اخبار کریپتوکارنسی    بانک مرکزی چین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا