جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

قیمت بیت‌ کوین تحت‌ فشار فروش با سطح حمایت ۳۰ هزار دلار روبرو شد

بیت‌ کوین با سطح حمایت ۳۰ هزار دلار روبرو شد

قیمت بیت‌ کوین تحت‌ فشار فروش با سطح حمایت ۳۰ هزار دلار روبرو شد

انقباض باندهای بولینگر نشان می‌دهد که یک حرکت قیمت بزرگ به تأخیر افتاده است.

قیمت بیت‌ کوین تحت‌ فشار فروش با سطح حمایت 30 هزار دلار روبرو شد
قیمت بیت‌ کوین تحت‌ فشار فروش با سطح حمایت ۳۰ هزار دلار روبرو شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

به نظر می‌رسد مشاهده بهبود سریع قیمت بیت‌ کوین در روز چهارشنبه از پایین‌ترین قیمت دو و نیم هفته گذشته در ۳۲،۰۰۰$ موجب تشویق خریداران نشده باشد. قیمت بیت‌ کوین

قیمت این کریپتوکارنسی با ظهور نشانه‌های جدید بازار خرسی در اندیکاتورهای نمودار روزانه در حال حاضر با ۳% کاهش حول‌وحوش ۳۱،۷۵۰$ معامله می‌شود. قیمت بیت‌ کوین

  • شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) به پایین‌تر از خط روند صعودی دوماهه سقوط کرده است. الگوی کاهش شاخص قدرت نسبی نشان می‌دهد که تثبیت قیمتی ممکن است با یک تغییر قیمت خرسی به پایان برسد. قیمت بیت‌ کوین

  • یکی از اندیکاتورهایی که برای شناسایی تغییرات روند و سنجش قدرت روند به کار می‌رود، نمودار ستونی میانگین متحرک همگرا واگرا (MACD) است که وضعیت فعلی این نمودار کنایه از یک خط سیگنال منفی (کراس‌اور خرسی) در پایین‌تر از صفر است.

  • با این حال نتایج مطالعات میانمدت بیشتر به نفع یک شکست افزایشی پس از فشار مداوم قیمت است. 

  • از طرفی در سمت بالاتر، معامله گران بازار گاوی همچنان در تلاش برای شکستن قیمت در سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ۳۵،۲۴۰ دلار هستند.

  • انقباض باندهای بولینگر نشان می‌دهد که یک حرکت قیمت بزرگ به تأخیر افتاده است.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

به نظر می‌رسد مشاهده بهبود سریع قیمت بیت‌ کوین در روز چهارشنبه از پایین‌ترین قیمت دو و نیم هفته گذشته در ۳۲،۰۰۰$ موجب تشویق خریداران نشده باشد.

قیمت این کریپتوکارنسی با ظهور نشانه‌های جدید بازار خرسی در اندیکاتورهای نمودار روزانه در حال حاضر با ۳% کاهش حول‌وحوش ۳۱،۷۵۰$ معامله می‌شود.

شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) به پایین‌تر از خط روند صعودی دوماهه سقوط کرده است. الگوی کاهش شاخص قدرت نسبی نشان می‌دهد که تثبیت قیمتی ممکن است با یک تغییر قیمت خرسی به پایان برسد.

یکی از اندیکاتورهایی که برای شناسایی تغییرات روند و سنجش قدرت روند به کار می‌رود، نمودار ستونی میانگین متحرک همگرا واگرا (MACD) است که وضعیت فعلی این نمودار کنایه از یک خط سیگنال منفی (کراس‌اور خرسی) در پایین‌تر از صفر است.

با این حال نتایج مطالعات میانمدت بیشتر به نفع یک شکست افزایشی پس از فشار مداوم قیمت است.

از طرفی در سمت بالاتر، معامله گران بازار گاوی همچنان در تلاش برای شکستن قیمت در سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ۳۵،۲۴۰ دلار هستند. کریپتوکارنسی بیت‌ کوین  کریپتوکارنسی بیت‌ کوین کریپتوکارنسی بیت‌ کوین اخبار کریپتو    اخبار کریپتو  اخبار کریپتو

انقباض باندهای بولینگر نشان می‌دهد که یک حرکت قیمت بزرگ به تأخیر افتاده است.   

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا