جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

بیت‌ کوین با ارسال یک سگینال خرید کم‌سابقه موجب جهش ناگهانی انباشت بیت‌کوین توسط نهنگ‌های بازار شده است

بیت‌کوین با ارسال یک سگینال خرید کم‌سابقه موجب جهش ناگهانی انباشت بیت‌کوین توسط نهنگ‌های بازار شده است

بیت‌ کوین با ارسال یک سگینال خرید کم‌سابقه موجب جهش ناگهانی انباشت بیت‌کوین توسط نهنگ‌های بازار شده است

  • آدرس‌های کیف پول دیجیتال نهنگ‌های بازار بیت‌ کوین در حال تجربه یک جهش شدید است.

  • قیمت بیت‌ کوین به بیش از ۳۴،۰۰۰$ افزایش یافت تا رشد ۵% را به ثبت برساند.  

بیت‌ کوین با ارسال یک سگینال خرید کم‌سابقه موجب جهش ناگهانی انباشت بیت‌کوین توسط نهنگ‌های بازار شده است
بیت‌ کوین با ارسال سگینال خرید جهش ناگهانی انباشت بیت‌کوین نهنگ‌های بازار شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

قیمت بیت‌ کوین به تثبیت قیمتی در پایین‌تر از ۳۵ هزار دلار همراه با سطح حمایت قوی در ۳۳ هزار دلار ادامه می‌دهد. با این‌ حال آدرس‌های کیف پول دیجیتال نهنگ‌های بازار که هزار تا ده هزار BTC در آنها ذخیره‌شده جهش شدیدی ثبت کرده‌اند که یک جهش قابل‌توجه محسوب می‌شود.

بیت‌کوین نیز ظرف ۲۴ ساعت گذشته با افزایش از کف قیمت روزانه ۳۲،۸۳۹$ به سقف قیمت روزانه ۳۴،۷۴۸$ یک افزایش ۵% به ثبت رساند.

بیت‌کوین پس‌ از اینکه در هفته دوم ماه مه شاهد فروش زیر قیمت گسترده و عظیمی بود در طول بخش عمده‌ای از دو ماه گذشته وارد محدوده قیمتی ۳۰ هزار دلار تا ۴۰ هزار دلار شده بود.

بیت‌ کوین پیش از هر نوع حرکت افزایشی دیگری باید نزدیک‌ترین سطح مقاومت قیمتی ۳۵ هزار دلار را بشکند که هفته گذشته باوجود شکست این سطح قیمت موفق نشد افزایش قیمت به‌دست‌آمده را حفظ کند و دوباره به پایین‌تر از نزدیک‌ترین سطح مقاومت سقوط کرد.

 

(Puell Multiple Metric)

معیارهای چندگانه پوئل پنجمین سیگنال کم‌سابقه خرید را نشان می‌دهد

بیت‌ کوین با ارسال یک سگینال خرید کم‌سابقه موجب جهش ناگهانی انباشت بیت‌کوین توسط نهنگ‌های بازار شده است

معیارهای چندگانه پوئل که توسط استراتژیست درون-زنجیره ای مشهور دیوید پوئل (David Puell) توسعه‌یافته است معیارهایی ازجمله طرف عرضه بیت‌کوین همراه با درآمد ماینر را در نظر می‌گیرد و سپس از داده‌های تجمعی برای تشکیل نموداری با مقیاس ۱ تا ۱۰ استفاده می‌کند.

امتیاز بالاتر از ۸ سیگنال فروش محسوب می‌شود درحالی‌که امتیاز ۰.۵ یک سیگنال خرید به‌حساب می‌آید. امتیاز فعلی تنها برای پنجمین بار در تاریخ بیت‌ کوین به پایین‌تر از سطح ۰.۵ کاهش‌یافته است.

در تمامی چهار موقعیت قبلی سیگنال پوئل نشان‌دهنده کف قیمت بازار بود که بازگشت قیمت قریب‌الوقوع BTC را در پی داشت. نهنگ‌های بازار بیت‌ کوین به نظر می‌رسد که در حال حاضر در حال پیروی از سیگنال خرید هستند و معامله گران بیشتری نیز ممکن است به‌زودی به این روند بپیوندند.

الگوی معامله وایکوف (Wyckoff) نیز در مورد بیت‌کوین صدق می‌کند زیرا BTC در حال تست بهار پس از فاز انباشت است.

تحلیلگران بر این باورند که بیت‌کوین باید ابتدا در بالاتر از سطح ۳۶،۰۰۰$ و سپس در سطح قیمتی ۳۸،۰۰۰$ به تثبیت قیمتی برسد تا بتواند دوباره به بالاتر از سطح ۴۰ هزار دلار حرکت کند.

«اگر این روند واقعاً انباشت وایکوف باشد و #BTC اخیراً فازهای بهار، تست و سومین کف قیمت بالاتر خود را تشکیل داده باشد … 

در این صورت BTC باید سطح قیمت ۳۶،۰۰۰$ را بشکند تا به سطوح قیمتی ۳۸،۰۰۰$ برسد و پس‌ از آن بیت‌کوین سطح قیمت میانه ۳۰،۰۰۰$ را پس می‌زند و سپس آماده به چالش کشیدن محدوده قیمت بالاتر از ۴۰،۰۰۰$ می‌شود#Crypto #Bitcoin»

الگوی وایکوف به‌وسیله فاز انباشت قوی همراه با کف قیمت‌های بالاتر و به دنبال آنها یک ‌فاز بهار یا سر برآوردن (popup) فرامی‌رسد. بیت‌ کوین با ارسال یک سگینال خرید کم‌سابقه موجب جهش ناگهانی انباشت بیت‌کوین توسط نهنگ‌های بازار شده است

 

 

الگوی معامله وایکوف  دیوید پوئل      الگوی معامله وایکوف  دیوید پوئل

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا