ایرانجدیدترین اخبار

گروه هکری«بلک‌ریوارد» سیستم ایمیل شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران را هک کرد

«۲۴ ساعت سخت و مهم برای جمهوری اسلامی»: بلک ریوارد در صورت آزاد نشدن زندانیان سیاسی اسناد شرکت تولید انرژی اتمی را افشا می کند

گروه هکری بلک‌ریوارد سیستم ایمیل شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران را هک کرد

 گروه هکری ایرانی «بلک‌ریوارد» با انتشار تصویر یکی از مدارک شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران در توییتر خود (@black_reward) اعلام کرد که سیستم داخلی ایمیل‌های این سازمان را هک کرده است.

این گروه هکری ایرانی با عنوان «۲۴ ساعت سخت و مهم برای جمهوری اسلامی» در توییتر خود به مقام‌های جمهوری اسلامی هشدار داده است که تمام زندانیان سیاسی، عقیدتی و معترضان را آزاد کنند، وگرنه اسناد به دست آمده از این عملیات هکری را که بر پروژه اتمی جمهوری اسلامی تاثیر خواهد داشت، افشا خواهند کرد.

https://twitter.com/black_reward/status/1583539226049536000?s=20&t=UJpaUa4k0RrBoC6ZDtDJ6g

گروه هکری بلک ریوارد پیش از این هم ایمیل مدیران و کارمندان پرس‌تی‌وی را هک کرده بود و محتوای این ایمیل‌ها را منتشر کرده بود.

https://twitter.com/black_reward/status/1580967413910106117?s=20&t=UJpaUa4k0RrBoC6ZDtDJ6g

در طول مدت بیش از یک ماه که از آغاز اعتراضات سراسری پس از کشته شدن مهسا امینی در ایران گذشته است گروه هکری انانیموس (ناشناس) که یکی از معروفترین گروه های هکری دنیاست و معمولاً از تخصص خود برای کارزارهای اجتماعی استفاده می‌کند، شمار زیادی از وبسایت‌های حکومت ایران از جمله وبسایت‌های علی خامنه‌ای و نیز سایت دولت و سایت بانک مرکزی ایران را هک کرده بود.

علاوه بر این دو گروه هکری تپندگان و بلک ریوارد با هک کردن سامانه های ارسال پیامک، به تعداد زیادی از مشترکان تلفن‌های همراه پیامهایی برای دعوت به شرکت در تجمع‌های شنبه ۱۶ مهر ارسال کرده بودند. گروه هکری بلک ریوارد گفته بود که حدود پنج میلیون پیامک دعوت به تظاهرات برای روز شنبه ۱۶ مهر ارسال کرده بود.

علاوه بر این دو گروه هکری تپندگان و بلک ریوارد با هک کردن سامانه های ارسال پیامک، به تعداد زیادی از مشترکان تلفن‌های همراه پیامهایی برای دعوت به شرکت در تجمع‌های شنبه ۱۶ مهر ارسال کرده بودند. گروه هکری بلک ریوارد گفته بود که حدود پنج میلیون پیامک دعوت به تظاهرات برای روز شنبه ۱۶ مهر ارسال کرده بود.  گروه هکری انانیموس  گروه هکری انانیموس

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا