جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

کانادا خرید خانه برای خارجی های غیرمقیم را در تلاش برای آرام کردن بازار مسکن به مدت دو سال ممنوع می کند

دولت کانادا تحت فشار افزایش بیش از ۲۰ درصدی قیمت مسکن خرید خانه توسط سرمایه گذاران خارجی را ممنوع می کند

دولت کانادا خرید خانه برای خارجی های غیرمقیم را در تلاش برای آرام کردن بازار مسکن به مدت دو سال ممنوع می کند

دولت جاستین ترودو اعلام کرده است که به منظور آرام کردن بازار داغ مسکن به مدت دو سال خرید خانه در کانادا را برای سرمایه گذاران خارجی ممنوع می کند.

دولت کانادا خرید خانه برای خارجی های غیرمقیم را در تلاش برای آرام کردن بازار مسکن به مدت دو سال ممنوع می کند
دولت کانادا خرید خانه برای خارجی های غیرمقیم را به مدت دو سال ممنوع می کند

کریستیا فریلند وزیر دارایی کانادا در اعلام بودجه فدرال سال جاری از اتخاذ مجموعه ای از اقدامات برای کاهش سوداگری و نرخ تقاضا در شرایط افزایش بی سابقه قیمت‌ مسکن خبر داد.

دولت کانادا خرید خانه برای خارجی های غیرمقیم را در تلاش برای آرام کردن بازار مسکن به مدت دو سال ممنوع می کند
دولت کانادا خرید خانه برای خارجی های غیرمقیم را برای آرام کردن بازار مسکن به مدت دو سال ممنوع میکند

دولت از وضع ممنوعیت دو ساله برای خرید خانه توسط خارجی ها و وضع مالیات های بالاتر برای افرادی که خانه خود را ظرف یک سال می فروشند، خبر داد، با این حال هر دو اقدام شامل استثنائات متعدد از جمله برای مقیمان دائمی و دانشجویان خارجی است.

بودجه سال جاری علاوه بر این شامل میلیاردها دلار برای ساخت خانه های جدید و اقدامات حمایتی برای کانادایی های است که سعی دارند وارد بازار مسکن شوند. برخی از این اقدامات حمایتی شامل یک حساب پس‌انداز جدید و تغییرات اعتبار مالیاتی برای خریداران خانه-اولی است.

دولت کانادا پس از افزایش بیش از ۲۰ درصدی قیمت ها در سال گذشته، در شرایطی که نرخ اجاره نیز در حال افزایش بوده، اکنون برای آرام کردن بازار بسیار داغ مسکن تحت فشار است.

دولت لیبرال فدرال علاوه بر این وعده داد که در پاسخ به تهاجم روسیه یک بسته کمک مالی نظامی دیگر به مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار کانادا (۳۹۷ میلیون دلار) به اوکراین اعطا می کند و همچنین حمایت های بشردوستانه و مالی بیشتری برای کی‌یف فراهم کند.

کانادا در پاسخ به چندین ماه فشار از جانب ائتلاف نظامی ناتو و سایر متحدین وعده داد ظرف پنج سال آینده بیش از ۸ میلیارد دلار به هزینه‌های نظامی اختصاص دهد. کانادا حتی در شرایطی که سایر متحدان پس از تهاجم روسیه به اوکراین سرمایه‌گذاری‌های نظامی خود را به‌طور چشمگیری افزایش داده اند، از هدف گذاری ناتو مبنی بر اختصاص ۲% تولید ناخالص داخلی به هزینه های نظامی فاصله زیادی خواهد داشت.

دولت کانادا ماه گذشته، اعلام کرد که در مناقصه خرید جت جنگنده برای خود، شرکت لاکهید مارتین و F-35 را به عنوان پیشنهاد دهنده ارجح انتخاب کرده است.

ممنوعیت خرید خانه کانادا سرمایه گذاران خارجی املاک   ممنوعیت خرید خانه کانادا    سرمایه گذاران خارجی املاک    سرمایه گذاران خارجی املاک

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا