جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

کانادا در پی بروز نگرانی های ناشی از واریانت جدید اومیکرون ورود مسافران هفت کشور جنوب افریقا را ممنوع کرد

کانادا به دلیل نگرانی های مربوط به کووید-۱۹ مرزهای خود را به روز مسافران هفت کشور جنوب افریقا می بندد

کانادا در پی بروز نگرانی های ناشی از واریانت جدید اومیکرون ورود مسافران هفت کشور جنوب افریقا را ممنوع کرد

ژان-ایو داکلوس (Jean-Yves Duclos) وزیر بهداشت کانادا روز جمعه به خبرنگاران گفت که کانادا برای کمک به توقف شیوع واریانت تازه کشف شده کووید-۱۹ مرزهای خود را به روی مسافران خارجی که اخیرا در هفت کشور جنوب افریقا حضور داشته اند می بندد. کانادادر پی بروز نگرانی های ناشی از واریانت جدید اومیکرون ورود مسافران هفت کشور جنوب فریقا را ممنوع کرد

کانادا در پی بروز نگرانی های ناشی از واریانت جدید اومیکرون ورود مسافران هفت کشور جنوب افریقا را ممنوع کرد
واریانت جدید اومیکرون ورود مسافران هفت کشور جنوب افریقا را ممنوع کرد

اتحادیه اروپا، ایالات متحده، و بریتانیا نیز از جمله دولت‌هایی هستند که کنترل‌های مرزی را تشدید کرده اند، در همین اثنا پژوهشگران مشغول جستجو و بررسی هستند تا مشخص کنند که آیا این جهش جدید در مقابل واکسن مقاوم است یا خیر.

ژان-ایو داکلوس به خبرنگاران گفت که کانادا به منظور محافظت از سلامت شهروندان خود به سرعت وارد عمل شده است.  این هفت کشور شامل افریقای جنوبی، نامیبیا، لسوتو، بوتسوانا، اسواتینی، زیمباوه و موازمبیک است.

ورود شهروندان خارجی که ظرف ۱۴ روز گذشته در این هفت کشور حضور داشته اند به کانادا ممنوع خواهد بود.

کانادایی هایی که به کشور باز می گردند باید برای دریافت اجازه ورود تست انجام دهند.

هر یک از شهروندان کانادایی یا افراد دارای اقامت دائم که در کشورهای مورد نظر حضور داشته است و از قبل وارد_کانادا شده است موظف خواهد بود که تست کووید-۱۹ انجام دهد و سپس ۱۴ روز قرنطینه شود.

ترزا تام کارشناس ارشد پزشکی کشور به خبرنگاران گفت که کانادا_هیچ نشانه ای از وارایانت جدید که اومیکرون (omicron) نامیده می شود مشاهده نکرده است.

شیوع واریانت جدید اومیکرون  ژان-ایو داکلوس وزیر بهداشت    شیوع واریانت جدید اومیکرون    ژان-ایو داکلوس وزیر بهداشت    شیوع واریانت جدید اومیکرون

هر یک از شهروندان کانادایی یا افراد دارای اقامت دائم که در کشورهای مورد نظر حضور داشته است و از قبل وارد_کانادا شده است موظف خواهد بود که تست کووید-۱۹ انجام دهد و سپس ۱۴ روز قرنطینه شود. ترزا تام کارشناس ارشد پزشکی کشور به خبرنگاران گفت که کانادا_هیچ نشانه ای از وارایانت جدید که اومیکرون (omicron) نامیده می شود مشاهده نکرده است.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا