جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

کانادا مهلت بازپرداخت وام کمکی کووید-۱۹ کسب و کارها را تا ۲۰۲۳ تمدید می کند

دولت فدرال مهلت تسویه وام کووید-۱۹ کسب و کارهای کوچک را تا پایان سال ۲۰۲۳ تمدید کرد

دولت کانادا مهلت بازپرداخت وام اضطراری کووید-۱۹ مشاغل را تا ۲۰۲۳ تمدید می کند

دولت فدرال مهلت بازپرداخت وام اضطراری حساب های بازرگانی کانادا (CEBA) را تا پایان ۲۰۲۳ برای کسب و کارهای کوچک تمدید کرد. دولت کانادا مهلت بازپرداخت وام اضطراری کووید-۱۹ مشاغل را تا ۲۰۲۳ تمدید می کند

دولت در سال ۲۰۲۰ وام CEBA را به عنوان یک طرح وام بدون بهره راه اندازی کرد که در مرحله اولیه تا ۴۰،۰۰۰ دلار به کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیرانتفاعی که به دلیل کووید-۱۹ متضرر شده بودند پرداخت می کرد. پس از توسعه این طرح امکان دریافت وام هایی تا ۶۰،۰۰۰ دلار برای کسب و کارهای متقاضی فراهم شد.

پیش از آخرین تغییراتی که در روز چهارشنبه اعلام شد که اگر دریافت کننده این وام های باقیمانده بدهی خود را در پایان ۲۰۲۲ یا قبل از آن تسویه می‌کرد طبق تصمیم دولت مشمول ۳۳ درصد بخشودگی می شد. اکنون کسب و کارهای واجد شرایط تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ برای بازپرداخت مهلت دارند و وام گیرندگان بسته به مبلغ دریافتی واجد شرایط بخشودگی بدهی تا سقف ۲۰،۰۰۰ دلار هستند.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا و مری ان‌جی وزیر تجارت، تقویت صادرات، کسب و کارهای کوچک و توسعه اقتصادی خبر تمدید مهلت وام ها را روز چهارشنبه اعلام کردند و یادآور شدند که با توجه به محدودیت های جدیدی که بسیاری از کسب و کارها به دلیل موج جدید اومیکرون به آن مواجه هستند ممکن است به زمان بیشتری برای بازپرداخت وام خود نیاز داشته باشند.

وزیر تجارت گفت «در حالی که کارگران و کسب و کارهای کوچک و مردم سراسر کشور با ابهامات و عدم قطعیت های جدیدی مواجه هستند و با توجه به منع آمد و شدهای جدید، افزایش تعداد موارد ابتلا و واریانت اومیکرون ما همچنان آگاه هستیم که بهترین کار برای اقتصاد ما حمایت از کارگران و کسب و کارها در طول دوران پاندمی است.» «ما از کسب و کارها شنیده ایم که خواستار چنین انعطاف پذیری [در مهلت بازپرداخت] هستند و اطلاعیه امروز نیز در همین راستا است. این یک سال اضافی به کسب و کارها کمک خواهد کرد تا انعطاف پذیری مورد نیاز خود برای همکاری در طول این پاندمی و تا پایان این پاندمی را به دست آورند.»

دولت از ابتدای راه اندازی این طرح تا به حال شرایط دریافت وام را توسعه داده به طوری که ۸۹۸،۲۵۴ کسب و کار برای دریافت این وام ها تائید شده اند و مجموعاً ۴۹.۱۷ میلیارد دلار کمک فدرال پرداخت شده است.

دولت کانادا
دولت کانادا

بازپرداخت وام کمکی کووید-۱۹   بازپرداخت وام کمکی کووید-۱۹      بازپرداخت وام کمکی کووید-۱۹

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا