آلبرتاانتاریوبریتیش کلمبیاپرنس ادوارد آیلندجدیدترین اخبارجهاندولت فدرالسسکچوانکاناداکِبِکمنیتوبانوناووتنووااسکوشیانیوبرانزویکنیوفاندلند و لابرادوریوکان

کانادا از لحاظ توازن کار و زندگی در میان کشورهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در رتبه پنجم قرار گرفت

کانادا در بین ۳۷ کشور عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی رتبه پنجم توازن کار و زندگی را به دست آورد

کانادا از لحاظ توازن کار و زندگی در میان کشورهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در رتبه پنجم قرار گرفت

طبق یک مطالعه جدید کانادا از نظر داشتن توازن بین کار و زندگی در بین کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) در رتبه پنجم قرار گرفت.

این پژوهش که توسط شرکت فناوری مالی تیپالتی (Tipalti) تهیه شده است، محیط های کاری و مزایای آنها را با استفاده از معیارهایی مانند میانگین ساعات کار در یک سال، حقوق سالانه، نرخ مالیات، و حقوق بازنشستگی در ۱۰ کشور برتر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) رتبه بندی کرده است.  

سازمان همکاری و توسعه‌اقتصادی یک سازمان بین‌المللی با ۳۷ کشورعضو است که اعضای سازمان به اصول دموکراسی و اقتصاد آزاد متعهد هستند. سازمان‌همکاری و توسعه اقتصادی به تعبیری به عنوان عمده‌ترین سازمان بین‌المللی تصمیم‌گیرنده اقتصادی در نظر گرفته می شود و مقر اصلی آن در شهر پاریس است.

سوئیس با داشتن بالاترین میانگین حقوق سالانه در بین کشورهای مورد بررسی و بالاترین میانگین دارایی بازنشستگی به ازای هر نفر، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

ایالات متحده با کمترین نرخ مالیات ترکیبی در بین ۱۰ کشور برتر، در رتبه دوم قرار گرفت و ایسلند، نروژ و کانادا در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

این مطالعه نشان داد که کانادایی‌ها به طور متوسط ۱،۶۹۶ ساعت در یک سال کار می‌کنند و به طور متوسط ۴۳،۵۴۰ دلار درآمد دارند، نرخ مالیات ترکیبی درآمد، فروش و مالیات شرکتی ۶۴ درصد است و میانگین دارایی بازنشستگی برای هر نفر ۴۱،۹۸۷ دلار است.

فهرست ۱۰ کشور برتر در ادامه ارائه شده است:

  1. سوئیس
  2. ایالات متحده
  3. ایسلند
  4. نروژ
  5. کانادا
  6. استرالیا
  7. هلند
  8. ایرلند
  9. لوگزامبورگ
  10. دانمارک

کانادا از لحاظ توازن کار و زندگی در میان کشورهای سازمان همکاری وتوسعه اقتصادی در رتبه پنجم قرار گرفت  ۱۰ کشور برتر  ۱۰ کشور برتر

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا