جدیدترین اخبارجهاندولت فدرالکانادا

وزیر مهاجرت کانادا گفت هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد متقاضیان اوکراینی که حاضریم بپذیریم وجود ندارد

کانادا گفت «هیچ محدودیتی» برای پذیرش متقاضیان اوکراینی اقامت دائم یا موقت در کانادا وجود ندارد

وزیر مهاجرت کانادا گفت هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد متقاضیان اوکراینی که حاضریم بپذیریم وجود ندارد

کانادا روز پنجشنبه در یک اقدام استثنائی اعلام کرد رسیدگی به درخواست اقامت اوکراینی ها برای هر دو نوع وضعیت اقامت دائم و موقت با دسترسی کامل به برنامه های کار و تحصیل و همینطور درخواست های پیوند مجدد با خانواده را تسریع می کند. وزیر مهاجرت کانادا گفت هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد متقاضیان اوکراینی که حاضریم بپذیریم وجود ندارد

وزیر مهاجرت کانادا گفت هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد متقاضیان اوکراینی که حاضریم بپذیریم وجود ندارد
وزیر مهاجرت کانادا گفت هیچ محدودیتی برای پذیرش تعداد متقاضیان اوکراینی وجود ندارد

شان فریزر وزیر مهاجرت کانادا در یک نشست مطبوعاتی در اتاوا گفت «کانادا آماده پذیرفتن اوکراینی هایی است که در حال فرار از جنگ ولادیمیر پوتین هستند و هیچ محدودیتی از لحاظ تعداد تقاضانامه هایی که ما حاضر خواهیم بود بپذیریم وجود ندارد.»

کانادا پس از روسیه میزبان بزرگترین جمعیت اوکراینی های دور از وطن است و بیش از یک میلیون جمعیت کانادا، خود را اوکراینی تبار می دانند.

یکی از این اوکراینی تبارها کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر کانادا است که می گوید به اوکراینی ها و مقاومت آنها در مقابل هجوم بی امان روسیه افتخار می کند، اما پیش بینی فریلند از آنچه پیش روی اوکراینی هاست تکان دهنده است.

فریلند گفت «به دلایل بسیاری بر این باوریم که اوضاع وخیم تر خواهد شد و تعداد بسیار بیشتری از مردم کشته خواهند شد و ما کانادایی ها باید خود را برای این وضعیت آماده کنیم. وضعیت جنگ در اوکراین به حمام خون تبدیل شده است و فکر می کنم کشتار و خونریزی های بیشتری اتفاق خواهد افتاد.» فریلند در ادامه گفت سربازان روسیه که برخلاف خواست و اراده خود می جنگند نیز قربانیان این درگیری هستند.

کانادا علاوه بر این اعلام کرد جایگاه «کشورهای دارای حسن رابطه متقابل» را برای هر دو کشور روسیه و بلاروس لغو می کند. بدین ترتیب واردات از این کشورها از این پس به طور خودکار مشمول ۳۵% تعرفه گمرکی خواهد بود. فریلند گفت کانادا یکی از اولین کشورهایی بود که از این لحاظ در زمینه واردات اقدام کرد و سایر متحدان را تشویق کرد که اقدام مشابهی اتخاذ کنند.

کانادا علاوه بر این اعلام کرد که محموله های بیشتری از کمک های نظامی مرگبار شامل موشک انداز به اوکراین ارسال کرده است.

#شهروندان_اوکراینی_تبار_کانادا  #پذیرش_مهاجران_اوکراینی_در_کانادا #فرار_از_جنگ_اوکراین #وزیر_مهاجرت_کانادا #مهاجرت_به_کانادا  پذیرش مهاجران اوکراینی در کانادا  پذیرش مهاجران اوکراینی در کانادا    پذیرش مهاجران اوکراینی در کانادا شهروندان اوکراینی تبار کانادا  شهروندان اوکراینی تبار کانادا    شهروندان اوکراینی تبار کانادا  مهاجرت به کانادا  مهاجرت به کانادا  مهاجرت به کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا