جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

کانادا مخفیانه تلفن همراه ۳۳ میلیون نفر را در طول برقراری منع آمد و شد ردیابی کرده است

دولت‌کانادا در طول برقراری لاک داون تلفن همراه ۳۳ میلیون نفر را ردیابی کرده است و قصد دارد تا پنج سال آینده نیز به ردیابی تلفن های همراه ادامه دهد

کانادا مخفیانه تلفن همراه ۳۳ میلیون نفر را در طول برقراری منع آمد و شد ردیابی کرده است

دولت فدرال کانادا اعتراف کرد که جابجایی های جمعیت کشور در طول منع آمد و شد کووید-۱۹ را از طریق ردیابی ۳۳ میلیون تلفن همراه تحت نظارت مخفیانه قرار داده است.

کانادا مخفیانه تلفن همراه 33 میلیون نفر را در طول برقراری منع آمد و شد ردیابی کرده است
مخفیانه تلفن همراه۳۳ میلیون نفر را در طول برقراری منع آمد و شد ردیابی کرده

طبق گزارش بلک‌لاک (Blacklock) که اولین بار این خبر را منتشر کرد، سازمان بهداشت عمومی کانادا (PHAC) هفته گذشته اذعان داشته است که دستگاه های تلفن همراه را به منظور ارزیابی «پاسخگویی مردم در جریان اجرای مقررات منع آمد و شد» پنهانی ردیابی کرده است.

طبق اطلاعات سازمان آمار کانادا، جمعیت کل کشور کانادا بالغ بر ۳۸ میلیون نفر است.

دیوید لیون (David Lyon) نویسنده «نظارت مخفی در پاندمی» و مدیر سابق مرکز مطالعات نظارت مخفیانه در دانشگاه کویینز در انتاریو به نشنال پست (National Post) گفت شواهدی از طرف بسیاری از منابع خبری، از سراسر کشورهای جهان به دست آمده است که نشان می دهد آنچه که به عنوان افزایش شدید نظارت مخفیانه {پس از حادثه ۱۱ سپتامر} شاهد بودیم اکنون کاملاً تحت الشعاع نظارت مخفیانه پاندمی قرار گرفته است.

سخنگوی سازمان بهداشت عمومی کانادا طبق این گزارش اعلام کرده است که این سازمان به منظور «درک روابط احتمالی بین جابجایی جمعیت درون کانادا و شیوع کووید-۱۹» داده های مکانیابی و جابجایی را از تل‌آس (Telus)، شرکت مخابراتی بزرگ کانادا خریداری کرده است. 

یکی از نمایندگان سازمان بهداشت عمومی که نخواست نام او فاش شود گفت که این سازمان قصد دارد به منظور کنترل «سایر بیماری‌های عفونی، پیشگیری از بیماری‌های مزمن و سلامت روان» ردیابی جابجایی جمعیت را به مدت حداقل پنج سال آینده ادامه دهد.

امنیت اجتماعی    سازمان آمار  امنیت اجتماعی  سازمان آمار    امنیت اجتماعی    امنیت اجتماعی  سازمان آمار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا