انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کانادا بیشترین مقصد گوگل شده برای تحصیل در خارج از کشور است

طبق آمار جستجوی گوگل کانادا محبوب ترین مقصد تحصیل در خارج از کشور است

کانادا بیشترین مقصد گوگل شده برای تحصیل در خارج از کشور است

یکی از تحلیل های انجام شده روی داده های جستجوی گوگل نشان می دهد که کانادا در میان محبوب ترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور است.

کانادا بیشترین مقصد گوگل شده برای تحصیل در خارج از کشور است
کانادا بیشترین مقصد گوگل شده برای تحصیل در خارج از کشور است

طبق گزارش منتشر شده توسط رمیتلی (Remitly) که یک پلتفرم انتقال پول است، کانادا بیشترین مقصد جستجو شده برای تحصیل در خارج از کشور توسط ۳۶ کشور از کلمبیا گرفته تا هند بوده است.

آمار جستجوی کانادا بیشتر از هر کشور دیگری بوده است.

داده های این پژوهش از طریق تحلیل ماهانه حجم جستجوها برای یک عبارت متداول مانند «study in (location)» یا «university in (location)» برای ۱۶۴ کشور جمع آوری شده است.

بالاترین کشور بعدی در این فهرست اسپانیا بود که بیشترین مقصد جستجو شده توسط ۱۳ کشور بود و در رتبه بعد انگلستان قرار داشت که بیشترین مقصد جستجو شده توسط ۱۰ کشور بود.

این گزارش همچنین به بررسی میزان جستجوی انجام شده برای ۲،۰۰۰ دانشگاه برتر در فهرست مرکز رتبه بندی دانشگاه های جهان پرداخت. دانشگاه تورنتو (University of Toronto) بیشترین دانشگاه کانادایی جستجو شده بود و در رتبه هفتم بیشترین میزان جستجو در سراسر جهان قرار داشت. در صدر این فهرست دانشگاه هاروارد (Harvard University) قرار داشت و در رتبه های بعدی دانشگاه یو‌سی‌ال‌ای (UCLA) و دانشگاه آکسفورد (University of Oxford) قرار داشتند.

پیش از دوران پاندمی کووید-۱۹ ثبت نام دانشجویان بین المللی در کانادا ظرف ۱۰ سال بیش از سه برابر شده بود. در سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ تعداد ۳۱۳،۳۹۵ دانشجوی بین المللی در مؤسسات آموزش عالی کانادا تحصیل می‌کردند که در مقایسه با ۱۰۰،۹۶۸ دانشجو در یک دهه پیش بیش از سه برابر شده است.

با توجه به شهریه تحصیلی بالاتری که دانشجویان بین المللی باید بپردازند، دانشگاه و کالج‌ها برای تأمین بودجه های عملیاتی خود به طور فزاینده ای بر درآمد حاصل از شهریه تحصیلی بین المللی تکیه می کنند.

برخی از رشته های تحصیلی شاهد رشد انفجاری تعداد دانشجویان بین المللی بوده اند. برنامه های تحصیلی در رشته های ریاضیات، علوم کامپیوتر و اطلاعات در همین بازه زمانی شاهد یک افزایش ۳۷۴ درصدی در میان دانشجویان بین المللی بوده است. دانشجویان بین الملی که در برنامه های مرتبط با بخش حمل و نقل ثبت نام می کنند نیز تقریباً هفت برابر شده است.

محبوب ترین کشورها  مقصد دانشجویان   محبوب ترین کشورها  مقصد دانشجویان  محبوب ترین کشورها    مقصد دانشجویان

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا