انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شعبه جدیدی از آیکیا تورنتو با «فرمت شهری» هفته آینده در تورنتو افتتاح می شود

اولین شعبه آیکیا کانادا با فرمت شهری در تورنتو افتتاح میشود

شعبه جدید آیکیا تورنتو با «فرمت شهری» هفته آینده در تورنتو افتتاح می شود

اولین شعبه کانادایی آیکیا با «فرمت شهری» قرار است هفته آینده در دان تاون شهر تورنتو افتتاح شود.

شعبه جدید آیکیا تورنتو با «فرمت شهری» هفته آینده در تورنتو افتتاح می شود
شعبه جدید آیکیا تورنتو با «فرمت شهری» هفته آینده در تورنتو افتتاح می شود

شرکت آیکیا کانادا روز سه شنبه تائید کرد که این فروشگاه ۶۶،۰۰۰ فوت مربعی (۶،۲۰۰ متر مربعی) واقع در دو طبقه اول مرکز خرید آئورا (Aura) در ۲۵ ماه مه در نبش خیابان های یانگ و جرارد افتتاح می شود.

مایکل وارد (Michael Ward) مدیر عامل و مدیر ارشد توسعه پایدار آیکیا‌ کانادا (IKEA Canada) در بیانیه‌ای گفت «آیکیای دان تاون تورنتو ایده ها و تخصص های ما برای مبلمان و اثاث خانه را با راه‌حل‌های شبکه جامع خرده‌فروشی در قالب یک فروشگاه کوچک ترکیب می‌کند تا به طور منحصربه‌فردی نیازهای ساکنان مرکز شهر را برآورده کند.»

برخلاف دیگر شعبه های آیکیا در سراسر کانادا، فروشگاه جدید در خیابان یانگ فاقد پارکینگ اختصاصی است و کاملاً فاقد امکان پرداخت نقدی خواهد بود.

از مشتریان خواسته می شود تا به جای تکیه بر روش سبد خرید سنتی، اپلیکیشن آیکیا را دانلود کنند و در حین گشتن در فروشگاه اقلامی را که می خواهند بخرند اسکن کنند. مشتریان می توانند از طریق اپلیکشن آیکیا یا در باجه های واقع در خروجی فروشگاه مبلغ را پرداخت کنند.

همه محصولات فروخته شده در این مکان را نمی توان بلافاصله به خانه برد. در حالی که از میان بیش از ۲،۰۰۰ کالای موجود در فروشگاه اکثر کالاها از نوع لوازم خانگی کوچک و به راحتی قابل حمل هستند که امکان خرید آنها در محل فروشگاه وجود دارد، برخی دیگر از اقلام بزرگتر باید برای تحویل درب منزل سفارش داده شوند. خدمات مونتاژ  نیز ارائه خواهد شد.

شرکت آیکیا می‌گوید کوفته‌ها و هات‌داگ‌های اصیل سوئدی آیکیا در کنار مجموعه‌ای از وعده‌های غذایی «مدرن و سالم» در فروشگاه سوئدیش دلی (Swedish Deli) جدید فراهم خواهند بود.

شرکت آیکیا توصیه می کند که خریداران برای هفته اول از «صف دیجیتال» خود برای تضمین نوبت خود در صف استفاده کنند. این امکان به زودی در وب سایت IKEA.ca/TorontoDowntown در دسترس قرار خواهد گرفت.

مکان جدید از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ باز خواهد بود. روزانه. شعبه جدید [با فرمت شهری] پنجمین فروشگاه خرده فروشی آیکیا در منطقه تورنتو بزرگ و پانزدهمین فروشگاه خرده فروشی در کانادا خواهد بود.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا