انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

واندرلند تورنتو کانادا پس از حدود ۲ سال به روی عموم بازگشایی شد

بازگشایی واندرلند تورنتو کانادا به روی عموم پس از حدود ۲ سال

واندرلند تورنتو کانادا پس از حدود ۲ سال به روی عموم بازگشایی شد

با دریافت مجوز از سر گیری فعالیت پارک‌های آبی و تفریحی در مرحله دو برنامه بازگشایی استان، درب‌های واندرلند کانادا برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۹ به روی عموم باز می‌شوند. واندرلند تورنتو کانادا پس از حدود ۲ سال به روی عموم بازگشایی شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

پارک تفریحی واندرلند در شهر وان انتاریو در دسامبر ۲۰۱۹ بسته شد و ۱۹ ماه به دلیل بیماری همه‌گیری کرونا بسته باقی ماند.

هم اکنون با افزایش نرخ واکسیناسیون و کاهش موارد مبتلایان در استان، امروز واندرلند کانادا با ۲۵ درصد ظرفیت درب‌های خود را به روی مردم می‌گشاید.

صبح روز چهارشنبه گریس پیکاک، مدیر ارتباطات واندرلند کانادا در بیانیه‌ای اظهار کرد: «واقعا از اینکه بخشی از برنامه بازگشایی استان بودیم خیلی خوشحالیم.»

وی افزود: «زمان کمی برای سر پا کردن پارک در اختیار داریم. تعمیر وسایل، استخدام و محوطه‌سازی را در دستور کار داریم و در کنار پروتکل‌های جدید، این پارک با تجربه متفاوتی روبه‌رو خواهد بود.

متقاضیان می‌بایست برای رفتن به پارک واندرلند بلیط رزرو کنند. همچنین علامت‌های مقررات فاصله گذاری در پارک قرار دارند. علاوه بر آن در فضاهای بسته و جاهایی که فاصله رعایت نمی‌شود می‌بایست ماسک بزنند. واندرلند تورنتو کانادا پس از حدود ۲ سال به روی عموم بازگشایی شد

واندرلند تورنتو کانادا پس از حدود 2 سال به روی عموم بازگشایی شد
واندرلند تورنتو کانادا پس از حدود ۲ سال به روی عموم بازگشایی شد

به گفته پیکاک، این مقررات جدید احتمالا باعث طولانی‌تر شدن صف بعضی از وسایل سرگرمی خواهد شد.

پیکاک افزود: «ترن هوایی‌ها به دلیل فاصله‌گذاری اجتماعی ظرفیتی محدود دارند و همچنین کارکنان زمانی را برای پاکسازی سطوح وسیله نیاز دارند. بنابراین این دو عامل با در نظر گرفتن تعداد متقاضیان، باعث طولانی‌ شدن صف‌ها خواهند شد.»

به گفته پیکاک، این هفته حدود ۳۰۰۰ نفر از کارکنان فصلی برای بازگشایی به پارک فرا خوانده شدند.

اوایل این هفته دارندگان بلیط فصلی واندرلند کانادا پیش نمایشی از پارک را دریافت کردند و پیکاک گفت کارمندان از دیدن مهمانان خوشحال بودند.

وی افزود: «این هفته برای همه ما عالی بود… دیدن مهمانانی که به پارک می‌آیند. با افرادی که صحبت کردم از اینکه در پارک هستند و به آنها خوش می‌گذرد و از اینکه دیگر در خانه نیستند خوشحال بودند. امروز برای استقبال از مردم هیجان‌زده‌ایم.»

 

اخبار کانادا         اخبار تورنتو  شهر وان انتاریو   اخبار کانادا    شهر وان انتاریو   اخبار تورنتو  شهر وان انتاریو     اخبار کانادا      اخبار تورنتو    اخبار کانادا     اخبار تورنتو

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا