جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

تحلیل قیمت کاردانو : مومنتوم قیمت کریپتوکارنسی ADA همچنان در مسیر یک جهش ۴ دلاری قرار دارد

مومنتوم صعودی قیمت ADA می‌تواند تا رسیدن به سطح ۴ دلار و فراتر از آن ادامه پیدا کند 

تحلیل قیمت کاردانو : مومنتوم قیمت کریپتوکارنسی ADA همچنان در مسیر یک جهش ۴ دلاری قرار دارد

• قیمت سکه رمزپایه ADA در حال حاضر شاهد مومنتوم صعودی قوی روی نمودار روزانه است. در همین حین جفت ارزی ADA/BTC در طول یک دوره روزانه تا ۰.۰۸% افت داشته است.

• قیمت کاردانو ممکن است به‌زودی شاهد شکست افزایشی قیمت به بیش از ۳.۲ دلار باشد؛ باوجود تأخیر در پروتکل آلونزو (Alonzo) قیمت این کریپتوکارنسی هرروز در حال ثبت افزایش‌های جدید است. تحلیل قیمت کاردانو : مومنتوم قیمت کریپتوکارنسی ADA همچنان در مسیر یک جهش ۴ دلاری قرار دارد

تحلیل قیمت کاردانو : مومنتوم قیمت کریپتوکارنسی ADA همچنان در مسیر یک جهش 4 دلاری قرار دارد
تحلیل قیمت کاردانو : مومنتوم قیمت کریپتوکارنسی ADA در مسیر جهش ۴ دلاری

چرا باید روی کریپتوکارنسی ADA سرمایه‌گذاری کنیم؟

تحلیل قیمت کاردانو : مومنتوم قیمت کریپتوکارنسی ADA همچنان در مسیر یک جهش ۴ دلاری قرار دارد

قیمت کریپتوکارنسی ADA در حال حاضر شاهد مومنتوم صعودی قدرتمندی روی نمودار روزانه است و می‌تواند به‌زودی از سطح ۴ دلار بالاتر برود. قیمت کاردانو روی نمودار روزانه دارای ارزشی نزدیک به ۳ دلار با افزایش روزانه ۰.۹% است.

کاردانو در سال ۲۰۱۷ به وجود آمد و توکن این کریپتو به نحوی طراحی‌ شده است که مشارکت کامل مالکان کریپتو روی پلتفرم کاردانو را تضمین می‌کند.

پلتفرم کاردانو دارای کاربردهای متعدد در زمینه‌های مختلف است. شرکت کاردانو می‌تواند از این پلتفرم برای ردیابی محصولات تازه از مزرعه تا مصرف‌کننده مورداستفاده قرار گیرد درحالی‌که سایر محصولات ایجادشده روی پلتفرم کاردانو امکان ذخیره‌سازی مدارک تحصیلی به شیوه‌ای غیرقابل دست‌کاری را فراهم می‌کند و به خرده‌فروشان کمک می‌کند تا از فروش کالاهای تقلبی جلوگیری کنند.

کاردانو دارای بازده سرمایه (ROI) برابر با ۶۶۶۴% است که از این لحاظ پیوسته جایگاه برتر خود نسبت با سایر کریپتوها را در بازار حفظ کرده است.

می‌توان مومنتوم صعودی تا قیمت ۱۰ دلار در سال آینده را برای ADA پیش‌بینی کرد.

اجرای آپدیت آلونزو در شبکه کاردانو می‌تواند نقش کاتالیزوری قوی برای رساندن قیمت به یکی دیگر از اوج‌های تاریخی جدید را ایفا کند. شاخص نسبت حجم به سرمایه بازار قیمت این دارایی حاکی از یک مومنتوم صعودی قدرتمند است. اگر این نسبت به بیش از ۰.۸ برسد می‌توان شاهد رالی افزایش قیمت تا ۴ دلار باشد.

اندیکاتورهای تکنیکال قیمت کریپتوکارنسی ADA به یک مومنتوم صعودی قوی اشاره دارند

نمودار تکنیکال هفتگی قیمت کاردانو یک مومنتوم صعودی قیمت در هفته‌های آینده را نشان می‌دهد.

روی نمودار روزانه قیمت سکه ADA فعلاً مومنتوم گاوی خود را در اطراف ۳ دلار حفظ کرده است. قیمت ADA فعلاً بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه و پایین‌تر از میانگین متحرک ۱۰۰ روزه در نوسان است و یک تقاطع قیمت مثبت در گذشته داشته است. قرار داشتن خط روند میانگین متحرک ۱۰۰ روزه در نزدیکی ۱.۹ دلار باعث می‌شود این سطح به یک ناحیه جبران قیمت موقتی برای سکه رمزپایه ADA تبدیل شود.

روند صعودی قیمت ADA می‌تواند شاهد یک توقف حول‌وحوش ۳.۲ دلار باشد. درعین‌حال می‌توان یک سطح حمایت قیمت در نزدیکی ۲.۵ دلار را برای سکه رمزپایه ADA مشاهده کرد. اگر قیمت این سکه تا ۱۵ یا ۲۰% بالاتر از سطح فعلی افزایش یابد در این صورت روند بازار گاوی به‌زودی می‌تواند شاهدی افزایش قیمت تا بالاتر از ۳.۵ دلار باشد؛ در این صورت جفت ارزی ADA/BTC نیز می‌تواند شاهد یک اوج قیمت جدید در آینده باشد.

نتیجه‌گیری: تحلیل قیمت کاردانو : مومنتوم قیمت کریپتوکارنسی ADA همچنان در مسیر یک جهش ۴ دلاری قرار دارد

آپدیت آلونزو می‌تواند در آینده قیمت کریپتوکارنسی ADA را به سمت بالاترین قیمت تاریخی جدید سوق دهد. جفت ارزی ADA/BTC نیز می‌تواند در آینده شاهد یکی دیگر از بالاترین قیمت‌های تاریخی جدید باشد.

اخبار کریپتو    سرمایه‌گذاری روی کاردانو     اخبار کریپتو    سرمایه‌گذاری روی کاردانو       اخبار کریپتو  سرمایه‌گذاری روی کاردانو     اخبار کریپتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا