انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

وضعیت آشفته در فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو همزمان با منتظر ماندن مسافران در صف های طولانی بازرسی امنیتی

فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو به دلیل کمبود کارکنان بازرسی امنیتی با تأخیرهای طولانی و تشکیل صف های پر ازدحام مسافران مواجه است

وضعیت آشفته در فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو همزمان با انتظار مسافران در صف‌های طولانی

فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو در پی تشکیل صف های طولانی برای سوار شدن به پروازها در این فرودگاه به مسافران در مورد تأخیر در عبور از ایست های بازرسی امنیتی هشدار داده شد.

توری گاس (Tori Gass) سخنگوی فرودگاه پیرسون روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت مسافران باید «صبور باشند» و زودتر مراجعه کنند، زیرا فرودگاه پیرسون تورنتو با زمان انتظار «طولانی تر از حد معمول» در ایست های بازرسی امنیتی مواجه است.

سازمان امنیت حمل و نقل هوایی کانادا (CATSA) در پاسخ به پرسشی در مورد علت تأخیرها به خبرگزاری سی تی وی نیوز تورنتو گفت که با مشکلات مربوط به کمبود کارکنان مواجه هستند.

سازمان امنیت حمل و نقل هوایی کانادا (CATSA) در بیانیه‌ای گفت «پیمانکاران غربالگری و بازرسی این سازمان از مشکلات مربوط به استخدام و حفظ کارکنان که سراسر صنعت هوانوردی تجاری با آن مواجه است مصون نیستند.»

سازمان امنیت حمل و نقل هوایی کانادا گفت که در تلاش هستند تا با افزایش کارکنان و به اشتراک گذاری مداوم اطلاعات با ایرلاین های همکار این مشکل را برطرف کنند.

سازمان امنیت حمل و نقل هوایی کانادا می‌گوید «قبل از پاندمی، امکان به کارگیری مؤثر منابع انسانی بین پست‌های بازرسی فرامرزی و داخلی و بین‌المللی به‌دلیل موارد غیرهمزمان اوج حضور مسافران وجود داشت.» «با از سرگیری سفرهای هوایی ما شاهد موارد همزمان اوج حضور مسافران هستیم که می تواند در مواقعی به تجمع مسافران در بیش از یک ایست بازرسی امنیتی منجر شود و توزیع مجدد منابع انسانی برای برطرف کردن حجم مسافران را چالش برانگیزتر کند.»

سازمان امنیت حمل و نقل هوایی کانادا گفت علاوه بر این مسافران به طور فزاینده ای ترجیح می دهند با چمدان های دستی بیشتری سفر کنند، که به معنای زمان پردازش طولانی تر برای مسافران در ایست های بازرسی امنیتی است.

متیو گرین نماینده حزب نیودموکرات گفت که صبح روز دوشنبه در مسیر بازگشت به اتاوا از طریق فرودگاه پیرسون تورنتو بوده است و آنچه که تجربه کرد «یک آشفته بازار مطلق» بود.

گرین در توییتر نوشت «صف ورود به گیت بازرسی شامل حداقل بیش از ۵۰۰ نفر بود.» هیچ راهی وجود ندارد که من بتوانم پرواز ۸:۱۰ ایر کانادا را سوار شوم.»

گرین به خبرگزاری سی تی وی نیوز تورنتو گفت که پرواز خود را از دست داده است.

یکی دیگر از مسافران در توییتر نوشت که «هرگز چنین تاخیری در فرودگاه پیرسون ندیده است.»

چقدر زودتر از ساعت پروازم باید در فرودگاه حضور داشته باشم؟

طبق وب سایت فرودگاه پیرسون تورنتو، مسافرانی که پروازهای داخلی دارند باید ۹۰ دقیقه قبل از پرواز خود در فرودگاه حاضر شوند.

برای کسانی که به خارج از کشور سفر می کنند، توصیه می شود مسافران حداقل سه ساعت قبل از زمان حرکت برنامه ریزی شده خود در فرودگاه حضور داشته باشند.

وضعیت آشفته در فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو همزمان با انتظار مسافران در صف‌های طولانی

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا