جدیدترین اخبارجهان

کلانتر: بقایای جسد یک کودک و سه خواهر/ برادر رهاشده در خانه‌ای پیدا شد

کلانتر یکی از شهرستان‌های هوستون از پیدا شدن بقایای اسکلت یک کودک و سه خواهر/ بردار دیگر او در یک آپارتمان خبر داد

کلانتر شهرستان هریس در هوستون: بقایای جسد ۱ کودک، ۳ خواهر و برادر رهاشده در خانه‌ پیدا شد

بقایای اسکلت یک کودک و سه خواهر/ برادر بازمانده که به نظر می‌رسد رهاشده باشند درون آپارتمانی در ناحیه هوستون پیدا شدند. کلانتر شهرستان هریس در هوستون: بقایای جسد ۱ کودک، ۳ خواهر و برادر رهاشده در خانه‌ پیدا شد

دفتر کلانتر شهرستان هریس در بیانیه‌ای اعلام کرد، یکی از کودکان که ۱۵ سال دارد عصر یکشنبه با دفتر کلانتر شهرستان هریس تماس گرفت و به مسئولان گفت که بیش از یک سال است که برادر ۹ ساله او فوت کرده است و جسد او در داخل آپارتمان قرار دارد.

اِد گونزالز (Ed Gonzalez) کلانتر شهرستان هریس به خبرنگاران گفت، معاونان کلانتر در واکنش به این تماس در محل حاضر شدند و این نوجوان را به همراه دو خواهر/ برادر ۱۰ و ۷ ساله او پیدا کردند که به‌تنهایی در این آپارتمان زندگی می‌کردند.

بقایای اسکلت کودک دیگر نیز در آپارتمان پیدا شد.

گونزالز گفت «به نظر می‌رسد که بقایای جسد به مدت بسیار طولانی در آنجا باقی مانده بود؛ و تأکید می‌کنم مدت بسیار طولانی.»

کلانتر گفت که علاوه بر این به نظر می‌رسد که کودکان بازمانده «به‌تنهایی از یکدیگر مراقبت می‌کرده‌اند» و بزرگ‌ترین کودک از دو کودک کم سن تر مراقبت می‌کرده است. معلوم نیست آیا هیچ‌یک از این کودکان به مدرسه می‌رفته‌اند یا خیر.

در این بیانیه گفته‌شده است که به نظر می‌رسید کم‌سن‌ترین کودک دچار سوءتغذیه باشد و دارای جراحت‌های جسمی بود. هر سه کودک برای ارزیابی و درمان به بیمارستان منتقل شدند. 

مقامات مسئول گفتند که مادر و دوست‌پسر او نیز بعداً پیدا شدند. هر دو نفر تحت بازجویی قرار گرفتند. 

همسایه‌ها هنگامی‌که از وضعیت این کودکان باخبر شدند اظهار داشتند که برایشان غیرقابل‌باور و شوک‌آور است. کِیلا ویلیامز (Kayla Williams) به روزنامه هوستون کرونیکل گفت که او دو فرزند دارد اما قصد ندارد که به آنها بگوید که چه اتفاقی افتاده است.

ویلیامز گفت «لزومی ندارد که چنین فکری را به ذهن آنها منتقل کنم.» «این اتفاق دیوانه کننده است.» کلانتر شهرستان هریس در هوستون: بقایای جسد ۱ کودک، ۳ خواهر و برادر رهاشده در خانه‌ پیدا شد

کلانتر شهرستان هریس در هوستون: بقایای جسد 1 کودک، 3 خواهر و برادر رهاشده در خانه‌ پیدا شد
بقایای جسد ۱ کودک، ۳ خواهر و برادر رهاشده در خانه‌ پیدا شد

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا