انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شهرداری تورنتو دستمزد کارکنان ورزش های آبی را تا ۱۹ درصد افزایش می دهد

شهرداری تورنتو در شرایط کمبود نجات غریق دستمزد کارکنان ورزش های آبی را افزایش می دهد

شهرداری تورنتو دستمزد کارکنان ورزش های آبی را تا ۱۹ درصد افزایش می دهد

در حالی که شهرداری های سراسر کشور با مشکل کمبود نجات غریق دست و پنجه نرم می کنند، شهرداری تورنتو گفت که دستمزد کارکنان ورزش های آبی را به طور متوسط ۱۷ درصد افزایش می دهد.

این افزایش دستمزد پس از آن صورت می‌گیرد که اتحادیه کانادایی کارمندان عمومی محلی شماره ۷۹ در اوایل سال جاری درخواست کرد که شهرداری دستمزد کارکنان ورزش های آبی خود را بررسی کند.

در بیانیه مطبوعاتی شهرداری تورنتو آمده است که ۲،۰۰۰ کارمند فعلی افزایش دستمزد دریافت خواهند کرد در حالی که استخدام‌های جدید در موقعیت هایی شغلی شامل نجات غریق، مربیان شنا و خدمه استخر کار خود را با دستمزد بالاتر شروع خواهند کرد.

در بیانیه مطبوعاتی شهرداری آمده است که نجات غریق ساحلی و مربیان شنا شاهد افزایش ۱۹ درصدی در دستمزد ۱۷.۸۰ دلاری فعلی خود خواهند بود که دستمزد جدید آنها را به ۲۱.۱۹ دلار در ساعت می رساند.

شهرداری تورنتو می گوید با وجود کمبود ناجیان غریق، تقریبا ۹۰ درصد از موقعیت های شغلی برنامه های آبی تابستانی تورنتو پر شده است.

شهرداری تورنتو ارائه دوره‌های آخر هفته و دوره های فشرده یک هفته‌ای در زمینه رهبری ورزش‌های آبی ادامه می‌دهد و مقامات متقاضیان علاقه‌مند را تشویق می‌کنند تا گواهینامه دریافت کنند.

شهرداری تورنتو دستمزد کارکنان ورزش های آبی را تا 19 درصد افزایش می دهد
شهرداری تورنتو دستمزد کارکنان ورزش های آبی را تا ۱۹ درصد افزایش می دهد

در حالی که شهرداری های سراسر کشور با مشکل کمبود نجات غریق دست و پنجه نرم می کنند،  تورنتو گفت که دستمزد کارکنان ورزش های آبی را به طور متوسط ۱۷ درصد افزایش می دهد. این افزایش دستمزد پس از آن صورت می‌گیرد که اتحادیه کانادایی کارمندان عمومی محلی شماره ۷۹ در اوایل سال جاری درخواست کرد که شهرداری دستمزد کارکنان ورزش های آبی خود را بررسی کند. در بیانیه مطبوعاتی شهرداری آمده است که ۲،۰۰۰ کارمند فعلی افزایش دستمزد دریافت خواهند کرد در حالی که استخدام‌های جدید در موقعیت هایی شغلی شامل نجات غریق، مربیان شنا و خدمه استخر کار خود را با دستمزد بالاتر شروع خواهند کرد. در بیانیه مطبوعاتی شهرداری آمده است که نجات غریق ساحلی و مربیان شنا شاهد افزایش ۱۹ درصدی در دستمزد ۱۷.۸۰ دلاری فعلی خود خواهند بود که دستمزد جدید آنها را به ۲۱.۱۹ دلار در ساعت می رساند. شهرداری تورنتو می گوید با وجود کمبود ناجیان غریق، تقریبا ۹۰ درصد از موقعیت های شغلی برنامه های آبی تابستانی تورنتو پر شده است. تورنتو ارائه دوره‌های آخر هفته و دوره های فشرده یک هفته‌ای در زمینه رهبری ورزش‌های آبی ادامه می‌دهد و مقامات متقاضیان علاقه‌مند را تشویق می‌کنند تا گواهینامه دریافت کنند.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا