انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پیروی از سیاست واکسن اجباری در پی تعلیق ۲۵۰ کارمند شهرداری تورنتو افزایش پیدا کرد

شهرداری تورنتو هم‌زمان با تعلیق ۲۵۰ کارمند از افزایش رعایت سیاست واکسن اجباری خبر داد

پیروی از سیاست واکسن اجباری در پی تعلیق ۲۵۰ کارمند شهرداری تورنتو افزایش پیدا کرد

نزدیک به ۲۵۰ نفر از کارکنان شهرداری به دلیل عدم پیروی از سیاست واکسن اجباری از کار تعلیق شدند و ممکن است به‌زودی عده بیشتری با عواقب مشابه روبرو شوند.

پیروی از سیاست واکسن اجباری در پی تعلیق 250 کارمند شهرداری تورنتو افزایش پیدا کرد
پیروی از سیاست واکسن اجباری در پی تعلیق ۲۵۰ کارمند شهرداری تورنتو افزایش پیدا

شهرداری تورنتو اوایل این هفته گفت که ۱،۲۹۷ نفر از کارکنان این سازمان یا غیر واکسینه هستند یا از اعلام وضعیت واکسیناسیون خود اجتناب می‌کنند.

شهرداری تورنتو در بیانیه خبری منتشرشده در روز جمعه گفت که مدیران و سرپرستان شهرداری، برگزاری جلسات با کارکنانی که از این سیاست پیروی نمی‌کنند را از این هفته آغاز کرده‌اند و این جلسات را در هفته‌اینده نیز ادامه می‌دهند.

شهرداری تورنتو گفت که تابه‌حال ۲۴۸ نفر از کارکنان به دلیل عدم رعایت سیاست واکسن اجباری بدون حقوق و دستمزد از کار تعلیق شده‌اند درحالی‌که ۵۱ نفر دیگر از کارکنان نیز تا هنگام بازبینی درخواست‌های آنها برای تطبیق شرایط خود به مرخصی همراه با حقوق و دستمزد فرستاده‌شده‌اند.

شهرداری‌تورنتو می‌گوید که «انتظار ندارد که [به دلیل تعلیق‌های انجام‌شده] خدمات ضروری و دارای اولویت تحت تأثیر قرار بگیرند» بااین‌حال اشاره‌ای نکرد که آیا سایر خدمات ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند یا خیر.

شهردار جان توری در یک بیانیه خبری گفت «بیش از ۳۰،۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تورنتو در مقابل کووید-۱۹ کاملاً واکسینه هستند. اکثریت کارکنان برای محافظت از خود و سلامت و ایمنی همکاران خود کار درست را انجام داده‌اند. من همچنان به‌طورجدی از تمامی کارکنان شهرداری و تمام شهروندان تورنتو می‌خواهم که واکسینه شوند؛ واکسیناسیون ایمن است و بهترین راه برای محافظت از پیشرفت‌هایی می باشد که ما در مبارزه با پاندمی به دست آورده‌ایم.» «درحالی‌که ما همچنان به مقابله با این پاندمی ادامه می‌دهیم، سیاست واکسیناسیون کووید-۱۹ شهرداری تورنتو یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که ما برای کمک به محافظت از سلامت و ایمنی تمامی کارکنان شهرداری، خانواده‌های آنها و شهروندان خود انجام می‌دهیم.»

طبق آخرین داده‌های منتشرشده توسط شهرداری در پی تعلیق رسمی برخی از کارکنان در این هفته، میزان رعایت سیاست واکسیناسیون افزایش ‌یافته است.

شهرداری‌تورنتو می‌گوید که پس از انتشار آخرین اطلاعات [مربوط به واکسیناسیون] تابه‌حال ۱۶۸ نفر دیگر از کارکنان نیز وضعیت واکسیناسیون خود را ثبت کرده‌اند.

علاوه بر این شهرداری‌تورنتو اعلام کرد که ۳۸ نفر از کارکنانی که قبلاً اعلام کرده بودند که غیر واکسینه هستند در این فاصله اولین دوز واکسن خود را تزریق کرده‌اند. تعداد کارکنانی که قبلاً گفته بودند که یک دوز واکسن تزریق کرده‌اند نیز پس از تزریق دوز دوم در طول هفته گذشته تا ۴۸ نفر کاهش یافته است.

شهرداری تورنتو می‌گوید که هنوز ۱،۰۱۶ نفر از کارکنان تنها یک دوز واکسن تزریق کرده‌اند اما به این افراد تا هفته‌ای که از ۱۵ نوامبر آغاز می‌شود برای تزریق دوز دوم مهلت داده‌ شده است.

طبق اعلام شهرداری‌تورنتو هرکدام از کارکنان که پس از ۱۳ دسامبر همچنان از سیاست‌های واکسن اجباری پیروی نکند طبق دلیل موجه اخراج خواهد شد.

شهردار جان توری    کارمندان شهرداری    شهردار جان توری    کارمندان شهرداری     شهردار جان توری  کارمندان شهرداری   شهردار جان توری

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا