جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

آماده پرواز! پروازهای بین‌المللی در فرودگاه اتاوا از سر گرفته شد

امروز، پس از ۱۹ ماه پروازهای بین‌المللی فرودگاه اتاوا مجدداً برقرار شد

پروازهای بین‌المللی فرودگاه اتاوا از سر گرفته شد

پروازهای بین‌المللی امروز برای اولین بار پس از ۱۹ ماه در فرودگاه بین‌المللی اتاوا فرود می‌آیند و از این فرودگاه بلند می‌شوند. پروازهای بین‌المللی فرودگاه اتاوا از سر گرفته شد

پروازهای بین‌المللی فرودگاه اتاوا از سر گرفته شد
پروازهای بین‌المللی فرودگاه اتاوا از سر گرفته شد

پرواز ۸۳۳۸ فلر ایرلاین (Flair) ساعت ۷ صبح اتاوا را به مقصد فورت لادردیل، فلوریدا ترک کرد؛ این اولین پرواز بین‌المللی از فرودگاه بین‌المللی اتاوا پس از آغاز پاندمی کووید-۱۹ است که از بهار ۲۰۲۰ موجب توقف مسافرت‌ها شده بود.

پرواز فلر ایرلاین در ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر از مبدأ فورت لادردیل در فرودگاه اتاوا فرود خواهد آمد.

در همین اثنا یکی از پروازهای یونایتد ایرلاین (United) قرار است قبل از ساعت ۷ بعدازظهر یکشنبه از واشنگتن دالس (Dulles) در اتاوا فرود بیاید. پروازهای روز یکشنبه اولین پروازها از سری پروازهای بین‌المللی هستند که قرار است این هفته در فرودگاه اتاوا از سر گرفته شوند.

روز دوشنبه فلر ایرلاین پروازی به مقصد اورلاندو خواهد داشت، و یونایتد ایرلاین نیز پروازهای خود از مبدأ اتاوا به واشنگتن دالس را از سر خواهد گرفت. پروازهای بین‌المللی فرودگاه اتاوا از سر گرفته شد

وست‌جت از ۱۳ نوامبر خدمات پرواز خود به کنکون (Cancun) را ازسرگیری خواهد کرد و خطوط هوایی سان‌وینگ (Sunwing) نیز از اواسط نوامبر پروازهای بدون توقف خود از اتاوا به مقصدهای گرمسیری را به خدمات خود اضافه خواهد کرد.

ازسرگیری پروازهای بین‌المللی پس‌ازآن آغاز شد که پنج‌شنبه گذشته دولت فدرال توصیه خود مبنی بر اجتناب از تمامی سفرهای غیرضروری به خارج از کشور را بی‌سروصدا لغو کرد.

فلر ایرلاین تابستان امسال اعلام کرد که پروازهایی از مبدأ اتاوا به فورت لادردیل، اورلاندو، لاس‌وگاس را در تاریخی بین ۳۱ اکتبر و ۲۶ مارس انجام خواهد داد.

ایر کانادا و ایر ترنست (Air Transat) نیز از اواخر نوامبر و دسامبر پروازهایی از اتاوا به ایالات‌متحده و حوزه کارائیب را به مسیرهای خود اضافه خواهند کرد. پرواز های بین‌المللی فرودگاه اتاوا از سر گرفته شد

 

پرواز ایر کانادا به فرودگاه جزیره تورنتو

 

ایر کانادا از روز یکشنبه خدمات پرواز روزانه خود را بین فرودگاه بین‌المللی اتاوا و جزیره تورنتو راه‌اندازی خواهد کرد. شرکت ایر کانادا چهار پرواز بازگشت روزانه بین فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو سیتی و اتاوا خواهد داشت. 

این پروازها هرروز در ساعت ۷ صبح، ۸:۳۰ صبح، ۴:۲۵ بعدازظهر و ۶:۳۰ بعدازظهر از فرودگاه اتاوا اعزام خواهند شد. پرواز های بین‌المللی فرودگاه اتاوا از سر گرفته شد

 

الزامات واکسیناسیون

 

مسافران ازاین‌پس برای سوارشدن به‌تمامی پروازها در فرودگاه اتاوا و سراسر کانادا باید ثابت کنند که در مقابل کووید-۱۹ کاملاً واکسینه هستند.

از ساعت ۳ صبح روز ۳۰ اکتبر هر فرد ۱۲ ساله و بزرگ‌تر برای پرواز باید مدرک واکسیناسیون ارائه کند.

دولت فدرال در حال حاضر یک طرح «دوره کوتاه انتقال» ارائه می‌کند که طبق آن مسافران غیر واکسینه می‌توانند با نشان دادن یک تست مولکولی کووید-۱۹ معتبر که ظرف ۷۲ ساعت قبل از سفر انجام شده به مسافرت [هوایی] بروند. دولت می‌گوید که تست‌های فوری {معروف به تست آنتی‌ژن} توسط ایرلاین ها و قطارهای VIA Rail پذیرفته نخواهد شد.

از تاریخ ۳۰ نوامبر تنها مسافران کاملاً واکسینه در کانادا مجاز خواهند بود که سوار هواپیما، قطار و کشتی شوند.

سان‌وینگ  وست‌جت  سان‌وینگ  وست‌جت  سان‌وینگ  وست‌جت  سان‌وینگ  وست‌جت  سان‌وینگ

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا