انتاریوجدیدترین اخبارکانادانووااسکوشیا

مک دونالد سناتور محافظه کار در ویدئویی به تمسخر ساکنین اتاوا پرداخت

سناتور محافظه کار در ویدئویی با تمسخر ساکنان اتاوا گفت از حق به جانب بودن آنها خسته شده ام

مایکل مک دونالد سناتور محافظه کار در ویدئویی به تمسخر ساکنین اتاوا پرداخت 

یکی از سناتورهای محافظه کار از نوااسکوشیا در یک ویدئو در حالی مشاهده می شود که واکنش مردم ساکن اتاوا به اعتراضات اخیر را تمسخر می کند و می گوید که از حق به جانب بودن آنها و «حقوق های شش رقمی و ساعات کاری ۲۰ ساعت در هفته» آنها خسته شده است. مک دونالد سناتور محافظه کار در ویدئویی به تمسخر ساکنین اتاوا پرداخت

سناتور مایکل مک دونالد در ویدئویی که در نزدیکی پارلمان هیل ضبط شده است نسبت به معترضانی که به مدت بیش از سه هفته اتاوا را اشغال کرده اند، ابراز حمایت کرد.

مک دونالد گفت «این [معترضان] نماینده اقشار مختلف کانادایی هایی هستند که می گویند از قلدری، دورویی و دروغ خسته شده ایم.» مایکل مک دونالد سناتور محافظه کار در ویدئویی به تمسخر ساکنین اتاوا پرداخت 

مک دونالد در پاسخ به تماسی که یکشنبه شب انجام شد گفت که این ویدئو چهارشنبه شب هنگام بازگشت او از صرف شام انجام شده و او مشروبات الکلی نوشیده بوده است.

مک دونالد به سی تی وی نیوز (CTV News) گفت «من خجالت زده ام» و  روز دوشنبه در مجلس سنا یک بیانیه عذرخواهی صادر خواهم کرد.

مک دونالد گفت «من می روم بالا و داروهایم را مصرف می کنم.» «من همیشه یک سناتور مسئولیت پذیر بوده‌ام. اما این بار افراد بسیاری را ناامید کردم.»

مک دونالد در این ویدئو گفت که می خواسته است که معترضان ویندزور، انتاریو و سایر جاهایی که در حمل و نقل تداخل ایجاد کرده اند را ترک کنند «اما در اتاوا، نمی خواهم که اینجا را ترک کنند.»

او واکنش ساکنین اتاوا به معترضان را مورد تمسخر قرار داد و گفت «اوه، من همیشه این حرفها را می شنوم؛ «آنها در شهر ما هستند (They’re in our city)» ؛ «اینجا شهر لعنتی همه است (It’s everybody’s f—— city)»

مک دونالد [در این ویدئو می گوید] «اینجا پایتخت کشور است. اینجا تنها شهر شما نیست صرفا به این دلیل که حقوق و دستمزد شش رقمی دارید و هفته ای ۲۰ ساعت کار می کنید.»

از جمله افرادی که در اتاوا حقوق و دستمزد شش رقمی دارند، سناتورهایی مثل مایکل مک دونالد هستند که پایه حقوق سالیانه ۱۶۰،۰۰۰ دلاری دارند و می توانند تا سن ۷۵ سالگی خدمت کنند.

به نظر می رسد که این ویدئو توسط شخصی ضبط شده است که نسبت به اعتراضات حس همدلی دارد.

مک دونالد از شخصی که ویدئو را ضبط کرده برای داشتن «شجاعت و شرافت» برای آمدن به اتاوا تشکر می کند.

مک دونالد همسر خود را به عنوان «یک کَرِن (a Karen)» توصیف کرد زیرا او می خواست که معترضان محل را ترک کنند.

«کَرِن» یک اصطلاح تحقیر آمیز است که اغلب در فضای آنلاین برای توصیف شخصی که درباره مقررات اجباری واکسیناسیون و پوشیدن ماسک کووید-۱۹ شِکوه می کند به کار می‌رود. طبق بیوگرافی مایکل مک دونالد در سنا نام همسر او در حقیقت مریلین (Marilyn) است.

(کَرِن *یک اصطلاح عامیانه تحقیرآمیز برای زن میانسال سفیدپوست منفور، عصبانی، حق به جانب و اغلب نژادپرست است که از امتیاز خود استفاده می کند تا به خواسته خود برسد یا رفتارهای دیگران را کنترل کند.)

مک دونالد گفت «من واقعا از حق به جانب بودن این کشور و این شهر لعنتی (f—— city) خسته شده ام.» «و از مزخرف گویی های آنها و اینکه مردم را متعصب و نژادپرست و هر لقب دیگری که خطاب می کنند. این واقعا غیرمنصفانه است.»

مک دونالد در ماه اکتبر اولین عضو فراکسیون محافظه کار پارلمان بود که خواستار بازنگری توانمندی راهبری ارین اوتول رهبر سابق حزب محافظه کار شد. علاوه بر این مایکل مک دونالد در مجلس سنا در مورد لایحه قانونی دولت برای فعالسازی قانون وضعیت اضطراری در پاسخ به اعتراضات در اتاوا و سایر مناطق رای خواهد داد.

مک دونالد بخش عمده ای از حرفه شغلی خود را به فعالیت در سیاست استانی و فدرال گذرانده است و به عنوان معاون ریاست حزب محافظه کار کانادا خدمت کرده تا اینکه در سال ۲۰۰۹ طبق توصیه استیون هارپر (Stephen Harper) نخست وزیر وقت به عنوان سناتور منصوب شد. مایکل مک دونالد سناتور محافظه کار در ویدئویی به تمسخر ساکنین اتاوا پرداخت 

مایکل مک دونالد سناتور محافظه کار در ویدئویی به تمسخر ساکنین اتاوا پرداخت 
مایکل مک دونالد سناتور محافظه کار در ویدئویی به تمسخر ساکنین اتاوا پرداخت

حمایت از معترضان اتاوا  اشغال اتاوا  حمایت از معترضان اتاوا  اشغال اتاوا  حمایت از معترضان اتاوا  اشغال اتاوا  حمایت از معترضان اتاوا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا