ایرانجدیدترین اخبار

کرونا در ایران؛ ۷۴ نفر دیگر جان باختند

طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ بیمار کرونایی در ایران جان باختند

کرونا در ایران؛ ۷۴ نفر دیگر جان باختند

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۴ بیمار کرونایی دیگر در ایران جان باختند.

کرونا در ایران؛ 74 نفر دیگر جان باختند
کووید۱۹ در ایران؛ ۷۴ نفر دیگر جان باختند

به این ترتیب مجموع جان باختگان کرونایی در ایران به ۱۴۲ هزار و ۱۳۴ نفر رسید.

به گفته مقامات مسئول وزارت بهداشت ایران، در حال حاضر بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۳۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ایران شناسایی شده اند که از این میان ۱۴۳۱ نفر از آنها بستری و ۱۳۱۳ نفرشان نیز در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

بر اساس آمارهای رسمی، مجموع بیماران مبتلا به کووید۱۹ در ایران از ابتدا تا کنون به هفت میلیون و ۴۱۰ هزار و ۷۵ نفر رسیده است و تا کنون هفت میلیون ۸۴ هزار و ۶۵۹ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

با این وجود تحقیقات نشان می دهد میزان واقعی مرگ و میر کرونا در ایران چند برابر آمار رسمی است. بخصوص در روزهای اخیر میزان ابتلا به کرونا در ایران روند سریع تری گرفته است.

به گفته دکتر محسن زهرایی، رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری اگر سرعت روزانه و میزان کنونی واکسیناسیون کووید۱۹ در ایران با روند کنونی پیش برود قطعا موج هفتم کرونا را نمی شود کنترل کرد.

مقامات بهداشتی ایران مصرانه از مردم می خواهند واکسن کووید و دوز یادآور آن را بزنند.

به این ترتیب مجموع جان باختگان کووید در ایران به ۱۴۲ هزار و ۱۳۴ نفر رسید. به گفته مقامات مسئول وزارت بهداشت ایران، در حال حاضر بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۳۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ایران شناسایی شده اند که از این میان ۱۴۳۱ نفر از آنها بستری و ۱۳۱۳ نفرشان نیز در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. بر اساس آمارهای رسمی، مجموع بیماران مبتلا به کووید۱۹ در ایران از ابتدا تا کنون به هفت میلیون و ۴۱۰ هزار و ۷۵ نفر رسیده است و تا کنون هفت میلیون ۸۴ هزار و ۶۵۹ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. با این وجود تحقیقات نشان می دهد میزان واقعی مرگ و میر کووید۱۹ در ایران چند برابر آمار رسمی است. بخصوص در روزهای اخیر میزان ابتلا به کووید۱۹ در ایران روند سریع تری گرفته است. به گفته دکتر محسن زهرایی، رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری اگر سرعت روزانه و میزان کنونی واکسیناسیون کووید۱۹ در ایران با روند کنونی پیش برود قطعا موج هفتم کرونا را نمی شود کنترل کرد. مقامات بهداشتی ایران مصرانه از مردم می خواهند واکسن کووید و دوز یادآور آن را بزنند.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا