انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از ثبت پایین ترین رقم پذیرش کووید-۱۹ در ICU ا زاوایل ژانویه تا به حال خبر داد

پذیرش کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به پایینترین سطح از اوایل ژانویه رسید و ۴۲ مورد فوت دیگر نیز ثبت شد

انتاریو روز سه شنبه از ثبت پایین ترین رقم پذیرش کووید-۱۹ در ICU ا زاوایل ژانویه تا به حال خبر داد

تعداد بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بستری در بخش مراقبت های ویژه در انتاریو روز سه شنبه به پایینترین سطح از اوایل ژانویه رسید. انتاریو روز سه شنبه از ثبت پایین ترین رقم پذیرش کووید-۱۹ در ICU ا زاوایل ژانویه تا به حال خبر داد

داده های دولت نشان می دهد که در حال حاضر ۴۷۴ بیمار در ICU بستری هستند، که این رقم نسبت به تعداد کل ۴۸۶ بیمار بستری در این بخش در روز دوشنبه کاهش یافته است. آمار روز سه شنبه بیانگر پایین‌ترین تعداد پذیرش بیماران کووید-۱۹ در ICU از ۱۰ ژانویه تا به حال است که در آن تاریخ ۴۳۸ بیمار در بخش مراقبت های ویژه استان بستری بودند.

از میان بیماران کووید-۱۹ بستری در بخش مراقبت های ویژه ۸۲ درصد به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ بستری شده‌اند و ۱۸ درصد دیگر شامل بیمارانی است که نتیجه تست آنها پس از اینکه به سایر دلایل پذیرش شده اند مثبت شده است. دست کم ۱۷۴ نفر از بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه کاملا واکسینه هستند، ۱۵۸ نفر غیر واکسینه هستند و ۱۰ نفر تنها یک دوز واکسن تزریق کرده‌اند. اطلاعات مربوط به وضعیت واکسیناسیون ۱۳۲ نفر باقی مانده اعلام نشده است.

در همین راستا روز سه شنبه نرخ بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به این ویروس به ۲،۲۵۴ رسید که نسبت به روز گذشته ۹۹ نفر به تعداد بیماران بستری اضافه شده است. اگرچه با توجه به اینکه برخی از بیمارستان ها در آخر هفته داده های بیماران خود را گزارش نمی کنند احتمالا جهش در تعداد موارد بستری به دلیل تاخیر در ارائه گزارش است.

از میان بیماران کووید-۱۹ در بیمارستان ۵۶ درصد به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ پذیرش شده اند در حالی که ۴۴ درصد باقیمانده کسانی هستند که پس از بستری نتیجه تست آن مثبت شده است. دست کم ۱،۲۶۴ بیمار کاملا واکسینه و ۴۸۴ بیمار غیر واکسینه هستند و ۱۰۰ نفر نیز تنها یک دوز واکسن تزریق کرده اند. اطلاعات مربوط به وضعیت واکسیناسیون ۴۰۶ بیمار باقیمانده اعلام نشده است.

روز سه شنبه چهل و دو مورد فوت دیگر بر اثر کووید-۱۹ گزارش شد که تعداد کل مرگ و میر استان را به ۱۱،۸۷۸ مورد می رساند. سخنگوی وزارت بهداشت گفت تمامی موارد فوت که امروز گزارش شدند ظرف ۲۶ روز گذشته اتفاق افتاده است.

در طول ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲،۰۹۲ مورد ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است اگرچه این رقم با توجه به محدودیت دسترسی به تست گیری در استان کمتر از تعداد واقعی موارد ابتلا می‌باشد.

طبق اعلام وزارت بهداشت آزمایشگاه های استان ۱۵،۷۸۸ تست کووید-۱۹ را ظرف ۲۴ ساعت گذشته پردازش کرده اند که نرخ مثبت شدن تست ها در استان را به ۱۴.۲ درصد می رساند.

انتاریو در طول دوره پاندمی ۱،۰۵۸،۲۴۱ مورد ابتلا به کووید-۱۹ براساس تایید آزمایشگاه ثبت کرده است که این رقم شامل کل موارد فوت و بهبودی است. انتاریو روز سه شنبه از ثبت پایین ترین رقم پذیرش کووید-۱۹ در ICU ا زاوایل ژانویه تا به حال خبر داد

انتاریو روز سه شنبه از ثبت پایین ترین رقم پذیرش کووید-19 در ICU ا زاوایل ژانویه تا به حال خبر داد
انتاریو از ثبت پایین ترین رقم پذیرش کووید-۱۹ در ICU ا زاوایل ژانویه تا به حال خبر داد

موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در کدام قسمتها شناسایی شده اند؟

 

اکثر مواردی که روز سه شنبه توسط استان گزارش شده است در تورنتو (۳۲۸)، منطقه پیل (۱۹۸) و اتاوا (۱۵۲) شناسایی شده‌اند. سایر مناطقی که تعداد موارد ابتلا نسبتا بالایی گزارش کرده اند شامل منطقه یورک (۱۳۰)، منطقه نیاگارا (۱۱۶)، کینگستون (۱۰۹) و ویندزور-اسکس (۱۰۱) می‌باشد. انتاریو از ثبت پایین ترین رقم پذیرش کووید-۱۹ در ICU ا زاوایل ژانویه تا به حال خبر داد

انتاریو روز سه شنبه از ثبت پایین ترین رقم پذیرش کووید-19 در ICU ا زاوایل ژانویه تا به حال خبر داد
انتاریو از ثبت پایین ترین رقم پذیرش کووید-۱۹ در ICU ا زاوایل ژانویه تا به حال خبر داد

آخرین آمار واکسیناسیون

انتاریو روز سه شنبه از ثبت پایین ترین رقم پذیرش کووید-۱۹ در ICU ا زاوایل ژانویه تا به حال خبر داد

کریستین الیوت وزیر بهداشت گفت که ۹۲.۱ درصد از شهروندان بزرگتر از ۱۲ سال در استان حداقل یک دوز واکسن کووید-۱۹ تزریق کرده اند و ۸۹.۵ درصد از این جمعیت نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند و کاملا واکسینه محسوب می شوند. بیش از ۳۱،۰۰۰،۰۰۰ دوز واکسن در طول کمپین واکسیناسیون استان برای شهروندان انتاریویی تزریق شده است که از این رقم ۳۹،۶۰۸ دوز روز دوشنبه تزریق شد.

آخرین آمار کووید-۱۹ بیمارستان های استان انتاریو      آخرین آمار کووید-۱۹ بیمارستان های استان انتاریو      آخرین آمار کووید-۱۹ بیمارستان های استان انتاریو  آخرین آمار کووید-۱۹ بیمارستان های استان انتاریو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا