انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شمار بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به ۴۱۲ افزایش یافت و نزدیک به ۱۲ هزار مورد جدید ثبت شد

انتاریو روز یکشنبه شاهد افزایش بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه به بیش از ۴۰۰ مورد بود و ۲۱ مورد فوت دیگر نیز در استان ثبت شد

شمار بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به ۴۱۲ افزایش یافت و نزدیک به ۱۲ هزار مورد جدید ثبت شد

در انتاریو ۲۱ نفر دیگر پس از ابتلا به کووید-۱۹ فوت کردند در حالی که تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه که به این بیماری مبتلا هستند همچنان رو به افزایش است. شمار بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به ۴۱۲ افزایش یافت

روز یکشنبه مسئولان بهداشت اعلام کردند دست کم ۴۱۲ نفر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

تعداد بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه در روز شنبه ۳۸۵ نفر، روز جمعه ۳۳۸ نفر و روز پنجشنبه ۲۱۹ نفر بود.

تا صبح یکشنبه دست کم ۲،۴۱۹ نفر با نتیجه تست کووید-۱۹ مثبت در بیمارستان ها بستری بوده اند. اگرچه این رقم حاکی از کاهش جزئی نسبت به روز شنبه است، اما مسئولان یادآور شدند که برخی از بیمارستان ها در روزهای آخر هفته داده های آماری کووید-۱۹ را منتشر نمی کنند.

داده های مربوط به وضعیت واکسیناسیون بیماران بستری در بیمارستان نیز در حال حاضر موجود نیست. شمار بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به ۴۱۲ افزایش یافت و نزدیک به ۱۲ هزار مورد جدید ثبت شد

شمار بیماران کووید-19 در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به 412 افزایش یافت و نزدیک به 12 هزار مورد جدید ثبت شد
شمار بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به ۴۱۲ افزایش یافت

انتاریو علاوه بر این از شناسایی ۱۱،۹۵۹ مورد ابتلا دیگر خبر داد در حالی که مسئولان قبلاً اعلام کرده بودند که به دلیل کمبود تست گیری تعداد موارد ابتلا گزارش شده در هر روز کمتر از تعداد واقعی است.

وزارت بهداشت اعلام کرد که بر اساس پردازش بیش از ۴۹،۴۰۰ تست ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن تست کووید-۱۹ در استان به ۲۷.۷ درصد رسیده است. مسئولان اعلام کردند که ۲۱ نفر دیگر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ فوت کرده اند که شمار کل مرگ و میر در استان از ابتدای پاندمی تا به حال را به ۱۰،۳۶۶ مورد می رساند.

از ابتدای آغاز پاندمی در استان انتاریو دست کم ۸۷۸،۵۹۱ مورد ابتلا شامل موارد فوت و بهبودی توسط آزمایشگاه تائید شده است.

شمار بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به ۴۱۲ افزایش یافت

موارد ابتلا به کووید-۱۹ در کدام قسمت‌ها شناسایی شده اند؟

شمار بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به ۴۱۲ افزایش یافت

اکثر موارد ابتلا همچنان در منطقه تورنتو بزرگ و همیلتون شناسایی می شوند.

طبق گزارش اپیدمیولوژی استان انتاریو دست کم ۲،۱۹۸ مورد ابتلا در تورنتو، ۶۶۴ مورد در منطقه پیل و ۱،۰۵۲ مورد در منطقه یورک شناسایی شده است. همیلتون از ثبت ۶۹۷ مورد جدید ابتلا در روز یکشنبه خبر داد در حالی که ۶۴۱ مورد در دورهام و ۶۳۲ مورد در هالتون به ثبت رسید. سایر مناطق شهرداری که از شناسایی بیشتر از ۴۰۰ مورد جدید خبر دادند شامل واترلو (۶۰۴)، ویندزور-اسکس (۵۵۸)، اتاوا (۵۲۵)، میدلسکس-لندن (۴۸۲) و نیاگارا (۴۱۷) است.

چهار منطقه شهرداری دیگر از ثبت بیش از ۱۰۰ مورد جدید ابتلا خبر دادند در حالی که سایر اداره های بهداشت عمومی کمتر از ۱۰۰ مورد جدید شناسایی کرده بودند.

از میان موارد ابتلا که روز یکشنبه گزارش شد تعداد ۸۳۵ مورد در میان کودکان کوچکتر از ۱۲ سال و ۹۰۰ مورد دیگر در میان نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۹ سال شناسایی شده است.

تعداد ۴،۷۲۲ مورد ابتلا در میان افراد گروه سنی ۲۰ تا ۳۹ سال و ۳،۵۵۱ مورد جدید نیز در میان افراد گروه سنی ۴۰ تا ۵۹ سال شناسایی شد. دست کم ۱،۹۳۹ مورد ابتلا در میان افراد بزرگتر از ۶۰ سال شامل ۲۰۴ مورد جدید در میان ساکنین مراکز مراقبت طولانی مدت شناسایی شده است.

استان انتاریو اعلام کرد که از میان ۲۱ مورد فوت ثبت شده در روز یکشنبه تعداد چهار مورد مربوط به ساکنین مراکز مراقبت طولانی مدت است. شمار بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به ۴۱۲ افزایش یافت

علاوه بر این ۵۵ نفر دیگر از کارکنان کادر درمان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

استان انتاریو اعلام کرد که بیش از ۱۳۳،۰۰۰ دوز واکسن ظرف ۲۴ ساعت گذشته تزریق شده است. در مجموع ۹۱.۱ درصد از شهروندان انتاریویی بزرگتر از ۱۲ سال حداقل یک دوز و ۸۸.۴ درصد هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند.

شمار بیماران کووید-۱۹ در بخش مراقبت های ویژه انتاریو به ۴۱۲ افزایش یافت

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا