انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

جسد دو کارگر ساختمانی مدفون در حادثه فروریختن کانال در اجکس، انتاریو از زیر آوار خارج شد

نیروهای امدادگر جسد دو کارگر مدفون زیر آوار حادثه ریزش کانال در سایت ساخت و ساز در اجکس، انتاریو را پیدا کردند

جسد دو کارگر ساختمانی مدفون در حادثه فروریختن کانال در اجکس، انتاریو از زیر آوار خارج شد

نیروهای امدادگر جسد دو کارگر سایت ساخت و ساز در اجکس انتاریو را که بعد از ظهر دوشنبه در حادثه ریزش کانالی که حفر می کردند مدفون شده بودند را پیدا کردند.

تقریبا حوالی بعد از ظهر دوشنبه یک کانال بزرگ در نزدیکی خیابان‌های راسلند (Rossland) و وستنی (Westney) فروریخت و دو کارگر در این حادثه مجروح و دو نفر دیگر زیر آوار مدفون شدند.

یک آمبولانس هوایی اورنج (Ornge) در محل حاضر شد و یک نفر را به بیمارستان منتقل کرد.

مسئولین آمبولانس هوایی اورنج گفت که بیمار آنها مردی حدودا ۲۰ ساله است، که با جراحات جدی به مرکز علوم بهداشتی سانی بروک (Sunnybrook) تورنتو منتقل شد. کارگر دوم که دچار شکستگی مچ پا شده بود به بیمارستان محلی منتقل شد.

آتش نشانان و خدمه امدادگر با استفاده از تجهیزات سنگین حفاری در طول شب تلاش کردند تا افراد مدفون را نجات دهند.

حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد سه‌شنبه، پلیس منطقه‌ای دورهام گفت که اجساد دو کارگر را پیدا کرده است. تحقیقات وزارت کار انتاریو در مورد علت ریزش کانال در دست اقدام است.

جسد دو کارگر ساختمانی مدفون در حادثه فروریختن کانال در اجکس، انتاریو از زیر آوار خارج شد
جسد دو کارگر ساختمانی مدفون در حادثه فروریختن کانال اجکس، انتاریو از زیر آوار خارج شد

تقریبا حوالی بعد از ظهر دوشنبه یک کانال بزرگ در نزدیکی خیابان‌های راسلند (Rossland) و وستنی (Westney) فروریخت و دو کارگر در این حادثه مجروح و دو نفر دیگر زیر آوار مدفون شدند. یک آمبولانس هوایی اورنج (Ornge) در محل حاضر شد و یک نفر را به بیمارستان منتقل کرد. مسئولین آمبولانس هوایی اورنج گفت که بیمار آنها مردی حدودا ۲۰ ساله است، که با جراحات جدی به مرکز علوم بهداشتی سانی بروک (Sunnybrook) تورنتو منتقل شد. کارگر دوم که دچار شکستگی مچ پا شده بود به بیمارستان محلی منتقل شد. آتش نشانان و خدمه امدادگر با استفاده از تجهیزات سنگین حفاری در طول شب تلاش کردند تا افراد مدفون را نجات دهند. حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد سه‌شنبه، پلیس منطقه‌ای دورهام گفت که اجساد دو کارگر را پیدا کرده است. تحقیقات وزارت کار انتاریو در مورد علت ریزش کانال در دست اقدام است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا