جدیدترین اخبارجهان

ارزش بیت کوین پس از ممانعت بایننس از برداشت بیتکوین به پایینترین رقم در ۱۸ ماه گذشته رسید

ارزش بازار کریپتوکارنسی به کمتر از ۱ تریلیارد دلار رسید

ارزش بیت کوین پس از ممانعت بایننس از برداشت بیتکوین به پایینترین رقم در ۱۸ ماه گذشته رسید

طبق داده های سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) روزدوشنبه ارزش بازار کریپتوکارنسی برای اولین بار از ژانویه ۲۰۲۱ به کمتر از ۱ تریلیارد دلار سقوط کرد و به ۹۲۶ میلیارد دلار رسید.

پس از اینکه بایننس، بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی اوایل روز دوشنبه مانع برداشت بیت‌کوین توسط کاربران شد قیمت بیت‌کوین برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ به کمتر از ۲۴،۰۰۰ دلار سقوط کرد.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) بنیانگذار و مدیر عامل بایننس در ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در توییتی علت یک «وقفه موقتی» را «یک تراکنش گیر کرده که باعث ایجاد یک تعویق» شده است عنوان کرد.

چانگ پنگ ژائو در ابتدا گفت که رفع گرفتگی ۳۰ دقیقه طول می کشد، سپس در توییت بعدی نوشت که «برطرف کردن مشکل کمی بیشتر از برآورد اولیه من طول می کشد.»

بازار جهانی ارزهای دیجیتال در نوامبر ۲۰۲۱ با رسیدن به ۲.۹ تریلیون دلار به اوج خود رسید، اما امسال تا کنون در حال افت بوده است. بازار کریپتوکارسنی تنها در دو ماه گذشته یک تریلیون دلار از ارزش خود را از دست داده است زیرا سرمایه گذاران در مواجهه با تورم بالا و ترس از اینکه افزایش نرخ بهره توسط بانک های مرکزی مانع رشد اقتصادی خواهد شد دارایی های پرریسک تر را کنار می گذارند.

بیت کوین، بزرگترین کریپتوکارنسی از لحاظ سهم بازار بیش از ۱۰ درصد در روز کاهش یافت و به کمترین میزان در ۱۸ ماه گذشته یعنی ۲۳،۳۱۲ دلار سقوط کرد. قیمت بیت کوین در طول سال جاری حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است. اتریوم، که یک کوین کوچکتر است بیش از ۱۵ درصد کاهش یافت و به ۱۲۱۰ دلار رسید.

سوزانا استریتر (Susannah Streeter) تحلیلگر ارشد سرمایه گذاری و بازار در هارگریوز لنس‌دان (Hargreaves Lansdown) می‌گوید «از آنجایی که به نظر می رسد شکست دادن تورم بسیار سخت تر از پیش بینی های قبلی است، بیت کوین و اتریوم همچنان در حال تحمل ضربان سنگین تر در میدان مبارزه هستند.»

«[بیت کوین و اتریوم] قربانیان اصلی فرار از دارایی های پرخطر هستند زیرا سرمایه گذاران از افزایش قیمت های مصرف کننده در سراسر جهان نگران می‌باشند.»

ارزش بیت کوین پس از ممانعت بایننس از برداشت بیتکوین به پایینترین رقم در ۱۸ ماه گذشته رسید ارزش بیت کوین پس از ممانعت بایننس از برداشت بیتکوین به پایینترین رقم در ۱۸ ماه گذشته رسید ارزش اتریوم کرپتوکارنسی    ارزش اتریوم کرپتوکارنسی  ارزش اتریوم کرپتوکارنسی  ارزش اتریوم کرپتوکارنسی

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا