جدیدترین اخبارجهان

خانه ویکتوریا و دیوید بکهام هنگامی که در خانه خواب بودند مورد دستبرد یک مهاجم نقابدار قرار گرفت

مهاجم نقابدار شبانه به عمارت دیوید و ویکتوریا بکهام دستبرد زد

خانه ویکتوریا و دیوید بکهام هنگامی که در خانه خواب بودند مورد دستبرد یک مهاجم نقابدار قرار گرفت

بنا بر گزارش‌ها، دیوید و ویکتوریا بکهام پس از اینکه یک مهاجم نقابدار در هنگامی که خواب بودند وارد خانه آنها شد «حسابی شوکه و وحشت زده» شدند.

خانه ویکتوریا و دیوید بکهام هنگامی که در خانه خواب بودند مورد دستبرد یک مهاجم نقابدار قرار گرفت
ویکتوریا و دیوید هنگامی که در خانه خواب بودند مورد دستبرد قرار گرفتند

عمارت بزرگ ویکتوریا و دیوید بکهام در غرب لندن در اواخر فوریه مورد دستبرد واقع شد.

ویکتوریا و دیوید بکهام و دختر ۱۰ ساله‌شان، هارپر، ظاهراً هنگام ورود مهاجم به طبقه بالای ساختمان خواب بوده‌اند، و پس از حادثه از ورود او به خانه با خبر شده اند. در همین حین سارق توانست بی سر و صدا با هزاران پوند از وسایل خانه آنها فرار کند.

خانواده بکهام متوجه نشده بودند که مورد سرقت قرار گرفته اند تا اینکه پسر ۱۷ ساله آنها، کروز (Cruz) بعد از خوش گذرانی شبانه با دوستانش به خانه برگشت و متوجه شد یکی از اتاق خوابهایی که استفاده نمی شد به هم ریخته شده و شیشه های پنجره اتاق شکسته شده است.

کروز به پدرش خبر داد و دیوید بکهام با پلیس تماس گرفت و سپس هر دو به دنبال سارقی که وارد خانه شده بود گشتند، اما چند ساعتی بود که سارق به لباس ها، کیف و کفش های دارای طراحی سفارشی و لوازم الکترونیکی دستبرد زده و رفته بود.

به گفته وبسایت خبری سان، گمان می‌رود که سارق بخشی از یک باند سرقت بوده که آن شب حداقل به دو خانه دیگر نیز دستبرد زده اند.

یک منبع خبری به سان گفت که این «تهاجم» به خانه ویکتوریا و دیوید بکهام، بخصوص با وجود تهدیدهای آدم ربایی در گذشته و مزاحم هایی که آنها را تعقیب می کرده اند حسابی آنها را «ترسانده و شوکه کرده است.»

این منبع خبری گفت «متاسفانه، خانواده بکهام قربانی سارقان نسبتاً حرفه ای بودند که در این منطقه فعالیت می کردند.» «خوشبختانه، مجرمان قبل از فرار تنها توانسته اند به سراغ یک اتاق خواب بروند.»

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا