جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

توکن شیبااینو در پلتفرم حرفه‌ای کوین‌بیس پرو عرضه شد

شیبااینو رقیب داج کوین معاملات خود در پلتفرم کوین‌بیس را آغاز کرد

توکن شیبااینو در پلتفرم حرفه‌ای کوین‌بیس پرو عرضه شد

کوین‌بیس بزرگ‌ترین صرافی کریپتوکارنسی امریکا اعلام کرد که از این پس امکان معاملات شیبااینو در کوین‌بیس فراهم است.  توکن شیبااینو در پلتفرم حرفه‌ای کوین‌بیس پرو عرضه شد

توکن شیبااینو در پلتفرم حرفه‌ای کوین‌بیس پرو عرضه شد
توکن شیبااینو در پلتفرم حرفه‌ای کوینبیس پرو عرضه شد

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از یو.تودی (U.Today) رقیب داج کوین اوایل این هفته برای معامله در بایننس یو.اس. (Binance U.S) نیز عرضه شد.

شیبااینو در ابتدا قرار بود در ۱۷ جون همراه با چیلیز (CHZ) و کیپ نتوورک (KEEP) به کوین‌بیس پرو، شاخه حرفه‌ای صرافی کوبین‌بیس اضافه شود. بااین‌حال عرضه در کوین‌بیس پرو به دلیل مشکلات فنی به مدت نامعلوم به تعویق افتاد.

 بالاخره این سکه رمزنگاری طرح سگ از ۹ سپتامبر در کوین‌بیس پرو عرضه شد.

عرضه این کریپتوکارنسی که مدت‌ها انتظار آن می‌رفت به جهش ۳۰ درصدی در قیمت شیبااینو منجر شد. شیبااینو با سواری بر موج هیجانات اطراف داج کوین (Dogecoin) در ماه می به‌عنوان یک موفقیت یک‌شبه ظهور کرد و باعث شد برخی از دارندگان این سکه رمزنگاری به‌سرعت میلیونر شوند.

این کریپتوکارنسی ازلحاظ داشتن حداکثر موجودی برابر با یک کوینتیلیون (۱۰۱۸) توکن قابل‌توجه است.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) از بنیان‌گذاران اتریوم که نیمی از کل موجودی این توکن را از توسعه‌دهنده آن هدیه گرفته بود به فاصله کمی پس از اهداء ۵۰ تریلیون توکن SHIB به یک خیریه، ۴۱۰ تریلیون دیگر از این توکن را سوزاند.

باوجوداینکه توکن SHIB در حال حاضر ۸۱ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی قیمت خود معامله می‌شود اما عرضه اخیر در کوین‌بیس پرو موجب تقویت نسبی قیمت این توکن شده است.

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) از بنیان‌گذاران اتریوم که نیمی از کل موجودی این توکن را از توسعه‌دهنده آن هدیه گرفته بود به فاصله کمی پس از اهداء ۵۰ تریلیون توکن SHIB به یک خیریه، ۴۱۰ تریلیون دیگر از این توکن را سوزاند. باوجوداینکه توکن SHIB در حال حاضر ۸۱ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی قیمت خود معامله می‌شود اما عرضه اخیر در کوین‌بیس پرو موجب تقویت نسبی قیمت این توکن شده است. بزرگ‌ترین صرافی کریپتوکارنسی امریکا بزرگ‌ترین صرافی کریپتوکارنسی امریکا بزرگ‌ترین صرافی کریپتوکارنسی امریکا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا