جدیدترین اخبارجهانکریپتوکارنسی

مرکز تجارت جهانی دوبی منطقه ویژه کریپتو راه اندازی می کند

مرکز تجارت جهانی دوبی به مرجع تنظیم مقررات کریپتوکارنسی و منطقه ویژه کریپتو در امارات متحده عربی تبدیل خواهد شد

مرکز تجارت جهانی دوبی منطقه ویژه کریپتو راه اندازی می کند

دفتر رسانه ای دوبی روز دوشنبه گفت که مرکز_تجارت جهانی دوبی (DWTC) به عنوان بخشی از تلاش‌های امارات متحده عربی برای جذب کسب و کارهای جدید در گرماگرم افزایش رقابت های اقتصادی منطقه ای، یک منطقه ویژه کریپتو و مرجع تنظیم مقررات کریپتوکارنسی و سایر دارایی های مجازی خواهد شد. مرکزتجارت جهانی دبی منطقه ویژه کریپتو راه اندازی می کند

مرکز تجارت جهانی دوبی منطقه ویژه کریپتو راه اندازی می کند
تجارت جهانی دبی منطقه ویژه کریپتو راه اندازی می کند

بیانیه مرکز رسانه ای دوبی می گوید که اقدام مرکز_تجارت جهانی دوبی به منظور ایجاد یک منطقه ویژه برای دارایی های دیجیتال {شامل دارایی های دیجیتال، کالاهای دیجیتال، کارگزاران و صرافی ها} بخشی از کارزار دوبی به عنوان یکی از هفت امارت فدراسیون امارات متحده عربی برای ایجاد بخش های اقتصادی جدید است.

این بیانیه می گوید که «استانداردهای دقیق و جامع برای محافظت از سرمایه گذاران، برای مبارزه با پول‌شویی، برای مبارزه با تأمین مالی تروریسم، برای پیروی از قوانین و ردیابی جریان معاملات فرامرزی» توسعه خواهد یافت.

نهاد مرجع بورس و کالاهای امارات متحده عربی و نهاد مرجع مرکز تجارت جهانی دوبی (DWTCA) در سپتامبر در مورد چارچوب و ساختاری به توافق رسیدند که به نهاد مرجع مرکز تجارت جهانی دوبی (DWTCA) اجازه می دهد که فعالیت های مالی مرتبط با دارایی های کریپتو را تائید کند و برای آنها مجوز صادر کند.

منطقه آزاد تجاری DIFC، یکی دیگر از مناطق آزاد تحت مالکیت دولتی دوبی و مرکز مالی اصلی در خاورمیانه است که اولین بخش از چارچوب نظارتی برای توکن های دیجیتال را در اکتبر منتشر کرد.

نهاد مرجع بورس و کالاهای امارات متحده عربی و نهاد مرجع مرکز تجارت جهانی دبی (DWTCA) در سپتامبر در مورد چارچوب و ساختاری به توافق رسیدند که به نهاد مرجع مرکز تجارت جهانی دوبی (DWTCA) اجازه می دهد که فعالیت های مالی مرتبط با دارایی های کریپتو را تائید کند و برای آنها مجوز صادر کند. منطقه آزاد تجاری DIFC، یکی دیگر از مناطق آزاد تحت مالکیت دولتی دوبی و مرکز مالی اصلی در خاورمیانه است که اولین بخش از چارچوب نظارتی برای توکن های دیجیتال را در اکتبر منتشر کرد.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا