انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

ادوارد لیک پدر سه کودک خردسال تورنتویی که توسط یک راننده مست کشته شدند در روز پدر خودکشی کرد

ادوارد لیک پدر سه کودک خردسال تورنتویی که توسط یک راننده مست کشته شدند، به زندگی خود پایان داد

ادوارد لیک پدر سه کودک خردسال تورنتویی که توسط یک راننده مست کشته شدند در روز پدر خودکشی کرد

ادوارد لیک که سه فرزند و پدرشوهرش در سال ۲۰۱۵ توسط یک راننده مست در تصادفی وحشتناک در شهر وان کشته شدند، به زندگی خودش پایان داد.

جسد ادوارد  لیک روز دوشنبه توسط پلیس در خیابان چارترز (Charters) در برمپتون پیدا شد.

ادوارد لیک پدر سه کودک خردسال تورنتویی که توسط یک راننده مست کشته شدند در روز پدر خودکشی کرد
ادوارد لیک پدر سه کودک خردسال تورنتویی که توسط یک راننده مست کشته شدند در روز پدر خودکشی کرد

منابع خبری می گویند که در روز پدر حادثه ای در خانه او رخ داد و پلیس پس از مراجعه از شوکر الکتریکی علیه او استفاده کرد، سپس او بر اساس قانون سلامت روان بازداشت شد. یکی از اعضای خانواده به روزنامه سان گفت که او «برای ارزیابی و معاینه به بیمارستان منتقل شد و سپس مرخص شد.»

جنیفر، همسر ادوارد لیک که از اقدامات او در حیاط خلوت نگران شده بود برای دومین بار ظرف ۲۴ ساعت با پلیس تماس گرفت. منابع خبری می گویند که افسران تاکتیکی به دلیل نگرانی از قابلیت تهدیدآمیز احتمالی به خانه ادوارد لیک اعزام شدند.

طبق گفته منابع خبری دوربین های امنیتی خانه خاموش شده بود.

یکی از ماموران پلیس گفت «نیروهای در حال انجام ماموریت از روی احترام به این خانواده بسیار ناراحت هستند.» «تنها مایه تسلی مردم این است که این مرد دیگر رنج نمی کشد.»

همسر ادوارد لیک اواخر روز دوشنبه در پستی در توییتر مرگ او را تایید کرد.

«چشمان او که مثل چشمان هری بود برای همیشه بسته شد. موهای فِر دنیل دیگر هرگز زیر نور خورشید نمی‌درخشند. دیگر هرگز لبخند خجالتی میلی را روی لبانش نخواهم دید. پدر فرزندانم، ادوارد لیک، به بچه های ما پیوست تا بتوانند برای همیشه با هم بازی کنند.»

همسرش نوشت «دوستت دارم، ادوارد.»

این زوج پس از تصادف سپتامبر ۲۰۱۵ که جان دنیل ۹ ساله، هریسون ۵ ساله و میلی ۲ ساله و پدربزرگ مادری آنها، گری نویل (Gary Neville) 65 ساله گرفته شد، دلشکسته بودند. همچنین مادر و مادربزرگ جنیفر نویل لیک نیز در این تصادف مجروح شدند.

موتزو به تازگی از مهمانی مجردی مفرح خود در میامی بازگشته بود و سه کاکتیل دیگر در جت شخصی خود در مسیر بازگشت به خانه نوشیده بود. هیئت بررسی خاطرنشان کرد که او با بیش از دو برابر میزان مجاز الکل در بدن خود که «در محدوده سه برابر حد مجاز» قرار داشت، رانندگی می کرد.

در سال ۲۰۱۶، مارکو موتزو (Marco Muzzo) پس از اعتراف به گناهکار بودن به چهار فقره رانندگی تحت تاثیر سوءمصرف مواد که به مرگ منجر شده و دو فقره رانندگی تحت تاثیر سوءمصرف مواد که به آسیب بدنی منجر شده به ۱۰ سال زندان محکوم شد.

موتزو در ۹ فوریه ۲۰۲۱ پس از گذراندن دو سوم محکومیت کاهش یافته خود [به مدت ۹ سال و چهار ماه] با آزادی مشروط کامل آزاد شد. آزادی اجباری او روز شنبه بود.

روز یکشنبه، جنیفر نویل-لیک عکسی از قبر کودکان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

جنیفر نوشت «روز پدر ۲۰۲۲. این نباید واقعیت داشته باشد. این نمی تواند واقعیت داشته باشد.»

جنیفر همچنین در روزی که موتزو آزادی کامل خود را دریافت کرد، از اینکه دلش شکسته است صحبت کرد.

«حکم های جبس ابد متعدد من هرگز پایان نخواهد یافت.»

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا