ایرانجدیدترین اخبار

حمله با چاقو در مسجدی در شیراز هشت مجروح بر جای گذاشت

مردی در شیراز هشت نمازگزار را با چاقو مجروح کرد

حمله با چاقو در مسجدی در شیراز هشت مجروح بر جای گذاشت

روز جمعه ۲۵ شهریور یک فرد مهاجم در شیراز با چاقو هشت نفر را در مسجد حاج عباس در خیابان حافظ شیراز مجروح کرد.

حمله با چاقو در مسجدی در شیراز هشت مجروح بر جای گذاشت
حمله با چاقو در مسجدی در شیراز هشت مجروح بر جای گذاشت

به گفته فرمانده انتظامی شیراز، این حمله ساعت ۹ صبح روز جمعه توسط یک مرد ۳۲ ساله انجام شده و در پی آن هشت نفر پس از پایان مراسم دعای ندبه در مسجد حاج عباس شیراز مجروح شده‌اند.

فرج شجاعی بدون ذکر انگیزه‌های ضارب و بیان هویت وی و مجروحان حادثه اظهار داشت: «متهم با تلاش مأموران کلانتری ۳۴ جام‌جم دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و ۸ نفر مصدوم نیز توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.»

در ماه‌های گذشته، حمله‌های مرگبار به افراد مذهبی و نزدیک به حکومت در ایران افزایش قابل توجهی داشت از جمله هفتم شهریور که دو ضارب، دو امام جماعت در قم را با «لوله آهنی» مورد ضرب و شتم قرار دادند، مجروح کردند و سپس گریختند.

بوستانی امام جماعت مسجد متحدالمومنین قم، یکی از مضروبین که توسط دو نفر مورد ضرب و شتم قرار گرفته، در رابطه با این حادثه گفت: «هنگام برگشت از مسجد، با صحنه ای باور نکردنی روبه‌رو شدم، امام جماعت مسجد کوچه‌رهبر را دیدم که با تلفن همراه صحبت می کرد، بنده هم داخل خودرو بودم دست بلند کرده و سلام کرد، ناگهان دو جوان بدون علت با لوله آهنی به او حمله ور شدند و به سر و صورتش کوبیدند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند که گویا بیهوش شد.

او افزود: «من از هدف و نیت آنان اطلاع ندارم، اما دست بردار نبودند همچنان بر بدن وی ضربه می زدند، وقتی چشمشان به من افتاد که عمامه دارم به ماشین من حمله ور شدند و تمام شیشه های ماشین را خرد کردند.»

شامگاه دهم شهریور نیز بهروز نبیئی پور «بسیجی»، عضو پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (مسجد صاحب الزمان) کازرون واقع در استان فارس با ضربات چاقوی «یک نوجوان ۱۵ ساله» جان باخت.

حمله با چاقو به نمازگزاران   دعای ندبه  حوادث امروز ایران  حمله با چاقو به نمازگزاران  حوادث امروز ایران   دعای ندبه  حمله با چاقو به نمازگزاران  حوادث امروز ایران

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا