جدیدترین اخبارجهان

ایلان ماسک رابطه جنسی با همسر سرگئی برین یکی از بنیان گذاران گوگل را رد کرد

ایلان ماسک ادعاهای رابطه جنسی با همسر سرگئی برین، بنیان گذار گوگل را «مزخرف محض» خواند

ایلان ماسک رابطه جنسی با همسر سرگئی برین یکی از بنیان گذاران گوگل را رد کرد

ایلان ماسک رابطه جنسی خارج از ازدواج با نیکول شاناهان، همسر سرگئی برین، بنیانگذار گوگل را تکذیب کرد

ایلان ماسک رابطه جنسی با همسر سرگئی برین یکی از بنیان گذاران گوگل را رد کرد
ایلان ماسک رابطه جنسی با همسر سرگئی برین یکی از بنیان گذاران گوگل را رد کرد

وال استریت ژورنال در آخر هفته گزارش داد که ایلان ماسک (دوست قدیمی سرگئی برین) در دسامبر ۲۰۲۱ در طول مدتی که شاناهان و برین از هم جدا بودند اما هنوز با هم زندگی می کردند، به مدت کوتاهی با نیکول شاناهان در رابطه بوده است.

این نشریه در گزارش خود به افراد آگاه از این موضوع که در گزارش نامی از آنها برده نشده است، استناد کرد.

وال استریت ژورنال مدعی شد که ایلان ماسک و نیکول شاناهان «پاییز گذشته وارد یک رابطه کوتاه شدند» که به گفته این نشریه باعث شد که سرگئی برین «اوایل امسال دادخواست طلاق ثبت کند.»

رئیس تسلا (TSLA) روز دوشنبه در توییتی گفت «من ساعت‌های متمادی و دیوانه واری کار می‌کنم، بنابراین زمان زیادی برای شیطنت های مخفیانه و جنجالی ندارم.»

ماسک افزود «با هیچ یک از افراد کلیدی که ادعا شده در این خطاها دخیل بودند، حتی مصاحبه نشده است!»

ایلان ماسک در توییت قبلی خود این گزارش را «مزخرف محض» توصیف کرد و گفت که او و برین هنوز با هم دوست هستند و شب قبل با هم در یک مهمانی بودند.

ماسک افزود «من نیکول را فقط دو بار در طول سه سال دیده‌ام و هر دو بار افراد بسیار دیگری دور و بر ما بودند. هیچ مسئله رومانتیکی بین ما نیست.»

وال استریت ژورنال می‌گوید این دو میلیاردر سال‌ها با هم دوست بوده‌اند و برین در سال ۲۰۰۸، زمانی که شرکت تسلا با مشکلات مالی مواجه بود، حدود ۵۰۰،۰۰۰ دلار بودجه برای تسلا تأمین کرد.

بنا بر گزارش ها ایلان ماسک در اوایل سال جاری در یک مهمانی در مقابل برین زانو زد تا بخاطر این رابطه طلب بخشش کند.

ماسک، برین و شاناهان هنوز به درخواست اظهار نظر سی‌ان‌ان بیزنس پاسخ نداده‌اند. وکیل طلاق شاناهان نیز به تماسی که با او گرفته شد پاسخ نداد.

برین در سال ۲۰۱۹ از ریاست آلفابت  (GOOGL)که شرکت هولدینگ گوگل است کناره گیری کرد. برین در سال ۱۹۹۸ همراه با لری پیج موتور جستجوی گوگل را تأسیس نمود. برین و پیج هر دو در هیئت مدیره آلفابت کار می کنند.

روابط ماسک، امور خانوادگی و مشکلات حقوقی او اخیراً به طور فزاینده ای به تیتر خبرها و نقل مجالس تبدیل شده است.

ایلان ماسک که رئیس هر دو شرکت تسلا و اسپیس ایکس است در حال حاضر درگیر یک دعوای حقوقی ناخوشایند با توییتر بر سر قرارداد خرید ۴۴ میلیارد دلاری این شرکت می‌باشد. ماسک به دنبال خرید این شرکت بود اما اوایل ماه جاری از این تصمیم عقب نشینی کرد و شرکت توییتر را به عدم ارائه اطلاعات حیاتی مربوط به تعداد ربات ها در پلتفرم توییتر متهم کرد، در حالی که توییتر این ادعا را رد می کند.

ماسک در ماه مه، اتهامات مربوط به آزار جنسی یک مهماندار اسپیس ایکس در سال ۲۰۱۶ را رد کرد. در ماه جون، یکی از فرزندان ماسک از دادگاه کالیفرنیا درخواست کرد تا نام و جنسیت جدید او را به رسمیت بشناسد و گفت که دیگر مایل نیست «به هیچ شکل یا به هیچ وجهی» با پدر مشهور و ثروتمند خود نسبتی داشته باشد.  ماه گذشته نیز نشریه اینسایدر گزارش داد که ماسک سال گذشته با مدیر ارشد، یکی از شرکت‌هایش به نام نورالینک (Neuralink) صاحب فرزندان دوقلو شده است.

ماسک روز دوشنبه در توییتی گفت که «حملات ترور شخصیتی در سال جاری به سطح جدیدی رسیده است.»

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا