جدیدترین اخبارجهان

ایلان ماسک مخفیانه صاحب دو فرزند دوقلو با مدیر ارشد کانادایی شرکت نورالینک است

طبق گزارش ها ایلان ماسک پدر فرزندان دوقلوی مدیر ارشد کانادایی شرکت نورالینک است

ایلان ماسک مخفیانه صاحب دو فرزند دوقلو با مدیر ارشد کانادایی شرکت نورالینک است

بیزنس اینسایدر (Business Insider) روز چهارشنبه گزارش داد که ماسک مخفیانه پدر دوقلوهای مدیر ارشد کانادایی یکی از شرکت‌های خود به نام نورالینک (Neuralink) است. گفته می‌شود یک زن کانادایی به نام شیوون زیلیس (Shivon Zilis) مدیر عامل شرکت نورالینک فرزندان دوقلوی خود را هفته‌ها قبل از تولد دومین نوزاد ماسک با گرایمز (Grimes) خواننده کانادایی به دنیا آورده است.

بیزنس اینسایدر به اسناد دادگاهی دست یافت که توسط این زوج برای درخواست تغییر نام فرزندانشان برای اضافه کردن نام خانوادگی ماسک ثبت شده بود. اینسایدر گزارش داد که در این دادخواست ماسک و زیلیس درخواست کرده اند که نام فرزندان دوقلو شامل «نام خانوادگی پدرشان و نام خانوادگی مادرشان به عنوان بخشی از نام میانی آنها باشد.»

این اسناد شامل امضای ماسک و مهر دادگاه بود و ماسک به عنوان پدر و زیلیس به عنوان مادر ذکر شده بود.

ماسک صبح پنجشنبه در توییتی به شوخی به این ماجرا اشاره کرد و گفت که به مهار «بحران کمبود جمعیت» کمک می کند.

مدت کوتاهی پس از این توییت ماسک در توییت دیگری نوشت «امیدوارم شما خانواده های بزرگی داشته باشید و به کسانی که از قبل خانواده بزرگی دارند تبریک می گویم!»

زیلیس ۳۶ ساله، اهل مارکهام در انتاریو مدیر عملیات و پروژه های ویژه در شرکت نورالینک است.

 زیلیش طبق اطلاعات صفحه لینکدین خود همچنین یکی از همکاران آزمایشگاه تخریب خلاق دانشگاه تورنتو است و در هیئت مدیره مؤسسه وکتور برای هوش مصنوعی و مؤسسه هوش ماشینی آلبرتا نیز فعالیت دارد.

انتشار این خبر جدید تعداد فرزندان ماسک را به ۹ فرزند می رساند و این دومین مجموعه دوقلوهای او است. ماسک علاوه بر دو فرزند با زیلیس و دو فرزند با گرایمز خواننده کانادایی، از جاستین ویلسون نویسنده کانادایی نیز صاحب شش فرزند شد که شامل مجموعه ای از دوقلوها و سه قلوها، و یک کودک دیگر بود که در ۱۰ هفتگی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد درگذشت.

ماسک ۵۱ ساله مدتهاست که از طرفداران افزایش نرخ تولد بوده است. او در ماه مه توییت کرد که نرخ زاد و ولد در ایالات متحده در طول ۵۰ سال گذشته کمتر از حد قابل تاب آوری بوده است.»

ماسک نوشت «بر خلاف تصور بسیاری، هر چقدر کسی ثروتمندتر باشد، فرزندان کمتری دارد.» «من یک استثنای نادر هستم. اکثر افرادی که من می شناسم یا فرزندی ندارند یا یک فرزند دارند.»

شیوون زیلیس همسر فرزندان ایلان ماسک  شیوون زیلیس همسر فرزندان ایلان ماسک  شیوون زیلیس همسر فرزندان ایلان ماسک

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا