جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

اتریوم زیان ساعت‌های اولیه را جبران کرد و با مقاومت قیمت در بالاتر از ۲ هزار دلار مواجه شد

اتریوم زیان ساعت‌های اولیه را جبران کرد و با مقاومت قیمت در بالاتر از ۲ هزار دلار مواجه شد

اتریوم زیان ساعت‌های اولیه را جبران کرد و با مقاومت قیمت در بالاتر از ۲ هزار دلار مواجه شد

یکی از تحلیلگران نمودارهای قیمت گفت «ما سرمایه‌گذاری در اتریوم را به شرطی افزایش‌خواهیم داد که اتر یک شکست افزایشی قیمت در بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه را تائید (تضمین) کند.»

اتریوم زیان ساعت‌های اولیه را جبران کرد و با مقاومت قیمت در بالاتر از 2 هزار دلار مواجه شد
اتریوم زیان ساعت‌های اولیه را جبران کرد و با مقاومت قیمت بالاتر از ۲ هزار دلار مواجه شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

خریداران اتریوم روز چهارشنبه در سطح قیمت پایین‌تر از ۱،۹۰۰ دلار وارد میدان شدند و برای جبران زیان اولیه به کمک دومین کریپتوکارنسی بزرگ شتافتند.

در زمان نوشتن این مطلب کریپتوکارنسی بومی بلاک‌چین اتریوم در طول روز بدون تغییر در محدوده ۱،۹۴۱$ معامله می‌شد.

  • شاخص قدرت نسبی در نمودار ساعتی، واگرایی گاوی و دامنه آزادی عمل برای ادامه حرکت صعودی را نشان می‌دهد.

  • شاخص قدرت نسبی RSI روی نمودار چهار-ساعته نیز به نفع یک رالی جبرانی است در حالی که نمودار هفتگی *استوکاستیک وضعیت اشباع فروش موقتی را سیگنال می‌دهد. (* استوکاستیک یک شاخص مومنتوم یا سنجش اندازه حرکت در قیمت است. استوکاستیک‌ها شتاب روند در قیمت یک سهم را می‌سنجند. اگر یک موشک که در حال صعود به بالا است را تجسم نمایید، می‌بایستی پیش از فرود آمدن بر هر نوع سطحی از سرعت خودش بکاهد؛ بنابراین تغییر جهت شتاب روند اغلب پیش از تغییر جهت قیمت اتفاق می‌افتد.)

  • جهت صعودی قیمت که با سگینال اندیکاتورهای کوتاه‌مدت نشان داده شده ممکن است در سطح ۲،۰۴۰$ با مقاومت روبرو شود. این سطح همان سطح مقاومت قیمت میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه است که به‌طور گسترده دنبال می‌شود و ازنظر معامله‌گران یکی از اندیکاتورهای کلیدی محسوب می‌شود.

  • شکست افزایشی قیمت به بالاتر از این سطح باعث می‌شود که دوراهی سرنوشت‌ساز سقوط یا صعود در سطح مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برابر با ۲،۳۱۰ دلار در معرض دستیابی قرار گیرد.

  • کتی استاکتون (Katie Stockton) بنیان‌گذار و مدیر شرکت فیرلید استراتژیز (Fairlead Strategies) در یادداشت پژوهشی هفتگی خود که در روز دوشنبه منتشر شد گفت «ما به شیوه مشابه با بیت‌ کوین، سرمایه‌گذاری در اتریوم را به شرطی افزایش‌خواهیم داد که اتر یک شکست افزایشی قیمت در بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه را تائید کند و درعین‌حال سطح مقاومت بعدی روی نمودار در ۳،۰۰۰ دلار قرار داشته باشد.»

  • سطوح حمایت قیمت که باید تحت نظر گرفت یکی در سطح کف قیمت روزانه در ۱،۸۶۵ دلار قرار دارد و دومی در سطح پایین‌ترین قیمت ماه جون در ۱،۷۰۰ دلار است.

 

اخبار کریپتو  استوکاستیک خریداران اتریوم     اخبار کریپتو  استوکاستیک   خریداران اتریوم   شاخص مومنتوم     اخبار کریپتو    استوکاستیک

استوکاستیک  شاخص مومنتوم   خریداران اتریوم     شاخص مومنتوم      اخبار کریپتو    شاخص مومنتوم

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا