جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

ایلان ماسک در مناظره با جک دورسی و کتی وود گفت اسپیس ایکس بیت‌ کوین و خودش نیز اتریوم دارد

ایلان ماسک در مناظره با جک دورسی و کتی وود در کنفرانس The B Word گفت اسپیس ایکس اندوخته بیت‌ کوین دارد و خود او نیز اتریوم نگه می‌دارد

ایلان ماسک در مناظره با جک دورسی و کتی وود گفت اسپیس ایکس بیت‌ کوین و خودش اتریوم دارد

ایلان ماسک در طول مناظره، بحث و گفتگو با جک دورسی مدیرعامل توییتر تائید کرد که هر دو شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس در پورتفلیو خود بیت‌ کوین دارند. ایلان ماسک در مناظره با جک دورسی و کتی وود گفت اسپیس ایکس بیت‌ کوین و خودش اتریوم دارد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

ایلان ماسک در سخنان آغازین خود گفت که برخلاف بدبینی نسبت به مفاهیم پروتکل گواه اثبات کار درنهایت یک طرفدار و حامی بیت‌ کوین و کریپتوکارنسی است. ماسک در ادامه گفت که تنها سهام عام که در اختیار دارد متعلق به تسلا است اما در پورتفلیو خود بیت‌ کوین، اتریوم و داج‌ کوین دارد.

ماسک اعلام کرد که علاوه بر دارایی‌های کریپتو شخصی خود شرکت اسپیس ایکس نیز اندوخته بیت‌ کوین دارد. ماسک اوایل امسال با افزودن ۱.۵ میلیارد دلار BTC به ترازنامه مالی شرکت خودروسازی الکتریک تسلا در صدر اخبار قرار گرفت. از آنجا که اسپیس ایکس (SpaceX) شرکت خصوصی است قبل از این کنفرانس مشخص نبود که بخشی از دارایی‌های این شرکت کاوش فضایی نیز از نوع کریپتوکارنسی است. ایلان ماسک در مناظره با جک دورسی و کتی وود گفت اسپیس ایکس بیت‌ کوین و خودش اتریوم دارد

ایلان ماسک در مناظره با جک دورسی و کتی وود گفت اسپیس ایکس بیت‌ کوین و خودش اتریوم دارد
ایلان ماسک در مناظره با جک دورسی و کتی وود اسپیس ایکس بیت‌ کوین و اتریوم دارد

ماسک اعلام نکرد که دارایی کریپتوکارنسی شرکت اسپیس ایکس چه مقدار است.

قیمت اتریوم پس از تائید ایلان ماسک در مورد داشتن دارایی‌های کریپتوکارنسی رو به افزایش گذاشت
بعدازظهر روز چهارشنبه پس از اینکه ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در کنفرانس The B-Word که توسط شورای نوآوری کریپتو (Crypto Council for Innovation) میزبانی می‌شد گفت که دارایی‌های کریپتوکارنسی نگه می‌دارد قیمت اتریوم رو به افزایش گذاشت.

اتریوم که از ابتدای امروز رالی افزایشی را آغاز کرده بود پس از اشاره ماسک به نام این کریپتو به اوج قیمت این بازه زمانی رسید. آخرین بار قیمت اتریوم با بیش از ۱۲% افزایش نزدیک به اوج قیمت روز قرار داشت.

ماسک حمایت کلی خود از کریپتوکارنسی را علیرغم ریسک‌های زیست‌محیطی بالقوه تکرار کرد و گفت «یکی از مسائلی که در مورد کریپتو بخصوص بیت‌کوین باید مراقب آن باشید استفاده از گواه اثبات کار و در واقع استفاده از مقداری انرژی است که زیاده از حد است و الزاماً برای محیط‌ زیست خوب نیست.»

ماسک گفت با توجه به این‌که استخراج بیت‌ کوین به‌طور روزافزون نیروی لازم را از انرژی‌های تجدید پذیر تأمین می‌کند احتمالاً تسلا دوباره پذیرش بیت‌ کوین برای انجام تراکنش‌ها را آغاز خواهد کرد.

ماسک با اشاره به اینکه تنها سهام معاملاتی عام که در حال حاضر در اختیار دارد سهام تسلا است گفت که شخصاً مقداری بیت‌ کوین، داج‌ کوین و اتریوم نیز نگه می‌دارد. ماسک یادآور شد که «تنها دارایی قابل‌توجهی که خارج از تسلا دارم اسپیس ایکس است» با توجه به اینکه در ایجاد هر دو شرکت سهیم بوده است.

علاوه بر این ماسک گفت که بیت‌ کوین خود را بادید بلندمدت نگه‌داشته است.

ماسک گفت «اگر قیمت بیت‌ کوین پایین بیاید من ضرر می‌کنم. من ممکن است که افزایش مصنوعی (pump) ایجاد کنم اما کاهش مصنوعی (dump) ایجاد نمی‌کنم.» «من قطعاً اعتقادی به بالا بردن قیمت و سپس فروختن یا هر اقدامی مانند آن ندارم. من دوست دارم که شاهد موفقیت بیت‌ کوین باشم.»

کنفرانس B-Word به‌منظور «رفع ابهام»، «انگ‌زدایی» و «اصلاح روایت متعارف جامعه» پیرامون بیت‌ کوین و کریپتوکارنسی و تبلیغ و ترویج پذیرش و کاربرد سازمانی آن برگزار شد.

ماسک در این پانل همراه با جک دورسی مدیرعامل شرکت خدمات پرداخت اسکوئر و مدیرعامل توییتر {پلتفرم محبوب ماسک} و همین‌طور همراه با کتی وود (Cathie Wood) مدیرعامل و بنیان‌گذار آرک اینوست صحبت می‌کرد و به پرسش‌های استیو لی (Steve Lee) مجری برنامه و رهبر تیم کریپتو اسکوئر پاسخ می‌دادند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا