جدیدترین اخبارسبک زندگی

جملات عاشقانه بهتر از دوستت دارم و اظهار عشق هستند و در هر رابطه ای جادو می‌کنند

این ۹ جمله معمولا بهتر از  «دوستت دارم» هستند

جملات عاشقانه بهتر از دوستت دارم و اظهار عشق هستند و در هر رابطه ای جادو می‌کنند

هیچ جمله ای در روابط عاشقانه به اندازه جمله «دوستت دارم» مهم و پر معنی نیست. این جمله جادویی می‌کند، با این وجود همیشه و در هر موقعیتی مناسب نیست و به راحتی از دهان هر کسی خارج نمی‌شود و اگر خیلی با سهل انگاری و زیاد گفته شود، اثر و معنای جادویی خود را خیلی زود از دست می‌دهد.

جملات عاشقانه بهتر از دوستت دارم و اظهار عشق هستند و در هر رابطه ای جادو می‌کنند
جملات عاشقانه بهتر از دوستت دارم و اظهار عشق هستند و در هر رابطه ای جادو می‌کنند

شما می‌توانید احساسات عمیق خود را با اظهار کلماتی که مناسب موقعیت باشند و اثر و ارزش خود را از دست ندهند نیز منتقل کنید. شاید شما اغلب اوقات این کار را انجام ‌دهید، اما آگاه نباشید که در پس چنین جملاتی چه اهمیت و معنایی پنهان باشد و غالبا ممکن است حتی نبینید که شریک زندگی شما تنها با کلمات و حرکات دیگری به شما اظهار عشق می کند.

در ادامه شما با جملاتی آشنا می شوید که میتوانید بجای «دوستت دارم» بگویید و نتایجی به مراتب بهتر از آن بدست آورید.

۱- این کار را برایت انجام می دهم.

همچنین می توانید از این جملات استفاده کنید : «نامه را برایت پست کنم؟» یا : «دوچرخه ات را برایت سرویس کنم؟» یا :«بلند نشو، من صبحانه را آماده میکنم.»

(در گفتن این جمله احتیاط کنید : من اظهارنامه مالیاتی ات را برایت انجام می دهم!)

اگر چه این جملات آنقدر عاشقانه به نظر نمی‌رسند، اما در یک رابطه مشترک، محتوا از اهمیت بیشتری برخوردار است. وقتی برای فرد دیگری کارهای غیرمعمول انجام میدهید، یعنی آن فرد در قلبتان جای دارد. مسلما هیچ کس مجبور نیست به خودش اظهار علاقه کند یا به خاطر آن کارهایی انجام دهد، اما وقتی افراد اینگونه برای یکدیگر حاضر و آماده و در رکاب هستند از هزار بار گفتن «دوستت دارم» ارزشمندتر است.

۲- اوقات خوشی داشته باشی!

دوست داشتن به معنای آزاد گذاشتن نیز می‌باشد. رابطه شما هر چقدر صمیمی هم باشد، شما و همسرتان برای اینکه تنها یا با دیگران باشید، به فاصله از یکدیگر هم نیاز دارید. اگر بدانید که طرف مقابل تان در خانه مانده و با دلخوری، نگرانی و حسادت منتظر بازگشت شما نیست، بیشتر به لزوم فاصله پی میبرید. آزاد گذاشتن یکدیگر به همان اندازه حضور در کنار یکدیگر مهم است و چنانچه بدون نیت خاص و با یک لبخند باشد، نشانه عشق و اعتماد است.

۳- آماده شو، ما به پاریس می رویم!

مسلما پیشنهاد سفر بی مقدمه یک عبارت کلیشه‌ای می‌باشد، اما ایده داشتن نیز مهم و یک نوع اظهار عشق است!؛ تقریبا هیچ چیزی به اندازه ماجراهای کوچک و فرار از زندگی روزمره ، باعث محکمتر شدن روابط نمی‌شود.

۴-مرا در آغوش بگیر!

اعتماد، صمیمیت و نزدیکی عالی است، اما بسیاری از افراد به ندرت از این فرصت استفاده می‌کنند که این دو مورد را فورا انجام دهند، چراکه از «چسبیدن» بیش از حد به شریک خود می‌ترسند. این ترس بیهوده و بی معنی است! به هر حال شما و طرف مقابل‌تان به یکدیگر علاقمند هستید و مطمئنا چنین کارهایی نه تنها بد نیست بلکه مهم هم نیست که در چه شرایطی باشید. البته افراط در این کار هم درست نیست.

۵- من ناامیدی تو را کاملا درک می کنم…

همدلی در همه شرایط زندگی خصوصا در رابطه زناشویی مهم است. توانایی درک حالات عاطفی طرف مقابل و همدلی با او، احساس بی نظیر یکی شدن و یکدلی را ایجاد می کند. حتی اگر واقعا نمی توانید درک کنید که طرف مقابل برای مثال به خاطر باخت تیم فوتبال گریه و زاری می‌کند، اما با توجه به داشتن شناخت خوب از او و تجربیات شخصی خود ، با او همدردی کنید. ابراز همدردی تسلی بخش است و روابط را نزدیک تر می‌کند.

۶-… اما تو باید الان بر خودت مسلط باشی.

درک و همدلی بسیار عالیست، اما مهمتر این است که گاهی نیز بیهوده بودن برخی از تغییر حالات طرف مقابل را برایش روشن کنید تا خیلی دچار شور و اشتیاق یا گرفتار آشفتگی و ناراحتی روحی نشود. مسلما اگر نظر خود را به او بگویید در ابتدا خوشش نخواهد آمد، اما در دراز مدت از شما سپاسگزار خواهد بود که در برخی از حساس ترین لحظاتش او را به خودش آورده‌اید.

۷- تو فوق‌العاده ای!

گفتن «دوستت دارم» عالی به نظر می رسد. اما جمله «من تو را تحسین می کنم» نیز گاهی اوقات تأثیر بیشتری دارد. مطمئنا پیش از این بارها شنیده اید که نباید به کسی بگویید که برای چه او را دوست دارید. این حرف نیز درست است تا جایی که نخواهید این تصور را ایجاد کنید که اگر او بعضی کارها را دیگر انجام ندهد ، عشق تان به او تمام می‌شود. اما مطمئنا می توانید به او بگویید که خصوصیتی را در او تحسین می‌کنید یا دوست دارید یا فقط او را به عنوان یک انسان ستایش می‌کنید. مطمئناً او هم شما را تحسین می‌کند؛ هر تعریف و تمجید صادقانه نوعی اظهار عشق است.

۸- تو موفق میشوی ، من به تو ایمان دارم!

این حمایت ممکن است در یک رابطه، طبیعی باشد، اما صریح گفتن این حرف (برای مثال در روز امتحان یا کار مهم) باعث پشت گرمی و اعتماد به نفس می‌شود.

۹- اوه ، مهم نیست، همه اشتباه می‌کنند، دفعه دیگر درست می‌شود!

قوت قلب دادن مجدد، در صورت شکست خوردن در انجام یک کار، به اندازه حمایت شما مهم است، بخصوص هنگامی که کاری چندین بار به شکست بیانجامد.

بنابراین می‌گویید: «من تو را فقط وقتی قوی و موفق هستی دوست ندارم؛ بلکه همیشه تو را دوست دارم.» واقعاً اظهار عشقی زیباتر از این اصلا وجود ندارد. خواه بگویید «دوستت دارم» یا از او تعریف کنید، یا او را تسلی دهید و ستایش کنید، باز هم مهمترین چیز در رابطه این است که با یکدیگر صحبت کنید. البته عاشقانه و صادقانه.

اظهار عشق : این 9 جمله معمولا بهتر از " دوستت دارم " هستند
اظهار عشق : این ۹ جمله معمولا بهتر از ” دوستت دارم ” هستند

جملات عاشقانه بهتر از دوستت دارم و اظهار عشق هستند و در هر رابطه ای جادو می‌کنند   کلمات جادویی    جملات جادویی      کلمات جادویی    جملات جادویی     کلمات جادویی      جملات جادویی    کلمات جادویی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا