جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

کانادا محدودیت های مرزی فدرال مرتبط با پاندمی کووید-۱۹ را تا پایان ماه جون تمدید کرد

محدودیت های مرزی فدرال پاندمی کووید-۱۹ به مدت یک ماه دیگر تمدید شد

کانادا محدودیت های مرزی فدرال مرتبط با پاندمی کووید-۱۹ را تا پایان ماه جون تمدید کرد

وزارت بهداشت کانادا و سازمان بهداشت عمومی کانادا روز سه شنبه اعلام کردند محدودیت های کووید-۱۹ فدرال در مرزهای کشور حداقل تا ۳۰ جون تمدید می شود.

دولت فدرال همچنان از گردشگران خارجی می خواهد که مدارکی مبنی بر واکسینه شدن کامل ارائه دهند.

شهروندان کانادایی واکسینه نشده یا مقیم دائم نیز همچنان باید مدرکی مبنی بر تست مولکولی منفی کووید-۱۹ که قبل از ورود به کانادا انجام شده را ارائه کنند و به مدت ۱۴ روز پس از ورود به کانادا قرنطینه شوند.

همه مسافرانی که به کانادا می آیند، صرف نظر از وضعیت شهروندی باید همچنان اطلاعات سلامت خود را قبل از ورود به کانادا از طریق برنامه ارایوکن (ArriveCAN) ثبت کنند.

خبر تمدید تدابیر بهداشتی کووید-۱۹ در حالی اعلام می شود که روز گذشته طرح حزب محافظه کار که از دولت فدرال خواسته بود تمام محدودیت های مسافرتی باقی مانده کووید-۱۹ را لغو کند، در مجلس عوام شکست خورد.

شورای فرودگاه های کانادا دلیل تأخیرهای گسترده گمرک در سراسر کشور را ناشی از تدابیر بهداشتی مربوط به پاندمی و کارکنان ناکافی عنوان کرده، که باعث تشکیل صف های بسیار طولانی در فرودگاه ها شده است بطوری که در برخی موارد فرودگاه ها نمی‌توانند از لحاظ فیزیکی صف ها را در محوطه جا دهند.

عمر الغبرا وزیر حمل و نقل کانادا می گوید که بحث در مورد برقراری توازن میان تدابیر بهداشت عمومی و سیالیت اقتصاد همچنان ادامه دارد.

کانادا محدودیت های مرزی فدرال مرتبط با پاندمی کووید-۱۹ را تا پایان ماه جون تمدید کرد   وزارت بهداشت کانادا و سازمان بهداشت عمومی کانادا روز سه شنبه اعلام کردند محدودیت های فدرال کووید-۱۹ در مرزهای کشور حداقل تا ۳۰ جون تمدید می شود.  عمر الغبرا وزیر حمل و نقل کانادا می گوید که بحث در مورد برقراری توازن میان تدابیر بهداشت عمومی و سیالیت اقتصاد همچنان ادامه دارد.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا