جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

به زودی الزامات تست مولکولی برای سفرهای کوتاه تر از ۷۲ ساعت لغو خواهد شد

دولت فدرال الزامات تست پی سی آر برای سفرهای کوتاه را لغو میکند

الزامات تست مولکولی برای سفرهای کوتاه تر از ۷۲ ساعت به زودی لغو خواهد شد

دولت فدرال کانادا الزامات تست پی سی آر (PCR) برای مسافران کاملاً واکسینه را که پس از سفرهای کوتاه به کشور باز می گردند را لغو خواهد کرد. الزامات تست مولکولی برای سفرهای کوتاه تر از ۷۲ ساعت به زودی لغو خواهد شد

بنابراین به محض به اجرا درآمدن آخرین مقررات ورود مجدد به کشور مسافرانی که ظرف ۷۲ ساعت پس از خروج به کشور باز می گردند از این پس لازم نیست مدرک تست منفی کووید-۱۹ ارائه کنند. الزامات تست PCR برای سفرهای طولانی تر از ۷۲ ساعت لازم‌الاجرا باقی خواهد ماند.

تمامی مسافران ورودی به کانادا صرف‌نظر از وضعیت واکسیناسیون موظف بوده اند که گواهی یک تست مولکولی کووید-۱۹ که ظرف ۷۲ ساعت پیش از عبور از مرز زمینی یا سوار شدن به هواپیما انجام شده است را ارائه کنند.

هزینه تست ها می تواند هر مبلغی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار باشد. تست های آنتی‌ژن که معمولاً فقط ۴۰ تا ۶۰ دلار هزینه دارند برای ورود به کانادا پذیرفته نمی شوند.

الزامات تست مولکولی برای سفرهای کوتاه تر از 72 ساعت به زودی لغو خواهد شد
الزامات تست مولکولی برای سفرهای کوتاه تر از ۷۲ ساعت به زودی لغو خواهد شد

مسافران برای سفرهای کوتاه تر از ۷۲ ساعت طبق قوانین فعلی می توانند قبل از خروج از کانادا تست کووید-۱۹ انجام دهند.

دولت فدرال به طور فزاینده ای برای لغو الزامات تست PCR ورود به کشور تحت فشار قرار گرفته است. جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در جریان کنفرانس تلفنی روز سه شنبه در مورد این مسئله با نخست وزیران استان ها و قلمرو ها بحث و گفتگو کرد.

داگ فورد نخست وزیر انتاریو در کنفرانس خبری روز سه شنبه گفت «اتفاق نظر همگانی بر این است که اکثر نخست وزیران خواهان این تغییر [لغو الزامات تست PCR] هستند.»

ژان-ایو داکلوس (Jean-Yves Duclos) وزیر بهداشت روز سه شنبه گفت دولت، تغییرات در مقررات بهداشت کووید-۱۹ در مرزها را «در آینده بسیار نزدیک» اعلام خواهد کرد.

ترودو در حال حاضر برای شرکت در اجلاس «سه رفیق (Three Amigos)» با حضور مقامات ایالات متحده و مکزیک در واشنگتن به سر می‌برد. سران کسب و کارهای فعال در میزگرد سفر و جهانگردی کانادا روز چهارشنبه با انتشار یک بیانیه خبری خواستار پایان دادن به تست گیری کووید-۱۹ پیش از خروج از کشور و مقررات مرزی روان و بدون مانع در میان سه کشور شدند.

پرین بیتی (Perrin Beatty) مدیرعامل و رئیس اتاق بازرگانی کانادا گفت «سران کانادا، ایالات متحده و مکزیک باید حذف موانع و اختلافات از مرزهای مشترک ما را در اولویت قرار دهد.» «حذف مقررات مسافرتی غیرضروری و تاریخ گذشته به کسب و کارهای کانادایی برای بازگشت به فعالیت و رقابت کمک می کند.»

ایالات متحده نیز از ۸ نوامبر مرزهای زمینی خود را برای سفرهای غیرضروری بازگشایی کرد.

مسافران کاملاً واکسینه که از مرز زمینی یا کشتی های مسافربری وارد ایالات متحده می شوند موظف به ارائه نتیجه تست کووید-۱۹ نیستند. برای مسافران هوایی ارائه تست های آنتی‌ژن فوری برای ورود به ایالات متحده قابل قبول است.

مسافرت به کانادا    مسافرت به آمریکا    مسافرت به کانادا  مسافرت به آمریکا   مسافرت به کانادا    مسافرت به آمریکا       مسافرت به کانادا  مسافرت به آمریکا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا