جدیدترین اخبارجهان

فنلاند تراکتورهای خود را بسیج کرد و در مرز خود با روسیه مستقر نمود

در جواب هشدار روسیه نسبت به استقرار تسلیحات هسته‌ای در دریای بالتیک، فنلاند تراکتورهای خود را در مرز خود با روسیه مستقر کرد

فنلاند تراکتورهای خود را بسیج کرد و در مرز خود با روسیه مستقر نمود

پس از اینکه فنلاند_اعلام کرد که به احتمال قوی به ناتو می پیوندد روسیه در یک اقدام تهدید آمیز ویدئویی از قدرت‌نمایی خود با ارسال مقداری ادوات و تجهیزات نظامی به مرز مشترک با فنلاند منتشر کرد.

فنلاندی‌ها در پاسخی تحقیرگرانه کاروانی از تراکتورهای خود را به مرز مشترک با روسیه فرستادند.

در جریان جنگ روسیه در اوکراین، در بسیاری مواقع نیروهای نظامی روسیه به ناچار تانک ها را پس از اتمام سوخت به حال خود رها می کردند و کشاورزان اوکراینی از فرصت استفاده می‌کردند و با تراکتورهای خود تانک های روسی را به غنیمت می گرفتند.

مقامات اوکراینی در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بودند که ۳۷ قبضه تانک روسی بیشتر از زمان آغاز تهاجم دارند که همگی غنیمت جنگی هستند.  

پس از اینکه فنلاند_اعلام کرد که به احتمال قوی به ناتو می پیوندد روسیه در یک اقدام تهدید آمیز ویدئویی از قدرت‌نمایی خود با ارسال مقداری ادوات و تجهیزات نظامی به مرز مشترک با فنلاند منتشر کرد. فنلاندی‌ها در پاسخی تحقیرگرانه کاروانی از تراکتورهای خود را به مرز مشترک با روسیه فرستادند. در جریان جنگ روسیه در اوکراین، در بسیاری مواقع نیروهای نظامی روسیه به ناچار تانک ها را پس از اتمام سوخت به حال خود رها می کردند و کشاورزان اوکراینی از فرصت استفاده می‌کردند و با تراکتورهای خود تانک های روسی را به غنیمت می گرفتند. مقامات اوکراینی در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بودند که ۳۷ قبضه تانک روسی بیشتر از زمان آغاز تهاجم دارند که همگی غنیمت جنگی هستند. مقامات اوکراینی در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بودند که ۳۷ قبضه تانک روسی بیشتر از زمان آغاز تهاجم دارند که همگی غنیمت جنگی هستند.  تسلیحات هسته‌ای  دریای بالتیک

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا