انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کلاهبرداری با طرح وام بانکی : مدیر سابق رویال بانک و سه نفر دیگر به اتهام ۱۰ میلیون دلار کلاهبرداری در انتاریو بازداشت شدند

چهار نفر از جمله یک مدیر سابق آر بی سی به اتهام ۱۰ میلیون دلار کلاهبرداری در انتاریو بازداشت شدند

طرح وام بانکی: بازداشت مدیر سابق رویال بانک کانادا و سه نفر دیگر به اتهام ۱۰M$ کلاهبرداری

چهار نفر در پی تحقیقات یک ساله در مورد طرح وام متقلبانه چند میلیون دلاری در منطقه تورنتو بزرگ متهم شدند.

طرح وام بانکی: بازداشت مدیر سابق رویال بانک کانادا و سه نفر دیگر به اتهام 10M$ کلاهبرداری
طرح وام بانکی: بازداشت مدیر رویال بانک کانادا و سه نفر دیگر به اتهام ۱۰M$ کلاهبرداری

این تحقیقات که توسط دایره کلاهبرداری پلیس استان انتاریو (SFO) در ژانویه ۲۰۲۱ آغاز گردید بر روی یک مدیر [سابق] فاینانس رویال بانک کانادا در انتاریو متمرکز بود.

به گفته پلیس، این مدیر همکاران دیگری را برای کمک به «وام گیرندگان‌ناخواسته جهت درخواست وام های تضمین شده دولتی» جذب کرد.

پلیس گفت که اسناد بانکی ظاهراً در طول این فرآیند ساخته شده، و قراردادهای اجاره و فاکتورهای نادرست برای اطمینان از پذیرش وام ها ایجاد شده است.

بازرسان ادعا می کنند که وجوه حاصل از وام های تایید شده بین چندین «فروشنده» که مستقیماً با مدیر مرتبط هستند توزیع شده است.

پلیس روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بر اساس تحقیقات، تقریباً ۱۰.۵ میلیون دلار پرداخت شده است، وام‌گیرندگان بخش کوچکی از وجوه پرداخت شده را دریافت کردند در حالی که «فروشندگان» اکثریت باقی‌مانده وجوه را برای کارهایی که هرگز تکمیل نشده بودند دریافت کردند.

در نتیجه تحقیقات، چهار نفر از ساکنان منطقه تورنتو بزرگ به نام‌های دیلون نانواتی ۳۷ ساله (Dillon Nanavati)، آگاش موهان ۲۵ ساله (Aggash Mohan)، نیکسین کالایماتیان ۲۹ ساله (Nicksain Kalaimathian) و جانیستان امیرتاراتنام ۲۶ ساله (Jonnystan Amirtharatnam) شناسایی و توسط پلیس به اتهام کلاهبرداری بیش از ۵۰۰۰ دلار طبق قانون کیفری کانادا بازداشت شدند.

دیلون نانواتی با اتهام اضافی جعل سند مواجه است.

هنوز اتهامات در دادگاه ثابت نشده است.

دایره کلاهبرداری پلیس استان انتاریو گفته است که در مورد تحقیقات برای محافظت از یکپارچگی روند دادگاه اظهار نظر نخواهد کرد.

طرح وام بانکی: بازداشت مدیر سابق رویال بانک کانادا و سه نفر دیگر به اتهام 10M$ کلاهبرداری
طرح وام بانکی: بازداشت مدیر سابق رویال بانک کانادا و سه نفر دیگر به اتهام ۱۰M$ کلاهبرداری

این تحقیقات توسط دایره کلاهبرداری پلیس استان انتاریو آغاز شد و بر روی یک مدیر سابق فاینانس رویال بانک کانادا در طرح وام بانکی متمرکز بود

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا