جدیدترین اخبارجهان

دیپلمات سابق روسیه در سازمان ملل، رهبر نئونازی بوده است

دیپلمات سابق روسیه در سازمان ملل با لوگوی سر مرگ، نیویورک را با عکس هایی از خود که در حال اجرای سلام نازی ها منتشر نمود، مخدوش کرد؛ همانطور که پوتین ادعا می کند روسیه در حال “نازی زدایی اوکراین” است

دیپلمات سابق روسیه در سازمان ملل، رهبر نئونازی بوده است

بر اساس گزارش دیلی میل، کریل کولچین دیپلمات سابق روسیه که اخیراً به سازمان ملل در نیویورک فرستاده شده بود، یک نئونازی فداکار است که شهر را با علائم نازی زدایی آغشته کرده بود. این خبر در حالی منتشر می شود که رئیس سابق وی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از حمله خود به اوکراین به عنوان تلاشی برای «نازی زدایی» این کشور دفاع می کند.

کریل کولچین، یکی از اعضای سابق ستاد پشتیبانی دیپلماتیک روسیه مستقر در نمایندگی دائمی این کشور در سازمان ملل متحد، در تابستان ۲۰۱۹ به همراه همسرش آلنا و دو فرزندشان وارد شهر نیویورک شد. آنها حدود شش ماه بعد، در فوریه ۲۰۲۰، آنجا را ترک کردند.

در تصویری که در حساب کاربری اولد اسکولز اسکینز (Old School Skins) در اینستاگرام منتشر شده است کولچین یک گروه نئونازی را تبلیغ می‌کند و در حال «سلام نازی» دادن است.

دیپلمات سابق روسیه در سازمان ملل، رهبر نئونازی بوده است
دیپلمات سابق روسیه در سازمان ملل، رهبر نئونازی بوده است

کولچین که گمان می رود در اواخر ۳۰ سالگی خود باشد، خود را «پدر» گرو‌ه نئونازی‌ «اولد اسکولز اسکینز» می‌خواند و تصاویر موجود در صفحه او شامل نماد صلیب آهنین می‌باشد که توسط هیتلر پذیرفته شده است.

اولد اسکولز در اصطلاح به کسانی می‌گویند که به آداب دوران قدیم (زمان نوجوانی) علاقمندند و «اسکینز» اصطلاحاً به طرفداران نژادپرستی سازمان‌یافته اطلاق می‌شود زیرا یکی از نمادهایشان سر کاملا تراشیده است. 

دیپلمات سابق روسیه در سازمان ملل، رهبر نئونازی بوده است
دیپلمات سابق روسیه در سازمان ملل، رهبر نئونازی بوده است

در پاییز همان سال، عکسی از پسر کولچین در صفحه این گروه منتشر شد که او را در حالی که ماسک «اس اس»، نماد نازی‌ها را به صورت داشت، نشان می‌داد. این در حالی است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه ادعا می‌کند که یکی از دلایل حمله‌اش به اوکراین، «مبارزه با فاشیسم» است که او به دولت اوکراین نسبت می‌دهد.

در ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۹، عکسی در صفحه اولد اسکولز اسکینز (OSS) پست شد که نشان می‌دهد برچسب OSS در مقابل یونیفرم‌ها و روزنامه‌های نازی در کالینینگراد، منطقه محصور روسیه در دریای بالتیک، در جایی که شبیه موزه می‌باشد، نگه داشته شده است.

تصمیم روسیه برای به کارگیری یک نئونازی در کارکنان سازمان ملل متحد، به ویژه با توجه به اظهارات پوتین در مورد جنگ جاری در اوکراین که او از آن به عنوان یک “عملیات نظامی ویژه” برای غیرنظامی کردن و “نازی‌زدایی” کشور یاد می‌کند، سخت است.

او این تجاوز را بدون هیچ دلیل و مدرکی به گردن “نازی ها، قاتلان و همکاران” می اندازد که “روس هراسی” را در کشور شوروی سابق برانگیخته اند.

پوتین با اعلام این “عملیات نظامی ویژه” گفت “هدف آن محافظت از افرادی است که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند.” و برای این کار ما برای غیرنظامی کردن و نازی‌زدایی اوکراین و همچنین محاکمه کسانی که مرتکب جنایات خونین متعدد علیه غیرنظامیان از جمله شهروندان فدراسیون روسیه شدند، تلاش خواهیم کرد.

این اظهارات با محکومیت گسترده رهبران غربی مواجه شد.

صفحه شخصی کولچین خصوصی است، اما صفحه OSS افرادی را نشان می دهد که چاقوها و بندهای برنجی را به هم می زنند.

کولچین اغلب با تی شرت مشکی OSS با آرم بولداگ خود ژست می گیرد.

او با این تی شرت در جزیره کونی (Coney Island) و یک تی شرت OSS دیگر در میخانه Cassidy در منهتن، در گوشه ای از برج ترامپ دیده می شود.

برچسب OSS در حالی که در مکان‌های مختلف اطراف شهر نیویورک نزدیک میدان تایمز، روبروی پل کوئینزبورو، و در ساحل برایتون در خانه یک جامعه بزرگ روسی در بالا نگه داشته شده است.

در یک تصویر، دستی دیده می شود که برچسب OSS را در مقابل یک رزمناو NYPD نگه داشته است.

در ۳۱ آگوست ۲۰۱۹ زمانی که کولچین در نیویورک بود ویدئویی در صفحه OSS پست شد که نشان می‌دهد دستی برچسب OSS را با “totenkopf” یا “جمجمه مرگ” نئونازی به یک تیر چراغ در نزدیکی میدان تایمز می‌چسباند.

این ویدیو با کپشن : “F******* ایالات متحده آمریکا” بود.

دیپلمات سابق روسیه در سازمان ملل، رهبر نئونازی بوده است
دیپلمات سابق روسیه در سازمان ملل، رهبر نئونازی بوده است

خود کولچین هرگز در حال چسباندن برچسب ها دیده نمی شود.

در اکتبر ۲۰۱۹ ، پسر کولچین در صفحه OSS با یک ماسک منقش به آرم SS تصویر شده است.

صفحه شخصی کولچین همچنین به یک فروشگاه اینستاگرام پیوند می خورد و کالاهای طراحی شده را از برچسب هایی مانند Burberry، Ellesse، Lacoste و Ralph Lauren می فروشد.

حساب OSS در ژانویه ۲۰۲۰ غیرفعال شد [یک ماه قبل از رفتن کولچین] و در اکتبر ۲۰۲۰ دوباره فعال شد و همه پست‌های نیویورک حذف شدند.

پست‌های جدید شامل تفنگ، چاقو و بند برنجی، به‌علاوه آنچه که به نظر می‌رسید قوطی‌های اسپری فلفل است، بود.

در یکی از تصاویر اسلحه ها نوشته شده بود: Head shot antifa scum

فعالیت‌های رسمی کولچین در نیویورک نامشخص است.

او رسماً یکی از اعضای ستاد پشتیبانی دیپلماتیک مستقر در نمایندگی روسیه در سازمان ملل در سمت شرق بالا بود.

زمانی که کولچین در نیویورک اقامت داشت، عکس هایی از خود و همسرش در حال قدم زدن در منهتن در پارک مرکزی منتشر کرد.

به نظر می رسد آنها اکنون به مسکو بازگشته اند.

کریل کولچین      کریل کولچین  کریل کولچین

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا