جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

صرافی FTX قصد دارد ADA و DOT را به فهرست معاملات اسپات خود اضافه کند

توکن‌های کاردانو و پولکادات در آستانه اضافه‌شدن به صرافی FTX 

صرافی FTX قصد دارد کاردانو و پولکادات را به فهرست معاملات اسپات خود اضافه کند

صرافی پرطرفدار FTX متعلق به سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried) ظاهراً قصد دارد در طول ماه‌های آینده معاملات اسپات (قیمت نقدی و لحظه‌ای) چندین ارز دیجیتال جدید شامل توکن ADA از شبکه کاردانو، توکن DOT از شبکه پولکادات و توکن AVAX از اوالانچ را به پلتفرم خود اضافه کند.

صرافی FTX قصد دارد کاردانو و پولکادات را به فهرست معاملات اسپات خود اضافه کند
صرافی FTX قصد دارد کاردانو و پولکادات را به فهرست معاملات اسپات خود اضافه کند

بنکمن فراید، میلیاردر ۲۹ ساله که شهرت و ثروت خود را از طریق کریپتوکارنسی‌ها به دست آورده است می‌گوید این روزها بلاک‌چین‌های متعددی وجود دارند که از اهمیت نسبتاً قابل‌ملاحظه‌ای در صنعت کریپتو برخوردارند و FTX قصد دارد که از طریق ارائه سکه‌های رمزنگاری و توکن‌های بومی این بلاک‌چین‌ها به آنها متصل شود.

در حال حاضر FTX بیش از همه علاقه‌مند به عرضه پولکادات است که در صدر فهرست این صرافی قرار دارد. آوالانچ (AVAX/USD) و کاردانو (ADA/USD) نیز در فهرست این صرافی قرار دارند به‌طوری‌که بنکمن در انتها یادآور شد که این کریپتوکارنسی‌ها ها همگی ازجمله بزرگ‌ترین بلاک‌چین‌هایی است که در حال حاضر موردتوجه صرافی او قرار دارند. امکان راه‌یابی سایر بلاک چین‌ها به فهرست عرضه صرافی FTX در هفته‌ها و ماه‌های آینده موضوعی است که باید منتظر بمانیم و ببینیم.

در حال حاضر FTX چهارمین صرافی بزرگ کریپتوکارنسی‌ها ازلحاظ حجم معاملات روزانه است و بنکمن فراید قصد دارد باهدف کمک به رشد هر چه بیشتر صرافی خود عرضه توکن‌های بیشتری را در دستور کار قرار دهد. به همین دلیل است که تمرکز خود را بر پرطرفدارترین پروژه‌هایی قرار داده است که احتمالاً می‌توانند بالاترین حجم معاملات را جذب کنند.

صرافی FTX قصد دارد کاردانو و پولکادات را به فهرست معاملات اسپات خود اضافه کند

چرا ADA، DOT و AVAX؟

صرافی FTX قصد دارد کاردانو و پولکادات را به فهرست معاملات اسپات خود اضافه کند

همان‌طور که بسیاری از افراد آگاه هستند بازار آلتکوین‌ها یک‌بار دیگر در حال شکوفایی است و بسیاری از پروژه‌ها به‌خودی‌خود شاهد رالی‌های افزایش قیمت مستقل از بیت کوین هستند که اخیراً در حال تقلا برای بازگشت به ۵۰،۰۰۰ دلار و عبور از این مانع قیمتی بوده است.

کاردانو یکی از نمونه‌های برجسته است که انتظار می‌رود تنها ظرف چند روز آینده قراردادهای هوشمند را به شبکه اصلی خود اضافه کند. پیش‌بینی ارتقا جدید روی شبکه باعث شده است که اخیراً قیمت این کریپتو سر به فلک بکشد و با عبور از مرز ۳ دلار بیش‌ازپیش افزایش یابد. علاوه بر این کاردانو پس از BTC و ETH سومین کریپتوکارنسی‌ها بزرگ ازلحاظ سرمایه بازار است.

از طرف دیگر پولکادات و اوالانچ پروژه‌هایی هستند که همین سال گذشته راه‌اندازی شده‌اند اما بااین‌وجود شاهد محبوبیت فراوانی بوده‌اند به‌طوری‌که به دلیل قیمت‌های رو به رشد خود در مرکز توجه صرافی FTX قرار گرفتند.

در ارتباط با خود FTX نیز باید گفت که این صرافی در حال حاضر بیشتر در زمینه کالاهای فیوچرز فعال است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد به‌جای خرید سکه‌های رمزپایه و مالکیت واقعی این دارایی‌های دیجیتال روی جهت حرکت قیمت کریپتوکارنسی‌ها شرط ببندند.

بااین‌وجود صرافی FTX از قبل امکان انجام معاملات اسپات را نیز ارائه می‌کند و به بهبود آن امیدوار است چراکه معاملات اسپات فعلاً تنها ۲۰% از کسب‌وکار این صرافی را تشکیل می‌دهد درحالی‌که معاملات فیوچرز با سهم ۸۰% تشکیل‌دهنده بخش عمده‌ای از کسب‌وکار این صرافی است.

سم بنکمن فراید    اوالانچ     سم بنکمن فراید    اوالانچ      سم بنکمن فراید      اوالانچ       سم بنکمن فراید

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا