انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

این هفته شهروندان انتاریو شاهد افزایش بی سابقه قیمت بنزین خواهند بود

این هفته قیمت بنزین در انتاریو به «قیمتی که هرگز شاهد نبوده‌ایم» افزایش خواهد یافت

شهروندان انتاریو این هفته شاهد افزایش بی سابقه قیمت بنزین خواهند بود

یکی از کارشناسان می گوید قرار است این هفته قیمت بنزین در انتاریو رکورد دیگری ثبت کند. شهروندان انتاریو این هفته شاهد افزایش بی سابقه قیمت‌بنزین خواهند بود

شهروندان انتاریو این هفته شاهد افزایش بی سابقه قیمت بنزین خواهند بود
شهروندان انتاریو این هفته شاهد افزایش بی سابقه قیمت‌بنزین خواهند بود

دَن مک تیگ (Dan McTeague) ریاست انجمن تلاش کانادایی ها برای انرژی مقرون به صرفه (Canadians for Affordable Energy) روز سه شنبه به سی تی وی نیوز تورنتو (CTV News) گفت قیمت بنزین روز چهارشنبه با ۲ سنت افزایش در هر لیتر به طور متوسط به ۱.۶۰ دلار در هر لیتر خواهد رسید.

افزایش بیشتر قیمت در روز پنجشنبه اتفاق خواهد افتاد، که انتظار می رود قیمت بنزین ۶ سنت افزایش یابد و به طور متوسط به ۱.۶۶ دلار در هر لیتر برسد.

مک‌تیگ گفت «این قیمتی است که ما هرگز در اینجا مشاهده یا پرداخت نکرده ایم.» «این قیمت [پیش بینی شده] کاملا بالاتر از رکورد قبلی برابر با ۱.۶۱ دلار در هر لیتر است.

مک تیگ گفت بحران در اوکراین عامل دامن زدن به افزایش بیشتر قیمت بنزین در سطح جهانی بوده است و به باور او هزینه پر کردن باک بنزین در هفته ها و ماه های آینده تنها رو به وخیم تر شدن خواهد رفت.

مک تیگ گفت «من نمی توانم سناریویی پیش بینی کنم که قیمتها بالاتر نمی روند و بالاتر باقی نمی مانند.»«فکر می کنم که قیمت ۱.۹۰ دلار در هر لیتر در منطقه تورنتو بزرگ قطعا محتمل است، این قیمت می تواند ظرف چهار تا پنج ماه آینده اتفاق بیافتد.»

مک تیگ گفت در حالی که قیمت‌بنزین همیشه مورد توجه قرار می گیرد اما او بیشتر نگران جهش قیمت گازوئیل در هفته جاری است.

مک تیگ گفت «قیمت گازوئیل از فردا پنج سنت و از پنجشنبه هفت سنت دیگر افزایش می یابد.» «این همان قیمتی است که عامل افزایش قیمت مواد غذایی و اقتصاد است.»

#افزایش_قیمت_بنزین #قیمت_بنزین #قیمت_بنزین_در_انتاریو #قیمت_بنزین_تورنتو  قیمت بنزین تورنتو کانادا قیمت بنزین تورنتو کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا