جدیدترین اخباردانش و آموزشکریپتوکارنسی

اطلاعات درباره رمزارزها : چرا مردم در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

شروع کار با رمزارز بیت‌کوین

اطلاعات درباره رمزارزها : چرا مردم در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

درباره رمزارزها، اینکه چرا مردم در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند و چطور خود شما می‌توانید در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید، اطلاعات به دست آورید. اطلاعات درباره رمزارزها

شاید درباره بیت‌کوین شنیده باشید و با خود فکر کرده باشید که چطور می‌توانید در این رمزارز (و همین‌طور دیگر رمزارزها) سرمایه‌گذاری کنید. امروز به ماهیت رمزارزها و دلیل سرمایه‌گذاری مردم در بیت کوین و اینکه خود شما چطور می‌توانید در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید، خواهیم پرداخت. اطلاعات درباره رمزارزها : چرا مردم در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

اطلاعات درباره رمزارزها : چرا مردم در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند؟
اطلاعات درباره رمزارزها : چرا مردم در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

اول‌ازهمه، رمزارزها پول‌های دیجیتالی مثل دلار یا ین هستند. بااین‌حال رمزارزها تحت مالکیت، مدیریت یا نظارت دولت‌ها و بانک‌ها (متمرکز) نیستند. برخلاف دیگر پول‌های دیجیتال، رمزارزها به‌طور آنی بین دو طرف یا بیشتر، به آن‌سوی مرزها، با حداقل کارمزد و بدون واسطه (تمرکززدایی) انتقال می‌یابند.

اگرچه رمزارزهای بسیاری وجود دارد، بیت‌کوین اولین رمز ارز و یکی از پرطرفدارترین آنهاست. 

بیت‌کوین در سال ۲۰۰۹ توسط خالق ناشناس آن، ساتوشی ناکاموتو راه‌اندازی شد و از آن زمان تا به‌ حال، قیمت آن از کمتر از یک سنت به بیش از ۶۷،۰۰۰ دلار کانادا (تا ۲۸ آپریل سال ۲۰۲۱) افزایش پیدا کرد. اگرچه افزایش قیمت نجومی آن ناپایدار بوده است، اما با محاسبه میانگین افزایش قیمت آن مشخص می‌شود که، بیت کوین شاهد رشد مرکب سالیانه ۲۰۰% سال‌ به‌ سال بوده است.

* ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) نامی است که توسط فرد یا افراد ناشناخته ای برگزیده شده‌است که بیتکوین را طراحی کرده‌اند. آنها همچنین اولین پایگاه داده بلاک چین را طراحی کردند. اولین بار هدف آنها حل مشکل دوگانگی (دوبار خرج کردن) برای پول دیجیتال بود. آنها تا دسامبر ۲۰۱۰ در حال توسعهٔ بیت‌کوین بودند. اطلاعات درباره رمزارزها : چرا مردم در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

برخی بیت‌کوین را «طلای دیجیتال» یا طلای ورژن دو « gold 2.0» نامیده‌اند.

دلیل این نام‌گذاری این واقعیت است که هر دو دارایی محدود و کمیاب هستند، تولید هر دو سخت است و به‌ عنوان ابزار عالی ذخیره ارزش در نظر گرفته می‌شوند. محدودیت محدود ۲۱ میلیون عددی موجودی بیت‌کوین اجازه نمی‌دهد که موجودی آن دچار تورم شود. درنتیجه می‌تواند به‌عنوان نوعی از دارایی در نظر گرفته شود که ارزش خود را در بلندمدت حفظ می‌کند. اطلاعات درباره رمزارزها

ماهیت ارزشمندی بیت‌کوین با پول‌های بی‌پشتوانه و اعتباری سنتی، که متکی به تنظیم موجودی دلار توسط یک بانک مرکزی است و برخی مواقع با افزایش موجودی دستوری، دچار تنزل ارزش دلار می‌شود، متفاوت است. به همین دلیل است که نت‌کوین، پلتفرم معاملات رمزارز کانادایی و سایر سرمایه‌گذاران باور دارند که سرمایه‌گذاری بیت‌کوین شایسته بررسی است.

اگر قصد دارید در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنید، یکی از اولین قدم‌ها، افتتاح حساب آنلاین در یکی از پلتفرم‌های معاملات رمزارز است که امکان واریز دلار کانادایی برای خرید بیت‌کوین را فراهم می‌کند. آنچه پیش از هر اقدامی برای سرمایه‌گذاری پول شما اهمیت دارد، یافتن پلتفرمی ایمن و قابل‌اعتماد است. نت‌‌کوین می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. اطلاعات درباره رمزارزها

فلسفه اعتقادی نت‌کوین ارائه یک پلتفرم ایمن، با اولویت اول امنیت، و کاربرد آسان است. نت‌کوین تحت مالکیت شرکت بیگ دیجیتال اَسِتس BIGG Digital Assets است، که یک شرکت معاملات عمومی روی CSE و تحت BIGG است، شفافیت و بینش نسبت به ماهیت عملیات خود را برای کاربران فراهم می‌کند.

مأموریت نت‌کوین آموزش کانادایی‌ها در مورد رمزارزها و آسان کردن خرید و فروش رمزارزها است. نت‌کوین در حال حاضر ۷ نوع رمز ارز ارائه می‌کند : بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، بیت‌کوین کَش، xrp، QCAD و تِتِر.

کاربران می‌توانند با مبلغی به کوچکی ۱۰ دلار کار خود را شروع کنند، و تمام‌وقت در تمام ساعات شبانه‌روز هر هفته معامله کنند. برای هر معامله، یک کارمزد ۵۰ درصدی وجود دارد. بااین‌حال هیچ کارمزدی برای واریز و برداشت وجه کانادایی از پلتفرم وجود ندارد که از این لحاظ یکی از به‌صرفه‌ترین پلتفرم‌های معاملات رمز ارز فراهم در کانادا است. اطلاعات درباره رمزارزها

نت‌کوین، دوره آکادمی رمزارز برای مبتدیان (Cryptocurrency Academy for Beginners) را نیز ارائه می‌کند که بسیاری از پرسش‌های اولیه که برای هر فردی در شروع کار با رمز ارز مطرح می‌شود را پاسخ خواهد داد.

از طریق آکادمی رمزارز، کانادایی‌ها از طریق کریپتو آکادمی می‌توانند در مورد رمزارزها، تکنولوژی بلاک‌چین، هزینه کارمزد هنگام انتخاب یکی از پلتفرم‌های معاملات رمزارز و روش‌های امن نگه‌داشتن رمزارز خود بیشتر یاد بگیرند.

بیت‌کوین به‌طور فزاینده در حال به رسمیت شناخته شدن توسط تحلیلگران مالی، مدیران پورتفولیو و موسسات مالی در سراسر کانادا است.

سرمایه‌گذاران سازمانی و سرمایه‌گذاران خرد هر چه بیشتر در حال متنوع سازی پرتفولیو سرمایه‌گذاری خود برای گنجاندن دارایی‌های جایگزین، مانند بیت‌کوین هستند.

شرکت تسلا ازجمله شرکت‌های فورچون جهانی ۵۰۰ (Fortune Global 500) ، اوایل سال جاری با سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلار در بیت‌کوین در صدر اخبار قرار گرفت.

همان‌طور که در مورد تمام سرمایه‌گذاری‌ها صادق است، لطفاً به خاطر داشته باشید که بسیار مهم است که تحقیق و پرس‌وجو لازم را خود شما انجام دهید و هیچ‌وقت بیشتر از مبلغی که حاضرید یا در صورت لزوم می‌توانید با از دست دادن آن کنار بیاید را سرمایه‌گذاری نکنید. اطلاعات درباره رمزارزها

اگر مایلید بیشتر درباره Netcoins بدانید از Netcoins.ca بازدید کنید. 

ارز دیجیتال  ارز دیجیتال    ارز دیجیتال  ارز دیجیتال  ارز دیجیتال  سرمایه گذاری در بیت کوین  سرمایه گذاری در بیت کوین  سرمایه گذاری در بیت کوین    سرمایه گذاری در بیت کوین    سرمایه گذاری در بیت کوین      سرمایه گذاری در بیت کوین

اطلاعات درباره رمزارزها اطلاعات درباره رمزارزها

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا