انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو برای کاهش فشار کاری و فرسودگی شغلی لایحه قانونی پیشنهاد می‌دهد

«با کارکنان ما منصفانه رفتار کنید»: انتاریو قانون حق فاصله‌گیری موقت از کار را به مجلس ارائه می‌کند

انتاریو برای کاهش فشار کاری و فرسودگی شغلی لایحه قانونی پیشنهاد می‌دهد

انتاریو یک لایحه قانونی جدید ارائه می‌کند که کارکنان را به فاصله‌گیری موقت از دفتر کار و حفظ توازن سالم‌تر زندگی کاری تشویق می‌کند. انتاریو برای کاهش فشار کاری و فرسودگی شغلی لایحه قانونی پیشنهاد می‌دهد

مانتی مک‌ناتن (Monte McNaughton) وزیر کار روز دوشنبه «قانون آسودگی شغلی برای کارکنان (Working for Workers Act)» را ارائه کرد که کارفرمایان دارای ۲۵ کارمند/کارگر یا بیشتر را ملزم می‌کند که سیاست‌هایی برای فراهم کردن حق فاصله‌گیری موقت از کار برای کارمندان/کارگران تدوین کنند.

مک‌ناتن گفت «انتاریو نمی‌تواند استانی باشد که در آنجا مردم از حجم بی‌انتهای کار دچار فرسودگی می‌شوند و خانواده در اولویت آخر قرار می‌گیرد. ما باید با کارکنان خود منصفانه رفتار کنیم.»

مک‌ناتن گفت مثال‌هایی از این دسته از سیاست‌ها می‌تواند شامل تعیین توقعات در مورد فاصله زمانی پاسخ به ایمیل و تشویق کارکنان به فعال کردن اعلان‌های «خارج از دفتر کار» برای مواقع تعطیل کردن کار باشد.

مک‌ناتن گفت «هنگامی‌که خارج از ساعت کاری هستید، خارج از ساعت کاری هستید [قرار نیست کارکنید].» «همه کارکنان باید بتوانند که در پایان روز کاری خود از فضای کاری فاصله بگیرند زیرا مردم فراتر از شغل خود هستند، آنها پدر و مادر هستند، داوطلب خیریه‌های محلی هستند، اعضای جوامع ایمانی و مذهبی هستند و بسیار فراتر از این‌ها هستند.»

علاوه بر این لایحه پیشنهادی، کارفرمایان را از به‌کارگیری توافق‌نامه‌های غیررقابتی «نامنصفانه» منع می‌کند؛ که به گفته مک‌ناتن این نوع قراردادها اغلب اوقات کارکنان را از اشتغال به مشاغل جدید در زمینه مشابه بازمی‌دارد و درنتیجه به پایین نگه‌داشتن دستمزدها می‌انجامد.

استان انتاریو می‌گوید که این تغییرات در پیشبرد حرفه شغلی و کسب پول و درآمد بیشتر بدون تحمیل جریمه به کارکنان کمک می‌کند. درعین‌حال از طریق تبصره‌های محدودکننده [موارد کاربرد] دارایی‌های معنوی کارکنان همچنان محافظت‌شده باقی خواهد شد. انتاریو برای کاهش فشار کاری و فرسودگی شغلی لایحه قانونی پیشنهاد می‌دهد

انتاریو برای کاهش فشار کاری و فرسودگی شغلی لایحه قانونی پیشنهاد می‌دهد
انتاریو برای کاهش فشار کاری و فرسودگی شغلی لایحه قانونی پیشنهاد می‌دهد

مانتی مک‌ناتن    اخبار تورنتو      اخبار کانادا     خبر تورنتو   مانتی مک‌ناتن  اخبار تورنتو      اخبار کانادا     خبر تورنتو     مانتی مک‌ناتن اخبار تورنتو      اخبار کانادا     خبر تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا