جدیدترین اخبارجهان

جنرال موتورز ۴،۰۰۰ ایستگاه شارژ خودروی برقی در سراسر کانادا نصب می‌کند

ایستگاه‌های شارژ برق نه‌تنها برای رانندگان خودروهای جنرال موتورز بلکه برای استفاده تمامی رانندگان خودروهای برقی فراهم خواهد بود

جنرال موتورز ۴،۰۰۰ ایستگاه شارژ خودروی برقی در سراسر کانادا نصب می‌کند

جنرال موتورز قصد دارد به‌عنوان بخشی از تلاش خود برای سرمایه‌گذاری گسترده‌تر در خودروهای برقی ۴،۰۰۰ ایستگاه شارژ برق در سراسر کانادا نصب کند.

جنرال موتورز 4،000 ایستگاه شارژ خودروی برقی در سراسر کانادا نصب می‌کند
جنرال‌موتورز ۴،۰۰۰ ایستگاه شارژ خودروی برقی در سراسر کانادا نصب می‌کند

شرکت جنرال موتورز که در دیترویت، میشیگان مستقر است می‌گوید که قصد دارد تا سال آینده ۴۰،۰۰۰ ایستگاه شارژ برق را به‌عنوان بخشی از تعهد ۷۵۰ میلیون دلاری برای تقویت زیرساخت خودروهای الکتریکی خود تا سال ۲۰۲۵ در سراسر ایالات‌متحده و کانادا راه‌اندازی کند.

شرکت جنرال موتورز در بیانیه‌ای اعلام کرد «انتظار داریم ۱۰ درصد از مجموع ایستگاه‌های شارژ به بازار کانادا اختصاص پیدا کند.»

این شرکت می‌گوید ایستگاه‌های شارژ در نمایندگی‌های جنرال‌موتورز و همچنین در سایر مکان‌های کاری، مجتمع‌های مسکونی چند واحدی، مکان‌های ورزشی و تفریحی و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها نصب خواهند شد.

شرکت جنرال موتورز گفت ایستگاه‌های شارژ برق برای استفاده توسط هرگونه خودرو الکتریکی و نه صرفاً خودروهای الکتریکی محصول جنرال موتورز آماده استفاده خواهند بود.

 

تقویت آینده الکتریکی

 

مارک روس (Mark Reuss) رئیس شرکت جنرال‌موتورز در آگهی مطبوعاتی خود گفت این طرح ابتکاری «بخشی از برنامه ما برای سوار کردن همه مردم بر خودروهای الکتریکی، و همین‌طور تبدیل تجربه دسترسی به شارژ الکتریکی به تجربه‌ای راحت‌تر و بی‌دردسرتر از قبل است.» «ما می‌خواهیم ابزارهای مناسب را در اختیار مشتریان قرار دهیم و دسترسی به شارژ برق را در هر مکان و زمانی که به آن نیاز دارند فراهم کنیم، و در همین حین برای شتاب بخشیدن به گسترش دسترسی به شارژ برق در سراسر ایالات‌متحده و کانادا شامل مناطق روستایی و شهری دارای امکانات کمتر با شبکه نمایندگی‌های خود همکاری می‌کنیم.»

ازلحاظ مقایسه، در حدود ۱۱،۰۰۰ ایستگاه بنزین در سراسر کانادا پراکنده است، بنابراین ۴،۰۰۰ ایستگاه شارژ برق جدید به‌منزله افزایش قابل‌ملاحظه‌ای در تعداد جایگاه‌هایی خواهد بود که رانندگان برای افزایش شارژ برق خودروی خود استفاده کنند.

طبق داده‌های تهیه‌شده توسط بلومبرگ از سال ۲۰۱۱ تابه‌حال تقریباً ۱.۵ میلیون خودروی الکتریکی دارای دوشاخه برق، برای رانندگی در ایالات‌متحده و کانادا ثبت رسمی شده‌اند.

جنرال موتورز در حال طی کرد فرایند نوسازی تجهیزات برخی از کارخانه‌های تولید خود در کانادا باهدف شروع تولید خودروهای الکتریکی است.

خبر توسعه زیرساخت‌های جنرال‌موتورز یک روز پس‌ازآن منتشر شد که شرکت خودروهای اجاره‌ای هرتز (Hertz) از برنامه‌های خود برای خرید ۱۰۰،۰۰۰ خودروی الکتریکی تسلا در سال جاری خبر داد که به‌نوبه خود موجب تقویت دسترس‌پذیری و تقاضای روبه رشد برای خودروهای الکتریکی خواهد شد.

ایستگاه شارژ برق خودرو    دیترویت میشیگان     ایستگاه شارژ برق خودرو    دیترویت میشیگان      ایستگاه شارژ برق خودرو  دیترویت میشیگان       ایستگاه شارژ برق خودرو    دیترویت میشیگان            دیترویت میشیگان

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا