انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو خدمات حمل و نقل درون شهری را به دلیل افزایش فشار اومیکرون بر تأمین کارکنان دولتی کاهش می دهد

گو ترانزیت خدمات ریلی و اتوبوس را به دلیل افزایش فشار ناشی از اومیکرون بر نیروی کار دولتی انتاریو کاهش می دهد

خدمات حمل و نقل درون شهری انتاریو به دلیل افزایش فشار اومیکرون بر تأمین کارکنان دولتی کاهش یافت

برخی از مسافران جنوب انتاریو با توجه به کاهش خدمات سازمان حمل و نقل مترولینکس به دلیل کووید-۱۹ از امروز از گزینه های رفت و آمد کمتری برخوردار خواهند بود.

شرکت کراون (Crown Corporation) که مدیریت گو ترانزیت را بر عهده دارد گفت که به دلیل گسترش سریع واریانت اومیکرون کووید میزان حضور کارکنان به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ درصد پایین تر است.

این شرکت اعلام کرد که انتظار می رود با توجه به پیش بینی قرار گرفتن تعداد بیشتری از افراد در معرض اومیکرون میزان غیبت نیز افزایش یابد به همین دلیل این سازمان در تلاش برای «حافظت از خدمات حیاتی حمل و نقل» اکنون اقدام می کند.

مترولینکس می گوید که خدمات خود در سراسر شبکه حمل و نقل را تا ۱۵ درصد کاهش می دهد. سازمان مترولینکس اضافه کرد که امیدوار است «خدمات ساعتی یا بهتر» [در هر موقعیتی که امکان پذیر بود] را حفظ کند.

مترولینکس گفت با توجه به اینکه بسیاری از مردم از دور کاری می کنند و همچنین در کلاسهای مدرسه بصورت غیرحضوری شرکت می کنند انتظار دارد که تعداد مسافران در سطح پایین باقی بماند.

خدمات حمل و نقل درون شهری انتاریو به دلیل افزایش فشار اومیکرون بر تأمین کارکنان دولتی کاهش یافت
خدمات حمل ونقل درون شهری انتاریو بدلیل افزایش فشار اومیکرون کاهش یافت

شرکت کراون که مدیریت گو ترانزیت را بر عهده دارد گفت که به دلیل گسترش سریع واریانت اومیکرون کووید میزان حضور کارکنان به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ درصد پایین تر است. این شرکت اعلام کرد که انتظار می رود با توجه به پیش بینی قرار گرفتن تعداد بیشتری از افراد در معرض اومیکرون میزان غیبت نیز افزایش یابد به همین دلیل این سازمان در تلاش برای «حافظت از خدمات حیاتی حمل ونقل» اکنون اقدام می کند. مترولینکس می گوید که خدمات خود در سراسر شبکه حمل و نقل را تا ۱۵ درصد کاهش می دهد.  حمل و نقل درون شهری  حمل و نقل درون شهری حمل و نقل درون شهری کارکنان دولتی      کارکنان دولتی  کارکنان دولتی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا