ایرانجدیدترین اخبار

بازداشت هستی امیری، فعال دانشجویی برای اجرای حکم یک سال زندان

هستی امیری بازداشت شد

بازداشت هستی امیری، فعال دانشجویی برای اجرای حکم یک سال زندان

هستی امیری، دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه علامه طباطبایی، به منظور اجرای حکم یکسال حبس تعزیری، بازداشت و روانه زندان اوین شد.

وی هفته گذشته و با ارسال ابلاغیه‌ای بی‌سابقه برای مهلت یک‌روزه معرفی به اجرای احکام، به دادسرا مراجعه کرد که بدلیل نبودن قاضی، اجرای این حکم به تعویق افتاد.

هستی امیری در نهایت صبح روز یکشنبه نهم مرداد ماه، زمانی که در منزل بود با حکم جلب سیار ماموران، بازداشت و برای اجرای حکم زندانی اش به اوین منتقل شد.

خانم امیری درپی دفاع از حق حیات و لغو مجازات اعدام در فضای مجازی و حضور در گردهمایی روز جهانی زن در دانشگاه علامه طباطبایی به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک‌سال حبس تعزیری و دوسال منع حضور در گردهمایی‌هایی دانشجویی محکوم شد.

این درحالی است که خانم امیری دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی و در حال نگارش و تکمیل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد خود است.

هستی امیری، دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه‌علامه طباطبایی، به منظور اجرای حکم یکسال حبس تعزیری، بازداشت و روانه زندان اوین شد. وی هفته گذشته و با ارسال ابلاغیه‌ای بی‌سابقه برای مهلت یک‌روزه معرفی به اجرای احکام، به دادسرا مراجعه کرد که بدلیل نبودن قاضی، اجرای این حکم به تعویق افتاد. هستی در نهایت صبح روز یکشنبه نهم مرداد ماه، زمانی که در منزل بود با حکم جلب سیار ماموران، بازداشت و برای اجرای حکم زندانی اش به اوین منتقل شد. خانم امیری درپی دفاع از حق حیات و لغو مجازات اعدام در فضای مجازی و حضور در گردهمایی روز جهانی زن در دانشگاه علامه طباطبایی به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک‌سال حبس تعزیری و دوسال منع حضور در گردهمایی‌هایی دانشجویی محکوم شد. این درحالی است که خانم امیری دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی و در حال نگارش و تکمیل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد خود است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا