جدیدترین اخبارجهان

آخرین تحولات حمله روسیه به اوکراین

در اینجا آخرین تحولات در مورد حمله روسیه به اوکراین است

آخرین تحولات حمله روسیه به اوکراین

در حالیکه یازدهمین روز تهاجم روسیه به اوکراین پشت سر گذاشته می‌شود، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین از هموطنان خود خواسته است تا به مقاومت خود در برابر نیروهای روسیه ادامه دهند.

آخرین تحولات حمله روسیه به اوکراین
آخرین تحولات حمله روسیه به اوکراین

در اینجا خلاصه‌ای از اخبار آمده است که شما باید بدانید:

کشته شدن کودکان در ایست بازرسی: مقامات اوکراینی گفتند که دو گلوله خمپاره یا توپخانه به یک ایست بازرسی در حومه ایرپین در شمال غربی کی‌یف اصابت کرد و دو کودک در میان قربانیان بودند.

غیرنظامیان به دام افتاده اند: از روز یکشنبه نگرانی برای غیرنظامیانی که در شهرهای محاصره شده در جنوب شرقی اوکراین، ماریوپل و ولنوواخا به دام افتاده بودند، افزایش یافت. شهردار این شهر روز شنبه گفت که بدلیل حملات و بمباران‌های روسیه، شهر ماریوپل پنج روز بدون برق بوده، آب قطع است و شبکه های تلفن همراه قطع شده است.

فیلیپو گراندی، کمیسر آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد روز یکشنبه گفت: بیش از ۱.۵ میلیون نفر پناهجو در ۱۰ روز از اوکراین به کشورهای همسایه رفته اند. گراندی در یک پست توییتری آن را “سریع ترین رشد بحران پناهجویان در اروپا از زمان جنگ جهانی دوم” خواند.

رئیس جمهور هشدار داد روسیه برای حمله به بندر آماده می شود: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در یک سخنرانی فیسبوکی گفت روسیه در حال آماده شدن برای بمباران اودسا، یک شهر بندری در دریای سیاه در جنوب اوکراین است.

بمباران ها همچنان کی‌یف را تکان می‌دهند: صبح روز یکشنبه، بمباران های سنگین به غرب و شمال غرب کیف گزارش شد. صدای انفجارها در کی‌یف و مناطق روستایی در جنوب غربی شنیده شد. آخرین تحولات حمله روسیه به اوکراین 

آخرین تحولات حمله روسیه به اوکراین
آخرین تحولات حمله روسیه به اوکراین

کودکان در میان سه غیرنظامی کشته‌شده در نزدیکی کی‌یف هنگام فرار

آخرین تحولات حمله روسیه به اوکراین

گفته می شود سه نفر هنگام تلاش برای فرار از شهر ایرپین در شمال غربی کیف، پایتخت اوکراین، بر اثر گلوله باران روسیه کشته شدند. بر اساس گزارش های رسانه های مختلف، قربانیان شامل دو کودک از اعضای یک خانواده بودند. 

گزارش ها می گویند که آنها بعد از ظهر یکشنبه پس از اصابت گلوله های خمپاره روسی به پل آسیب دیده ای که می خواستند از آن عبور کنند، جان باختند. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط رسانه ها اجساد مرده را نشان می دهد که در خیابان در ایرپین افتاده اند و با ملحفه پوشیده شده اند. با این حال، مشخص نیست که آیا آنها سه نفر بودند یا خیر.  آخرین‌تحولات حمله روسیه به اوکراین

آخرین تحولات حمله روسیه به اوکراین
آخرین تحولات حمله روسیه به اوکراین

ایرپین – واقع در ۱۶ مایلی شمال غربی کی‌یف – توسط توپخانه و حملات هوایی بمباران شده، که خسارات زیادی به ساختمان های مسکونی، جاده ها و پل ها وارد کرده است. 

این در حالی است که یک مقام ارشد امنیتی اوکراین گفته است که فرماندهی جنگ روسیه توجه خود را به جبهه جنوبی معطوف کرده است تا راه این کشور را از دریای سیاه قطع کند. 

او گفت که کی‌یف، خارکف، ماریوپل، میکولایف، چرنیهف و اودسا از نظر استراتژیک مهم هستند و نیروهای روسیه قصد دارند شهرها را محاصره کنند و مانع از ورود نیروهای مسلح اوکراین شوند. آخرین‌تحولات حمله‌روسیه به اوکراین

اجساد افرادی که در اثر گلوله باران روسیه کشته شدند در خیابانی در شهر ایرپین قرار داشتند
اجساد افرادی که در اثر گلوله باران روسیه کشته شدند در خیابانی در ایرپین قرار داشتند

#جنایات_روسیه_در_اوکراین #کودکان_اوکراین  #آخرین_تحولات_حمله_روسیه_به_اوکراین  #حمله_روسیه_به_اوکراین

جنایات روسیه در اوکراین کودکان اوکراین جنایات روسیه در اوکراین  کودکان اوکراین جنایات روسیه در اوکراین  کودکان اوکراین   جنایات روسیه در اوکراین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا