بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

صاحب‌خانه‌ها در بریتیش کلمبیا تا چه اندازه می‌توانند اجاره‌بهای سال آینده را افزایش دهند

تعیین نرخ مجاز افزایش اجاره بهای سال آینده در بریتیش کلمبیا

صاحب‌خانه‌ها در بریتیش کلمبیا تا چه اندازه می‌توانند اجاره‌بهای سال آینده را افزایش دهند

برای اولین بار پس از آغاز پاندمی کووید-۱۹ صاحب‌خانه‌ها در بریتیش کلمبیا می‌توانند از سال آینده اجاره‌بها را تا ۱.۵ درصد افزایش دهند. صاحبخانه‌ها در بریتیش کلمبیا تا چه اندازه می‌توانند اجاره‌بهای سال آینده را افزایش دهند

استان بریتیش کلمبیا در یک اعلان خبری در روز چهارشنبه گفت که اگر صاحب‌خانه‌ها بخواهند اجاره‌بها را افزایش دهند باید از سه ماه قبل به مستأجران هشدار دهند.

صاحب‌خانه‌ها در بریتیش کلمبیا تا چه اندازه می‌توانند اجاره‌بهای سال آینده را افزایش دهند
صاحب‌خانه‌ها در بریتیش کلمبیا تا چه اندازه می‌توانند اجاره‌بهای سال آینده افزایش دهند

ممنوعیت افزایش اجاره‌بها از آغاز پاندمی کووید-۱۹ به اجرا درآمده است و تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت. تمدید ممنوعیت افزایش اجاره‌بها یکی از وعده‌های انتخاباتی حزب استانی نیودموکرات در سال ۲۰۲۰ بود.

حداکثر میزان مجاز افزایش اجاره که هرسال توسط مسئولان استان تعیین می‌شود در سال‌های گذشته بسیار بالاتر بوده است. در سال ۲۰۱۸ استان بریتیش کلمبیا افزایش اجاره‌بها را به نرخ تورم محدود کرده بود. پیش از آن نیز افزایش اجاره‌بها می‌توانست شامل دو درصد بیشتر از نرخ تورم باشد.

صاحب‌خانه‌ها تنها یک‌بار در سال می‌توانند اجاره‌بها را افزایش دهند و پیش از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ نمی‌توانند افزایش اجاره‌بها را آغاز کنند.

اگر صاحب‌خانه‌ای قبلاً به مستأجر هشدار داده باشد که افزایش اجاره‌بها از امسال انجام می‌شود، مستأجر مجبور نیست مبلغ اضافه‌شده را پرداخت کند.

ممنوعیت افزایش اجاره‌بها از آغاز پاندمی کووید-۱۹ به اجرا درآمده است و تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت. تمدید ممنوعیت افزایش اجاره‌بها یکی از وعده‌های انتخاباتی حزب استانی نیودموکرات در سال ۲۰۲۰ بود. حداکثر میزان مجاز افزایش اجاره که هرسال توسط مسئولان استان تعیین می‌شود در سال‌های گذشته بسیار بالاتر بوده است. در سال ۲۰۱۸ استان بریتیش کلمبیا افزایش اجاره‌بها را به نرخ تورم محدود کرده بود. پیش از آن نیز افزایش اجاره‌بها می‌توانست شامل دو درصد بیشتر از نرخ تورم باشد. صاحب‌خانه‌ها تنها یک‌بار در سال می‌توانند اجاره‌بها را افزایش دهند و پیش از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ نمی‌توانند افزایش اجاره‌بها را آغاز کنند.  اگر صاحب‌خانه‌ای قبلاً به مستأجر هشدار داده باشد که افزایش اجاره‌بها از امسال انجام می‌شود، مستأجر مجبور نیست مبلغ اضافه‌شده را پرداخت کند. نرخ مجاز افزایش اجاره نرخ مجاز افزایش اجاره نرخ مجاز افزایش اجاره نرخ مجاز افزایش اجاره  خانه در ونکوور    خانه در ونکوور خانه در ونکوور خانه در ونکوور مسکن ونکوور مسکن ونکوور مسکن ونکوور مسکن ونکوور

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا